Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja- Pankkiin työhaastatteluun

Vierailija
02.02.2007 |

ANtakaapa neuvoja te, jotke olette pankissa töissä, tai olette käyneet sillä haastattelussa. Mihin tulee varautua ja miten pukeutuminen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-valuuttakurssit pitää osata ulkoa viiden desimaalin tarkkuudella

Vierailija
2/3 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumisesta: pukeudu haastatteluun kuten pukeutuisit töihin. Jos haet kassapaikkaa, ei jakkupukua tarvita mutta siistit vaatteet, esim. suorat housut ja paitapusero. Ei farkkuja, vaikka olisivat siistitkin. Jotkut pankit hyväksyy farkut työasuksi mutta ei kaikki, joten siksi en suosittele. Jos haet päälliköksi tai vaativimpiin asiakaspalvelutehtäviin (sijoitusasiantuntija tms.) niin jakkupukukaan ei ole huono vaihtoehto.

Koita antaa itsestäsi rehellinen ja luotettava kuva, koska pankkisalaisuus yms. ovat pankkityössä ehdottoman tärkeitä - jos annat vaikutelman että parin viinilasin jälkeen saatat hölöttää asiakkaiden asiat tutuillesi, niin voit unohtaa pankkihomman.

Siinäpä ne tärkeimmät mielestäni. Muuten voit olla ihan oma itsesi, pankisssa on tosi paljon erilaisia ihmisiä töissä. Onnea haastatteluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haen ihan asiakaspalvelijan/myyjän työpaikkaa. Eli kassatyötä. Laitan suorat housut ja fiksun paitapuseron päälle. Hyvä tietää, että he kiinnittävät huomiota luotettavuuteen.

Kysyvätköhän ne, että onko minulla lapsia? Jos kysyvät, niin onkohan liikaa kysyä ensin, että jos minulla on, niin onko sillä vaikutusta työpaikan saamiseen?

Mitä olisi hyvä vastata siihen, jos he kysyvät, että millainen olen asiakaspalvelijana?

Ja olisiko huono vastata, kun he kysyvät että millainen olen, että olen rehellinen, luotettava, tasapainoinen, positiivinen ihminen, ja tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa, mutta kykenen myös itdenäiseen työskentelyyn?

Voisinko aluksi sanoa, kun tapaan haastattelijan: ensin esittelen itseni ja sanon, että tulin haastattelua varten. Onko liikaa kiitää kutsusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän