Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** TOUKOTAAPERTAJAT ja perjantai ***

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdinpäs vielä koneellekkin istahtaa;) vaikka olis päivän lehtikin luettavana...jätän sen myöhempään:D Piti tulla jo kurkkaamaan mitä tänne kuuluu!!!

Ai niin eilen oli suru-uutisia EMUNAISELTA:( osanotto mummosi poismenosta ja paljon voimia sinne!!!!!!!!!!!!!

TIITIÄINEN-85 toivottavasti tuo kutina ja näpyt helpottais!!Voin kuvitella miten inhottava vaiva:( Oi sä pääset ultraan,jännää...ja ihanaa!!:D

Mitäs sitten....Mä tein sämpylätaikinan tuossa vartti sitten kun pojan sain nukkumaan. jospa leipois pojan kans..vaikka se on sellasta sotkua,mutta jos herää niin saa tulla mukaan leipomaan:) se niin kauheesti tykkää auttaa äitiä:) hassua et 1vuotias on jo noin kova touhuamaan!!vaikka kyllähän ne on:D pyykkiäkin aina haluaa tulla laittamaan koneeseen....ja kaikkea pientä tykkää tehdä! Äsken sain kyl yksin laittaa pyykit kuivamaan kun se nyt nukkuu,mutta onpa siinä hyvätki puolensa kun poika tulee mukaan pesuhuoneeseen pyykkiä kuivumaan laittamaan kun se nostelee jos multa tipahtelee lattialle:)

kiva apu sinänsä kun olo ei oo notkea...on kiva ettei tartte kumarrella lattialle ja yrittää taipua;)

Jokos teillä muilla on muuten tuo sukkien ja kenkien laitto alkanut kangistumaan? masu alkaa olla tiellä!!heh mä jo tein ulkoilukenkiini sellasen löysemmän sidonnan ettei tarttis niitä aina sitoa...vaikka on huomattavasti inhottavampi kävellä kun ei oo niin tukevat,mut helpompi laittaa jalkaan:D

Tänne ei tän kummempia...taidan pyöriä hetken netissä ja mennä sit niitä sämpylöitä leipomaan! Mukavaa viikonloppua kaikille:D

toymama 23+6

Vierailija
2/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla oltiinkin lasten kanssa pulkka mäessä ja vähän siinä sitten kahlasin lumihangessa niin johan alkoi ääretön supistelu. Pihalla tuli muutama napakka, mutta loppuillan olivat kivuttomia,mutta niitä tuli paljon....Hitsit sentään että pitikn taas alkaa kun on ollut niin supistamatonta aikaa tässä jo yli viikko.

Tänään oltiinkin tossa yhessä isossa leikkipuistossa pari tuntia lasten kanssa, kun kotona ne pidin tänään. NIIn oli mukavaa kun toiset pääsivät hiihtämään ja muutenkin siellä oli kaikkea mukavaa. Kun tultiin kotiin niin naapurin pihalla grillattiin vielä nakit ja lihapyörykät ja kylläpä maistuikin hyvältä ulkoilun päätteeksi, oli niin mukavaa ulkona että melkein 3h oltiinkin sielä:)

Vauva on tosi hiljainen ollu tänään, eipä juuri liikkeitä ole tuntunut. Yöllä kyllä mekasti sitäkin enemmän:) On se sellainen yökiitäjä että huh huh, mihinhän sitä vielä joutuukaan...

Eipä tässä kummempaa,turhaa höpinää vaan

martina ja tilliäinen 26+4 ja 2x 2v8kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaipäiviä :)

Tässä olisi uusi esikoista odotteleva opiskelija toukokuisten joukkoon; LA 23.5. eli rv 24+2. Aikamoinen rymistelijä tämä masuasukki ollut - taitaa isukkiinsa tulla :)

Olen hiukan pihalla näiden raskausaikamääreiden kanssa: millä viikoilla alkaa 7. kuukausi? Ja siis tuo viimeinen raskauskolmannes? Mielialat ainakin ovat alkaneet vajaan parin kuukauden euforian jälkeen taas ailahdella, joten olen itse määritellyt itselleni raskauden loppuvaiheen alkaneeksi ;)

