Miksi kotona tehty ruoka on niin kallista nykyään? 200€ menee viikon ruokiin yhdelle jos ei halua syödä pelkkää puuroa ja makaronia....
Jauhelihakastike ja perunamuussi ainekset maksoi kaupassa 40€ ja siitä syö 4 annosta.....
Kommentit (87)
Ajattelin tästä innostuneena tehdä testin.
Kk ruuat. Pohja on aikalailla tälläinen käyn metsästämässä paikallisessa Lidl/ Prisma / s market punalappu tuotteita. Jos nään vaikka jauhelihaa -60% ostan heti reilusti monta kg.
Aamupala ja iltapala tulee olemaan puuroa marjoilla ( kerään itse).
Vihanneksia ja hedelmiä on mikäli saan Lidl alennus pusseja 2€ pussi.
Välipalat tulee olemaan leipää/ makkaraa/ jugurttia " 1.59kg jugge".
Asetin 70€ katon ja katsellaan kuin pitkälle sillä pääsee.
Kk aikana ei osteta yhtään herkkuja, limuja eikä mitään turhaa. Poislukien S-market jäde laatikko 1.75€. 10 tuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tästä innostuneena tehdä testin.
Kk ruuat. Pohja on aikalailla tälläinen käyn metsästämässä paikallisessa Lidl/ Prisma / s market punalappu tuotteita. Jos nään vaikka jauhelihaa -60% ostan heti reilusti monta kg.
Aamupala ja iltapala tulee olemaan puuroa marjoilla ( kerään itse).
Vihanneksia ja hedelmiä on mikäli saan Lidl alennus pusseja 2€ pussi.
Välipalat tulee olemaan leipää/ makkaraa/ jugurttia " 1.59kg jugge".
Asetin 70€ katon ja katsellaan kuin pitkälle sillä pääsee.
Kk aikana ei osteta yhtään herkkuja, limuja eikä mitään turhaa. Poislukien S-market jäde laatikko 1.75€. 10 tuuttia.
Lisäys. Aamu/ ilta puuroon sekoitan öljyn ja hera protskun. Niille tulee hintaa 1€ per pv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat naudanlihaa 4e/400g? Kerro niin menen hakemaan. Tai 20cent voin?
Ainakin Prismasta ja Citymarketista saa naudanjauhelihaa allekin 4€/400g. Juuri tänään ostin pari pakettia kappalehintaan 3,79€. Voita saa muussiin tarvittavan määrä helpostikin 20 sentillä. Vai laitatko sä 500g voita 4 annokseen muussia?
Hän ostaa joka kerralla kalleinta, mitä K-kaupan valikoimasta löytyy ja joka kerralla mausteet täytyy ostaa erikseen, mitään ei ole kuivakaapissa.
Kyllähän se maksaa, kun joka aterialle on ostettava uusi kilon paketti suolaa ja valmiiksi täytetty pippurimylly jne.
Älkää ruokkiko trollia. Tämä sama henkilö tehtailee näitä aloituksia liukuhihnalta.
Halvalla selviätte. Itse olen eläkkeellä oleva sinkku ja kuukauden ruokalasku on 300 e sisältäen hygienian. En koskaan osta pesuaineita, wc-paperia ym muuta kuin tarjoushinnoilla. Minulle välttää esim kolmen litran käsisaippuakanisteri hintaan 2.90 e, kestää todella pitkään.