****LOKAKUISTEN VIIKONLOPPUUN*****
Kommentit (24)
oon täällä ihan onnesta sekasin.
lähetin kummitytön äidin puhelimeen, tytölle nimpparionnittelu viestin niin tuli kiitokset takas ja ilmoitus, että jos hyvin menee niin niillä syntyy vauva LOKAKUUSSA :)
ihanaa... ois niiden viides lapsi.
että näyttää näitä vauvoja vaan tulevan tänäkin vuonna tuttavapiiriin, ei oo oikeen vaan ollu heti mun tiedossa.
tää onkin nyt sit jo neljäs vauva tälle vuodelle!!!!
pojan synttärit meni vähän plörinäks, vieraat ilmoitti olevansa kipeenä.
tänään ei ois tullukkaan kuin yksi sukulaisperhe. ens viikonloppuna pidetään vähän isommat juhlat.
mutta kivasti kuitenkin meni, oli täällä tietysti mummi ja ukki.
mieleisiä lahjoja poika sai.
mm.kauan toivomansa rannekellon..
meillä typy oppi tänään kääntymään ympäri :)
se on myös kova nauramaan, kun sille juttelee hassusti, ja kutiaa kans helposti.
nyt on ruvennut kuola valumaan ihan solkenaan, kun hampaita pukkaa.
Z & J 3kk
MIANNILLE kovasti jaksamista kaaoksen keskelle!!! Etkä oo yhtään säälittävä :) :) :)
Meillä ei taida olla mitään erityistä viikonloppurytmiä tms. Tänä viikonloppuna eilinen meni ihan päin peetä, kun näytti siltä että mä en pääse kotoa mihinkään. Mullahan ei ole ajokorttia ja kun Anjalle ei tuon orastavan maitoallergian takia voida antaa tutteleita, niin olen sidottu tänne kotiin jos mies + Anja ei lähde mukaan, ja sitten kun esikoisella on matkapahoinvointia niin lähtemisessäkin on omat kommervenkkinsä. Ja kun vielä olen ollut kipeänä ja koko viikon neljän seinän sisällä niin alkoi tuntua kuin oisin vankilassa ja olin hirveän ahdistunut ja itkin vaan koko päivän. ONNEKSI saatiin sitten täksi päiväksi järkättyä äitini vahtimaan esikoista, ja päästiin itse kiertelemään autolla Anjan päikkärien vuoksi. Tuli heti noin 1000 krt parempi mieli, en kyllä tiedä olisinko muuten jaksanut ens viikkoa. Oli siis ihan karmea olo.
TÖIHINPALUU on meillä nyt tullut kysymysmerkiksi, tai siis myös mulla kuten Iiriksellä on työharjoittelu edessä, mulla tosin 5-6kk pitkä. Huomenna pitää selvittää milloin sen joudun suorittamaan ja sit sen pohjalta päätetään mitä tehdä. Voi olla että jo nyt keväällä joudun menemään osa-aikaisesti sitä tekemään :( Se olisi ihan pirun rankkaa kyllä, kun mieskin yrittää tehdä opintojaan pois työn ohella. Mut täytyy sitten kestää vaan jos näin on. Huomenna siis selviää.
Anjakin KÄÄNTYI eilen selält masulle, vähän vahingossa kyllä :) Nytkin yrittää toistaa temppua mutta oikein ei vielä taidot riitä.
Mut siis se huippujuttu mitä piti tulla sanomaan oli että jipijipijeejee, mahduin tänään OMIIN FARKKUIHINI!!!! :) Olkoonkin että ovat isoimmat mitä mulla on eivätkä ole koskaan istuneet hyvin (= koskaan silloin kun olin hoikka), mutta mahduin kuitenkin! Jippii! :) :) Vielä viikko sitten näyttivät ihan karmelta ja pursui läskit yli, nyt ei enää ollenkaan niin kamalat. JIPII! :) Mut onhan tää nyt oikeasti vähän säälittävää että 3kk synnytyksen jälkeen vasta omat housut jalkaan... :o :o :o Aiemmin siis ollut miehen farkkuja.
Nyt mä rupean seurustelemaan tuon kiljukaulan kanssa! Iik ja ääk KÄÄK.