Tästä ryhdynkin ruokaa laittelemaan, että avokki ehtii syödä ennen kuin lähdemme pyykkitupaan ja sitten saunaan :)

Vierailija
4/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs ne viikot vierii nopeasti, taas on perjantai :)! Ens viikolla kyllä pitää ruveta jo pakkailemaan tavaroita laatikoihin, ettei tule kauhea kiire kun meidän muutto vähän aikaistui. Ihanaa päästä uuteen kotiin, missä on sitten vauvallekkin oma huone, tai aluksihan se nukkuu kyllä meidän makuuhuoneessa, mutta silti tehdään vauvalle oma huone :)! Minä saan olla muutossa työnjohtajana, ei tarvitse kantaa mitään painavia :)!

Eilen oli ihan kauhea olo! Mahaan ja selkään sattui niin kovasti, että melkein itku tuli. Sitten Rupesi vielä supistelemaankin... Makasin sohvalla ja puhisin, sattui niin paljon, etten pystynyt edes puhumaan ja pyytämään miestä hätiin, joka nukkui makuuhuoneessa. Aikani siinä tuhistuani konttasin vessaan, kävin vessassa ja konttasin sitten sängyn vierelle. Mieheni unenpöpperössä luuli minun keksineen jonkun uuden viettely keinon ja siitä intoutuneena heräsi ja rupesi hivelemään minua sängystä käsin kun olin kontillani maassa. En pystynyt vieläkään puhumaan mitään, vaikka teki mieli huutaa että en minä halua mitään seksiä, vaan sattuu!!! Sain sitten viimein kerrottua, että minuun sattuu kauheasti, enkä pysty nousemaan omin avuin... Mieheni onneksi tajusi tilanteen heti ja auttoi minut sänkyyn. Sattui niin paljon että ihan oksetti, supisti, vihloi selkää ja kaiken kukkuraksi rupesi vielä närästämään! Pakotin itseni rentoutumaan, että kipu helpottaisi ja helpottihan se sitten vähän... Näin jälkeenpäin naurattaa tuo mieheni ensireaktio, mutta siinä tilanteessa ei naurattanut sitten yhtään. Rupesin jo miettimään että mites sitten kun ollaan synnyttämään lähdössä, kuinkahan saan sitten mieheni tajuamaan! Minä kun olen sellainen että en puhua pukahda jos sattuu.

Mikähän ihme se sitten eilen oli, tänään ei ole mitään hätää, ei supista eikä mitään muutakaan! No, selkä nyt on aina kipeä, enemmän ihmetyttäisi jos ei sattuisi selkään :)!

Tämmönen valitusvirsi tänään... Tulen vielä iltasemmalla käymään, jos kerkiän! Voikaahan te hyvin!

T: Mirmuska ja Vilperi 24+5

Vierailija
5/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaita kaikille.

Meillä sanoi nettiyhteys sopimuksen irti ke iltapäivällä ja just puol tuntia sitten kävi asentaja korjaas yhteyden toimintakuntoon. Olen siis kärsinyt karmeista vieroitusoireista ja yrittänyt löytää muuta tekemistä päiville! Lukaisin edelliset pinot nopeasti läpi.

Emunaiselle osanottoni mummin kuolemaan. Aika helpottaa ja onneks meille aina jää muistoja.

Janskul saa siivoojan avuks. Kivaa, mäkin haluaisin! Mun vanhemmat ja veli avokkineen tulevat vkolopuks tänne. Avokki on allerginen koiralle, joten meillä oli eilen kovat desifiointiurakat. Onneks mies hoiti imuroinnit, maton tamppaukset ja lattioiden pesut.

Sammakkoinen oli liittynyt joukkoomme. Tervetuloa! Ja Rusina81 oli tyttöuutisia. Tuntuu niitä tyttöjäkin sitten tulevan ihan mukavasti toukokuussa:)

Itse odottelen Kelalta postia. Laitoin laput 15.1 eikä vielä oo kuulunut mitään:( Saa nähä, mitä ne on mun pään menoks keksineet. Mä olen ihan vakkariduunissa, mutta kirjoilla yo:lla. Noista byrokratia-kuvioista kun ei koskaan tiedä. (Valmistaudun taisteleen:))

Pahoinvointi on palannut ja pari päivää on menny oksennellen:( Mulla särkee vasemman rinnan alta, jotenkin painaa sinne. Lisäks siihen on ilmestynyt kunnon mustelma?! Ja mulla myös on kengän laitto alkanut ähisyttään. Muutenkin kumartelu sujuu kankeasti.

