Olen nuori mies ja haluan nähdä maailmaa. Minne menisin?
Olen käynyt Espanjassa lapsena vanhempieni kanssa muutamia kertoja, siihen matkustus jääkin. Olen nyt 20v, armeijasta kotiutunut ja ennen kuin aloitan työelämän haluaisin interreilaamaan ja nähdä mahdollisimman monia kulttuureja, kieliä ja historiaa. Suositelkaa kohteita!
Kommentit (79)
Putinin bunkkeri näet hänen xp tietokoneen ja sotasuunnitelmat,tosin se voi maksaa 15 vuotta lapiohommia tuntemattomassa ,mutta sitä seikkailua sinä haet ja toivot,toinen vaihtoehto mene Leville juopottelemaan ja sekoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin kulkea maailmalla mutta mies on hissukka ei halua minnekään...
Vie hänet kokeeksi johonkin helpompaan kohteeseen, niin ehkä rohkeus kasvaa ja innostus herää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin kulkea maailmalla mutta mies on hissukka ei halua minnekään...
Jätä se sika. Siivet selkään ja kohti vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Mä voi lähtee, jos sulla on rahaa, mutta todennäköisesti sinä haluat vaan kulkea matkustelemassa "yhteisillä" rahoilla, eli miehen rahoilla. Joten ei jatkoon
Vieläkö Australiaan pääsee niillä working holidays-jutuilla? Siellä vois olla hauskaa.
Käy syrjäkylillä, lähiöissä, kirkossa, kapakassa, leipäjonossa, kirpputorilla, leikkipuistossa, hautausmaalla, metsässä, sateessa, pellon laidalla, autiotalossa, meren rannalla, kaatopaikalla, vanhainkodissa ja ruuhkabussissa. Opit enemmän elämästä ja kulttuureista kuin turistikohteissa.
Peukalo pystöön,reppu täyteen säilykkeitä hyvin halpaa matkustamista.
Vierailija kirjoitti:
Itseesi. Paljon uutta löydettävää. Reissaaminen on turhaa, etsimäsi on lähempänä kuin luuletkaan.
Täysin päinvastoin. Matkustellessa erilaisissa paikoissa voi löytää omasta itsestään sellaisia puolia, joita ei muuten juuri voi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseesi. Paljon uutta löydettävää. Reissaaminen on turhaa, etsimäsi on lähempänä kuin luuletkaan.
Täysin päinvastoin. Matkustellessa erilaisissa paikoissa voi löytää omasta itsestään sellaisia puolia, joita ei muuten juuri voi löytää.
Ne opettavaisimmat paikat eivät yleensä ole mitään turistirysiä.
Mee heseihin. 680000 asukkaan metropoli.
Ota kuule poeka juna Pieksämäille niin kuin isoisän aikoihin🤓
Etkö aio hakeutua heti johonkin koulutukseen? Työelämäänkään ei mennä "noin vain..."
Toi Itävalta, Sveitsi, pienet vuoristokylät. Toinen on Englanti siitä Irlantiin, siellä viipyisin pitempään. Nämä ei ihan halvimpia kohteita, mut jos vanhemmat sponsoroi?
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Korea. "Hieno kieli ja kulttuuri"
Suomihan on Pohjois-Korea
Vierailija kirjoitti:
Puolangalle.
Ei kannata suotta.
Mammat ihan täpinöissään luettelee matkustushaaveitaan.. Kuka nuori mies oikeasti kyselisi teidän matkavinkkejänne?
Suosittelen Porvoota.
Vierailija kirjoitti:
Etkö aio hakeutua heti johonkin koulutukseen? Työelämäänkään ei mennä "noin vain..."
Etkö ole kuullut, täälläkin päivittäin useita aloituksia, jossa kerrotaan, että töihin vaan mennään. Näin helppoa se palstan mukaan on nykyaika, ja eihän pasta toki valehtelisi eihän😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne opettavaisimmat paikat eivät yleensä ole mitään turistirysiä.
Kuka tässä on turistirysiin matkustamisesta puhunut? Tosin suurimmat "turistirysät", joissa olen koskaan ollut, ovat olleet New York, Tokio, Rio de Janeiro ja Lontoo. Johonkin Marmarikseen kun ei mahdu niin paljon turisteja.