Olen nuori mies ja haluan nähdä maailmaa. Minne menisin?
Olen käynyt Espanjassa lapsena vanhempieni kanssa muutamia kertoja, siihen matkustus jääkin. Olen nyt 20v, armeijasta kotiutunut ja ennen kuin aloitan työelämän haluaisin interreilaamaan ja nähdä mahdollisimman monia kulttuureja, kieliä ja historiaa. Suositelkaa kohteita!
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Mee heseihin. 680000 asukkaan metropoli.
Lopeta toi hesettely, olet tosi yksinkertainen.
Ensin Turkuun ja sieltä Ruotsin läpi Tanskaan, Saksaan, ja sitten mietit itse mihin suuntaan jatkat, ja mitä kautta palaat.
Muista joka maassa käydä ruokakaupoissa testaamassa paikalliset jäätelöt, karkit ja muut syötävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ihan täpinöissään luettelee matkustushaaveitaan.. Kuka nuori mies oikeasti kyselisi teidän matkavinkkejänne?
Suosittelen Porvoota.
Ensinnäkään kysymyksessä ei ole mamma ja toiseksi tässä ei luetella matkustushaaveita, vaan jo elämässä toteutuneita matkoja. Kolmanneksi, tämä nuori herra itse tässä kyseli matkustusvinkkejä kokeneemmilta. Itse laitoin varovaisia ja kivoja interrail -vinkkejä näin alkuun, mutta olisin voinut myös listata kokemuksesta mieltä avartavia seutuja Intiasta, Nepalista. Pakistanista, Laosista, Burundista, Ruandasta, Ugandasta ja Mikronesiasta näin aloittaakseni..
Eli oletat, että nuori mies on kiinnostunut kokeneiden rouvien Ghanan-matkoista?
Jos olet homo, niin mikä hyvänsä maailmankolkka käy. Peräreikää saattaa toki aristaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos interreilaat on homma helppo. Siitä vaan Euroopan yhtä laitaa alas etelään ja toista laitaa takaisin pohjoiseen.
Tätä kannatan minäkin!
Haisee trolli niin, että hajuun meinaa tukehtua.
Tee ekoteko äläkä matkusta. Mene Itäkeskukseen, voit tutustua yhdellä reissulla moneen kulttuuriin. Maailma kylässä.
Jos olet timmissä kunnossa on Amerikassa paljon kumpua ja notkelmaa koettavaksi
Vierailija kirjoitti:
Tee ekoteko äläkä matkusta. Mene Itäkeskukseen, voit tutustua yhdellä reissulla moneen kulttuuriin. Maailma kylässä.
Ei ole kuin yksi afrikkalainen islamin uuskolonialismi itiksessä ja ylipäänsä suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ihan täpinöissään luettelee matkustushaaveitaan.. Kuka nuori mies oikeasti kyselisi teidän matkavinkkejänne?
Suosittelen Porvoota.
Ensinnäkään kysymyksessä ei ole mamma ja toiseksi tässä ei luetella matkustushaaveita, vaan jo elämässä toteutuneita matkoja. Kolmanneksi, tämä nuori herra itse tässä kyseli matkustusvinkkejä kokeneemmilta. Itse laitoin varovaisia ja kivoja interrail -vinkkejä näin alkuun, mutta olisin voinut myös listata kokemuksesta mieltä avartavia seutuja Intiasta, Nepalista. Pakistanista, Laosista, Burundista, Ruandasta, Ugandasta ja Mikronesiasta näin aloittaakseni..
Eli oletat, että nuori mies on kiinnostunut kokeneiden rouvien Ghanan-matkoista?
marocco turkki ja albania puuttui listasta
Vierailija kirjoitti:
Interrailiin valitsisin muutaman ison kaupungin, vähän sillä mielellä, että tietyt kaupungit vaan on jossain vaiheessa pakko nähdä. Kartta esiin ja reittiä suunnittelemaan! Pariisi, Rooma, Praha, ehkä joku näistä eka reissulla? Jos on vähän tietoa suunnilleen-reitistä, niin voit saada vinkkejä sen reitin varrella olevista kohteista. Esim. Wielizkan suolakaivos lähellä Krakovaa oli makee paikka. Suosittelen, jos reitti osuu niille nurkille.
Ps. On se kumma, että hyväänkään aloitukseen ei enää nykyään tahdo saada asiallisia vastauksia. Toivotonta. Palstalta katoaa loputkin vähänkään fiksummat ihmiset.
MIkään ei palstalla päivystäviä sii derivalaita ja venäjän trolleja ärsytä kuin että suomalainen mies avartamassa maailmaankuvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin luksusristeilijälle. Pääset matkustamaan ja saat siitä palkkaa.
Tiskaaminen ja samassa hytissä muutaman muun työntekijän kanssa asuminen ei ole varsinaista lomaa.
Ja tällainen tyyppi olisi menossa reppureissariksi hosteleihin. Setämies pidättäytyy nyt vain all inclusive pakettimatkoihin niin lomafiilis ei tärväydy. Opas hoitaa sitten keskustelut paikallisten kanssa
Tähän wikaan vuodesta suosittelen tutustumaan itseesi Agia napan bilekadulla. Se on avartava kokemus. Sieltä etten Lontooseen.
Kotkan meripäivät, ne on koettava.
Pattayalle vaan.
Voit tehdä hienoja suunnitelmia ja aikatauluja,mutta eka yö pattiksella ja suunnitelmat unohtuu.
Lennä Uuteen Seelantiin, se on kaukana ja erilainen kuin eurooppalaiset maat.