Sain eilen vihkisormuksen kaiverruksesta. Huomenna kerrotaan vanhemmille ja hääpäivä lähestyy (23.pv). En ehdi varmaankaan ennen sunnuntaita koneelle, kun huominen menee laivalla ja porukatkin tulevat kohta meille. Pitäis ehtii vielä tiskaan ja käydä kaupassa.

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

Almaeino 24+6

Vierailija
6/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMUNAISELLE voimia suuren surun keskelle.

RUSINALLE onnea tyttöuutisista.

Tervetuloa joukkoon SAMMAKKOINEN.

Tuntuu, että kaikki on olleet uikkariostoksilla. Itsellä on kyllä niin kulahtaneet mammauikkarit, ettei niillä kehtaa mennä ihmisten ilmoille. Ois kyllä niin kiva mennä uimaan:) Tarttee muutenkin varmaan käydä vähän mammavaateostoksilla tässä viikonloppuna. Jonkun paidan haluaisin ja taidanpa vihdoin viimein sitten siirtyä mammahousuihin. Tähän asti oon pärjännyt omilla housuilla ja Bellybeltillä, mutta nyt alkavat kiristämään muualtakin kuin mahasta (tai siis mahasta eivät kiristä yhtään ja säätövaraa olisi vielä vaikka kuinka). Mammahousuja mulla on vain yksi pari, kaipa sitä tarttis ainakin toisen parin hankkia. Inhoon kyllä mennä sovittamaan vaatteita:(

MIRMUSKA aika hurjalta kuulosti tuo sinun kipukohtauksesi. Toivottavasti ei tule uudestaan.

GLADIOLUSK olisiko noi sinun alavatsakipusi jotain liitoskipuja. Minulla on aina välillä tuollaisia repäiseviä alavatsakipuja, kun esim. sängyssä käännän kylkeä varomattomasti tai nousen pystyyn liian nopeasti. Eivät kyllä tunnu mukavilta, mutta taitavat kuitenkin olla ihan vaarattomia.

Tänään tuli sitten oksennettua ekan kerran tässä raskaudessa. Kuvotustahan mulla oli tosi paljon alussa, mutten kuitenkaan oksentanut. Yritänkin tässä nyt sitten miettiä oliko tämä raskauteen liittyvää vaiko liikenteessä olevaa vatsatautia. Toivottavasti ei kuitenkaan vatsatautia, en nyt jaksaisi sitä pyykkirumbaa, jos koko perhe on vatsataudussa:( Eilen en jaksanutkaan kirjoittaa mitään, kun olin jotenkin tosi väsynyt ja masentunut koko päivän. Kaksi yötä on nyt jostain syystä tullut nukuttua tosi huonosti ja myös illalla mentyä nukkumaan liian myöhään. Aamupäivällä ei sitten silmät tahdo pysyä auki. Tänään nukuimmekin sitten pikkuisen kanssa oikein maraton-päikkärit, kokonaista kolme tuntia. Saa nähdä tuleeko taas illalla uni sitten ollenkaan.

ONNIPAPUSELLE hauskaa kylpyläreissua ja ALMAEINOLLE mukavaa risteilyä!!

Kolmeplusyks ja 27+2

Vierailija
7/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnipapuselle oikein rentouttavaa kylpylöintiä!

Toivottavasti Mirmuskan vointi on parempi. Vaikka tilanteesi olikin vakava, pieni väärinkäsitys miehesi kanssa sai minut nauramaan. Meille on käynyt hiukan samanmoinen tilanne. Tosin en silloin ollut raskaana, vaan muuten kipeä ja mies tulkitsi voihkintani aivan muuksi kuin kivun osoitukseksi. Yritä nyt sitten siinä kauniisti sanoa, että " Kulta EI nyt!"