Coe
P.S. NIIN se tutittomuus on edennyt, jätettiin samantien sitten yötuttikin veke! Itse typy halusi viedä tutit pöydälle illalla. Ei ole kuin pari kertaa kysellyt tutin perään, mutta molempina öinä on herännyt aamuyöstä itkemään että pitäs nousta ylös, ja nukkumaanmeno on ollut vaikeaa. Kaipaa tuttia siis jotenkin kai rytmittämään. Tuntuu että toistaseksi on huonompaan päin menny, nyt siis kolmet päikyt ja kaksi yötä takana ilman tuttia. Ehkä se lähteepi helpottamaan kohta. Mutta mitään suuria itkuja ei oo vielä tullut eikä sellasta, ainakaan siis tutin perään.
Oli kiva kuulla Miannista Koitahan jaksella ja muuttaa tilanne(miehesi täytyy ottaa vastuuta myös,lapsethan on yhteinen projekti.)Eihän sitä kukaan kauan jaksa tuollaista ja onko se sen arvoista.Meinaan tätä yhtä ainoaa elämää joka meillä on. Toivon ettet pahoita mieltä näin suorasta viestistä :)
Ai oli muillakin 3 v. synttäreitä? Meillä tyttö täytti 3v. keskiviikkona.
Henkireijistä oli puhetta, itse käyn salilla hikoilemassa crosstrainerillä.Kotonakin on kiva olla :)
Kohta pitää lähteä kouluun,ei millään jaksais.Esikoinen kiukuttelee ettei pese haMpaita ja eikä halua mennä hammaslääkäriin.
Meidän Natika(ei ole oikea nimi =) kääntyi pari päivää sitten!
On kyllä pullukka ja korviketta meneekin 1.2l. päivässä.
Wades & Natika 3,5kk
Oli kiva lukea pitkästä aikaa kuulumisianne !
Aivan ihana ilma; aurinko paistaa tosi kirkkaana, lunta on paljon! Tosi kauniin näköistä pihalla!!
Olipas kiva kuulla Je_Nistä ja Miannista!! Extra-super jaksut Miannille! Kuulostaa aivan uskomattomalta! Olet superäippä :)
Vastataan eka Galluppeihin:
HENKIREIKÄ mulle on ehdottomasti koirat ja niiden kans kaikenmoinen harrastelu ja lenkkeily! Käydään niiden kans kolmesti päiväs lenkillä -tai mies nykyisin käy kyllä lähes aina, mutta aina kun Elmalta mahdollista, käyn itse puolentunnin lenkin heittämässä. Tuntuu ihanalta, katkasee päivän sopivasti ja saa raitista ilmaa. Toisen kans käydään kerran viikos lisäksi agilitys ja toisen tai molempien kans meidän paikallisen rotuyhdistyksen tapaamisis.
VIIKONLOPPUNA kyläillään enemmän tai vähemmän -usein enemmän :) Arkipäivät tuntuu niin lyhyiltä, että yritetään nauttia tehden yhdessä jotain -mitä milloinkin.
TÖIHIN paluusta vielä. Haluisin olla vuoden loppuun töis. Elma ois n. 1v 3 kk kun menisin töihin. Pieni silloinkin, mutta näin haluisin. Katotaan nyt, miten toteutuu.
HEREILLÄ Elma on vaihtelevasti 1½-4 tuntia. Riippuu ihan päiväunista -ja yöunistakin. Joskus se uni ei kertakaikkiaan vaan tuu ja yhtäkkiä marinan jälkeen naps vaan, niin onkin hyvällä tuulella.
Elma herää nykyisin kerran yössä syömään. Musta tuntuu, että mun maito on vähentyny tosi paljon! Iltasin oon usein antanu pakkasesta maitoa ja jatkanut sitten tissillä. Meinasin, että 5 kk ikäsenä viimestään alan maistattamaan soseita. Pakkases mulla on maitoa tosi reilusti.
Te, joilla on useampia lapsia, tuntuuko, että lasten ikäero on sopiva? Itse haluan, että vauva saa olla vauva hyvääsen aikaa, jos tulee isoksi siskoksi aikasin, tuntuu että vauva-ajasta jää jotain pois. Mutta liian pitkäkään väli ei varmaan niin hyvä oo, ei oo seuraa jne. Ei tosiaan vielä oo suunnitelmissa " alkaa yrittämään" , mutta tuli vain mieleen :)
Nyt syömään, meillä tänään eka esittely :)
bernuski ja Elma reilu 4 kk