Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori mies ja haluan nähdä maailmaa. Minne menisin?

Vierailija
09.07.2024 |

Olen käynyt Espanjassa lapsena vanhempieni kanssa muutamia kertoja, siihen matkustus jääkin. Olen nyt 20v, armeijasta kotiutunut ja ennen kuin aloitan työelämän haluaisin interreilaamaan ja nähdä mahdollisimman monia kulttuureja, kieliä ja historiaa. Suositelkaa kohteita! 

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseesi. Paljon uutta löydettävää. Reissaaminen on turhaa, etsimäsi on lähempänä kuin luuletkaan.

Minua aina huvittaa ihmiset, jotka ensin ovat itse nähneet maailmaa ja sitten neuvovat muita, että se on turhaa milloin mistäkin syystä. Että kun minä kävin Tiibetissä, ei teidän muiden enää kannata. Kunhan katselette Tibet-videoita kotonanne. Luontokin pelastuu.

Vierailija
22/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin bunkkeri näet hänen xp tietokoneen ja sotasuunnitelmat,tosin se voi maksaa 15 vuotta lapiohommia tuntemattomassa ,mutta sitä seikkailua sinä haet ja toivot,toinen vaihtoehto mene Leville juopottelemaan ja sekoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin kulkea maailmalla mutta mies on hissukka ei halua minnekään...

Vie hänet kokeeksi johonkin helpompaan kohteeseen, niin ehkä rohkeus kasvaa ja innostus herää.

Vierailija
24/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin kulkea maailmalla mutta mies on hissukka ei halua minnekään...

Jätä se sika. Siivet selkään ja kohti vapautta.

Vierailija
25/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä reppana

Vierailija
26/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voi lähtee, jos sulla on rahaa, mutta todennäköisesti sinä haluat vaan kulkea matkustelemassa "yhteisillä" rahoilla, eli miehen rahoilla. Joten ei jatkoon

Vierailija
27/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Australiaan pääsee niillä working holidays-jutuilla? Siellä vois olla hauskaa.

Vierailija
28/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy syrjäkylillä, lähiöissä, kirkossa, kapakassa, leipäjonossa, kirpputorilla, leikkipuistossa, hautausmaalla, metsässä, sateessa, pellon laidalla, autiotalossa, meren rannalla, kaatopaikalla, vanhainkodissa ja ruuhkabussissa. Opit enemmän elämästä ja kulttuureista kuin turistikohteissa.

Vierailija
29/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukalo pystöön,reppu täyteen säilykkeitä hyvin halpaa matkustamista.

Vierailija
30/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseesi. Paljon uutta löydettävää. Reissaaminen on turhaa, etsimäsi on lähempänä kuin luuletkaan.

Täysin päinvastoin. Matkustellessa erilaisissa paikoissa voi löytää omasta itsestään sellaisia puolia, joita ei muuten juuri voi löytää.

Vierailija
31/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin päinvastoin. Matkustellessa erilaisissa paikoissa voi löytää omasta itsestään sellaisia puolia, joita ei muuten juuri voi löytää.

Ne opettavaisimmat paikat eivät yleensä ole mitään turistirysiä.

Vierailija
32/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee heseihin. 680000 asukkaan metropoli.

Vierailija
33/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuule poeka juna Pieksämäille niin kuin isoisän aikoihin🤓

Vierailija
34/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö aio hakeutua heti johonkin koulutukseen? Työelämäänkään ei mennä "noin vain..."

Vierailija
35/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Itävalta, Sveitsi, pienet vuoristokylät. Toinen on Englanti siitä Irlantiin, siellä viipyisin pitempään. Nämä ei ihan halvimpia kohteita, mut jos vanhemmat sponsoroi? 

Vierailija
36/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Korea. "Hieno kieli ja kulttuuri"

Suomihan on Pohjois-Korea

Vierailija
37/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolangalle.

Ei kannata suotta.

Vierailija
38/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ihan täpinöissään luettelee matkustushaaveitaan.. Kuka nuori mies oikeasti kyselisi teidän matkavinkkejänne? 

Suosittelen Porvoota.

Vierailija
39/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö aio hakeutua heti johonkin koulutukseen? Työelämäänkään ei mennä "noin vain..."

Etkö ole kuullut, täälläkin päivittäin useita aloituksia, jossa kerrotaan, että töihin vaan mennään. Näin helppoa se palstan mukaan on nykyaika, ja eihän pasta toki valehtelisi eihän😁

Vierailija
40/79 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne opettavaisimmat paikat eivät yleensä ole mitään turistirysiä.

Kuka tässä on turistirysiin matkustamisesta puhunut? Tosin suurimmat "turistirysät", joissa olen koskaan ollut, ovat olleet New York, Tokio, Rio de Janeiro ja Lontoo. Johonkin Marmarikseen kun ei mahdu niin paljon turisteja.