Oma napa on vieläkin hiljaisempi kuin aiemmin. Kyllä sieltä joka päivä viestiä tulee mutta jotenkin vähän huolettaa. Missäköhän vaiheessa on perusteltua tarkistuttaa tilanne? Mies kyllä lupasi, että voimme mennä yksityiselle ultraan, jos haluan tarkistuttaa tilanteen.

Eipä tässä juuri muuta ole, päivät valuvat ohi omalla painollaan. Olen aika väsynyt ja hiukan epäsosiaalinen, parasta on, kun saa vain olla kaikessa rauhassa kotona.

Voikaahan paksusti!

Jansku 25+6

Vierailija
8/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas viikonloppu....kylläpäs nuo päivät menevät nopsaan....tai no välillä tuntuu aika matelevan:)) Ihanaa saada viimein tuo mieskin kotiin, on tehnyt viime päivät toooosi pitkiä päiviä, ettei miestä oo näkynyt kuin vilaus vain.

Sammakkoinen: Tervetuloa vaan joukkoomme minunkin puolestani, ihanaa että keskustelijoita riittää. Täällä onkin niin ihana porukka :))

Mirmuskallako oli ollut tuskaisat oltavat....voih, varmaan pelästyitte. Toivottavasti nyt ei uudestaan enään tule moista.

Omaan napaseen ei kummempaa...vauhtia riittää;) ja kokoa löytyy :D Yläselkä tuppaa iltasella väsymään, mut menee levolla ohitse. Suppareita on entiseen malliin, että niihin alkaa jo tottua. Muuten on energinen ja oikein pirtsakka olo:)

Nyt taidan mennä kehnäämään miehen viereen pitkästä aikaa, kun sen nyt vihdoin sain kotiin ;)

Hauskaa viikonloppua kaikille!!!!

Lalla ja pallero rv 27+1

Vierailija
9/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä alko just kaunis lumisade!

aattelin vaan vastata heti sammakkoiselle kun kysyi kuukausien laskemisesta: en tiedä " virallisista" aikarajoista, mut ite lasken, että kun la on 25.5 ni uus kk alkaa aina 25pv. eli 6.kk alko 25.1, 7.kk alkaa 25.2, 8.kk alkaa 25.3 ja 9.kk alkaa 25.4 :) äiti ja mummut pysyy näin paremmin kärryillä kun ei ne osaa näitä viikkoja... mut jos joku oikeesti tietää ne viralliset siirtymät/kolmanneksien rajat ni tykkäisin kans tietää

(.) potkuja satelee navan seutuville välillä tosi ahkerasti :) vauvanen vihtyy usein jalat kattoa kohti. vatsa ei ole vielä(kään) niin iso, että kauheesti haittais sukkien/kenkien pukemista. kovasti toivon, että ei jatkuis tää talvi yli aikansa kun monen kerroksen pukeminen on hankalaa ja hankaloituu jatkuvasti... ja masukin näkyis paremmin kun ois kevyemmin kerroksia :)

närästys vaivaa... onneks ihan siedettävästi toistaseks. mulla yltyy joskus tosi pahaksi (ennen raskauttakin) ja mikään ei tunnu auttavan.

eipä muuta nyt. hyviä vointeja ja jaksamisia kaikille :)

Tiina ja masunen rv 25

Vierailija
10/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMMAKKOINEN tervetuloa! Itsekin liityin joukkoon vasta vähän aikaa sitten =) Meillekin odotetaan esikoista ja olen myös opiskelija, la on 24.5, rv 24+1, kuukausista en minäkään tiedä!

