Helteet tekevät paluun
Ennusteen mukaan lämpötila kohoaa paikoin jopa 32 asteeseen.
Kommentit (28)
"Minulla on varaa pesettää mattoni pesulassa, ei tarvitse niitä lintujen pas*apommitkselle altistaa. Ja muu pyykinpesu? Pitääkö siitä olla kateellinen ja ahdistua? Itseasiassa rakastan pyykinpesua."
No jos olet varakas, suosittelen, että käytät varojasi myös psykiatrin palveluihin, kun menet tolaltasi siitä, että joku kertoo suunnittelevansa mattojen pesemistä keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Missä muka 32 asteen lukemia? Linkkiä?
Kuulitkos sä mukamas että peräpukamas on viikolla leikattu?
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on varaa pesettää mattoni pesulassa, ei tarvitse niitä lintujen pas*apommitkselle altistaa. Ja muu pyykinpesu? Pitääkö siitä olla kateellinen ja ahdistua? Itseasiassa rakastan pyykinpesua."
No jos olet varakas, suosittelen, että käytät varojasi myös psykiatrin palveluihin, kun menet tolaltasi siitä, että joku kertoo suunnittelevansa mattojen pesemistä keskustelupalstalla.
Jos pesuharjasi katkeaa, ostatko uuden vai teippaatko vanhan harjan? Toivottavasti lintu ruikkii pesuharjaasi.
Voi kauhistus, miten hellssinkin flikat pärjää villatakissaan. Tulee käristyskupoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pesuharjasi katkeaa, ostatko uuden vai teippaatko vanhan harjan? Toivottavasti lintu ruikkii pesuharjaasi.
En usko, että tuosta on apua ongelmaasi. Ennemmin se vain pahentaa sitä. Kannattaa etsiä ratkaisuja katkeruudessa vellomisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tuosta on apua ongelmaasi. Ennemmin se vain pahentaa sitä. Kannattaa etsiä ratkaisuja katkeruudessa vellomisen sijaan.
Enhän minä missään vaiheessa väittänytkään että siitä olisi minulle mitään hyötyä. Sinulle sen sijaan on haittaa jos lintu ruikkii matoillesi.
Minulla on varaa pesettää mattoni pesulassa, ei tarvitse niitä lintujen pas*apommitkselle altistaa. Ja muu pyykinpesu? Pitääkö siitä olla kateellinen ja ahdistua? Itseasiassa rakastan pyykinpesua.