Närästys on ollut ennen ihan tuntematon vaiva, kunnes se tänään alkoi! Ja siitä ei kyllä voinut erehtyä, poltteli ruokatorvessa niin kovasti... Samoin tunsin ensimmäisen supistuksen kun olin suihkussa, maha vetäytyi alaspäin ja meni ihan kovaksi, onneksi oli ihan kivuton. Pari päivää sitten kun olin saunassa huomasin että rinnoista tihkuu jotain kellertävää nestettä, ilmeisesti ihan normaalia sekin =)

Alankin tästä odottelemaan josko se mies kohta kotiutuisi iltavuorosta... Huomenna olisi tarkoitus mennä Turkuun rakennus-messuille kun omaa taloa aletaan rakentamaan tänä keväänä, messuilta varmaan löytyy paljon tietoa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

puolukka84

Vierailija
11/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa kun ilta;) rauhallista tääläkin talossa:D Poikakin tais nukahtaa vihdoin ja viimein. saa nähä mitä yöstä tulee...on tähän asti juonut illlalla vielä NANNIA ja nyt joi tavallista maitoa ja toisena ruokana syötiin hernekeittoa et tuplapieruja ehkä luvassa:/ ellei puuro yhtään auttanut ;)

SAMMAKKOINEN TERVETULOA tänne lörpöttelemään mukavaan joukkoon:D !!!!!

MIRMUSKA;kuulostipas kamalalta nuo kivut!Toivottavasti pysyy poissa! ne kyl aina säikäyttää,jos ihme kipuja tulee :(

Reissuun lähtijöitäkin oli...ONNIPAPUSELLE mukavaa kylpylälomaa(kateellisena täälä toivottelen;) ) ja ALMAEINOLLE mukavaa risteilyä!!Mäkin tahdon jonnekkin!!!!!!!!!!Kylpylään en välttämättä kun ei oo uikkareita mitkä sopis...tai en mä kyl varma ole sopisko mun jommat kummat uikkarit päälle. viime raskaudes kyl uin viel yli puolen välin...mut tuntuu et tää maha on tällä kertaa paljon isompi! Mammauikkareitakin moni ostanut....ite en viitti ostaa ku ei mun tulis kuitenkaan niin paljon käytyä uimassa et olis tarvetta.vaikka kivaahan se olis uida...ihanan kevyt olo kellua vedessä:) muuten kun onkin todella PAKSU olo!!!!!:D

JANSKUL en kyl osaa tohon sanoa koska kannattas mennä tarkistuttamaan tilanne,jos masussa hiljasta....toi on kyllä inhottavan stressaavaa,jos välillä sellasia hiljasia päiviä masussa!Toivottavasti sun masukaveri sieltä ilmottelis voimakkaasti itsestään!!!!

Eikös sitä kuitenkin saa ja kannata käydä mielummin vaikka turhaan tilannetta tarkistuttamassa ku ootella useampi päivä?ite ainakin ajattelisin et helposti vois paniikki tulla jos ei yhtenä päivänä tuntuis mitään liikettä:( vaikka mä oon tosi huono soittamaan tai menemään neuvolaan/lääkäriin näytille,mut uskosin et jos masusta kyse niin panikoisin kumminkin niin kovasti et pitäs tarkistaa....

(.) Ei kyllä mitään uutta kuulu....napaa kiristää niin et aivan arka tuo maha navan ympäriltä!äääks ja huomaa taas et alkaa napa " tummua" ympäriltään...ja tasanenhan se jo on,ei enää kuoppaa!!

hei tulikin mieleen LIIKKEISTÄ ja POTKUISTA KYSYMYS;

Tuntuuko teillä jossain kohti mahaa enemmän potkuja ja liikettä?? Kun mä oon alusta alkaen tuntenut niin usealla kohdalla...välillä yläällä jommalla kummalla puolella sit taas aivan alaalla ja millon mistäkin se potkii,tökkii...mietinkin aiemmin et montakohan tuola mahassa on,mutta yks sielä ultran mukaan vain on:D se kyllä on niin liikkuva kaveri et ehkä se tökkii mua jaloilla ja käsillä yhtä aikaa;) niin monesta kohtaa kun välillä pukkailee :D ihanaahan tämä kuitenkin on ja kiva tuijotella mahaa joka muljahtelee ja pompsahtelee ;)

nyt taidan tästä rynnätä suihkuun ja poistua jaarittelemasta sitä sun tätä!!!! oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti vointi jokaisella hyvä eikä kipuiluja ilmene!!!!!!!!!!!!!

toymama 23+6

12/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa mutustan ja odotan postia kuin kuuta nousevaa. Tulis edes vähän liikuttua pihallakin, kun sen hakee. :) Muuten kun ei ole tullut liikuntaa harrastettua, nyt varsinkaan. Vaihdoin eilen kevyemmän siteen jalkaan ja heti tuntui paremmalta kävellä. Kipeämmäksi kyllä taitaa tulla helpommin, mutta eikö se tästä.

Eipä tänne mitään erikoista, kaikki on kunnossa. Autolla pitäisi lähteä huristelemaan, kunhan eskarilainen kotiutuu. Sillä on huomenna eskarikaverin synttärit tiedossa ja lahjaa pitäisi etsiä. Samalla vois viedä sen hakemuksen, vaikka rahaa tulee se minimi ja pakkaus sitten kumminkin otetaan. Viikonlopuksi on menoa muutenkin, veljen pojan synttärit siirtyi viime sunnuntailta, kun oli tullut kipeäksi, joten yritetään nyt uudestaan.

Postikin tuli, joten menen tutkimaan...

Äippä 25+5

Vierailija
13/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotellaan postia.. eikös se vauva-lehti tänään tule? ;)

On ollut vähän paha mieli näiden näppyjen takia. Tuntuu, ettei mistään tule mitään ja kokoajan vaan kutisee. :( Nyt EHKÄ alkaa menemään parempaan suuntaan. Kaksi allergialääkettä nyt on otettu. (sen minkä lääkäri määräsi) Ja enempää ei sitten voi ottaakaan.. Tuntuu vaan ettei ole kovin vaikutusta. Tiedä sitten mitä tehdä jos ei lähde paranemaan.

Heti alkuun tämmönen valitusvirsi.. höh!

Pojan kanssa käytiin tänään kaupassa vaan aamusta. Reissuun meni kylläkin 2h aikaa. :) Kierreltiin ja kaarreltiin ja poju käveli molempiin suuntiin hyvän matkaa. Päikkärien jälkeen olis tarkotus lähteä veljen kanssa (ja pojan :D) pulkkamäkeen, mies hakee töistä päästyään suoraan siskonsa (6v) meille yökylään. :) Oltais koko viikonlopuks otettu, mutta mummulla onkin jo huomiseksi suunnitelmia.

Tiistaina on se kauan odotettu 4d-ultra!! <3 Oih, tuskin maltan odottaa.

Maanantaina on tiedossa hammasläkäri.. eipä jännitä ollenkaan. Koskaan ei ole mitään hammaskiveä vakavampaa ollut. :) (*kop,kop*..ettei nyt reikiä olisi :D)

(. ) Masussa on ollut pari hiljasta päivää.(tänään jo onneks vilkkaampi)

Vähän alkoi huolestuttamaan kun joutui ottamaan lääkettä joka ei periaatteessa kuulu raskaanaoleville.. ja heti on hiljasta masussa. :/

Jes, poikakin nukahti... eilen jätti unet väliin ja olin IHAN poikki.

Voikaahan hyvin ja ihanaa viikonloppua kaikille!!

emunaiselle vielä suurensuuri halaus! <3

t:tiitiäinen, poika 2v1kk ja Oiva rv 23+3

Vierailija
14/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään uutta, kaikki hyvin :)

Tultiin just ulkoa, ja ruokaa pitäsi ruveta lämmittämään.

Illalla väännän vielä lasagnen huomista odottamaan, kun lähdetään sinne Edeniin kylpemään, ihanaa :)

Oikein hyvää perjantain jatkoa kaikille!

OP, Käpy 26+3 ja " iivari" 1v4kk

Vierailija
15/15 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa poskiontelot tuossa pari viikkoa sitten kipeät ja lekuri määrärsi nenäsuihketta jota ei periaatteessa saisi raskauden aikana ottaa, no meilläkin oli pari hiljasempaa päivää sumutteen laittamisen jälkeen :(

Inhottavaa, kun masuasukki tollain pelottelee...

Mun lääkkeessä oli kortisonia ja siksi pakkausselosteessa luki ettei raskaanaoleva saisi käyttää, mutta lekuri oli toista mieltä. Mieluummin pikkasen kortisonia kuin pitkä antibioottikuuri ja sekin kenties turhaan...

No, menihän taas liirumlarumiksi!!

OP