Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräpukamat pilaavat seksielämän

Vierailija
09.07.2024 |

Olen niin katkera! Olen nuori nainen ja peräpukamat ovat ja pysyvät. Kuulemma mitään ei voi niille tehdä, edes yksityisellä.

Tunnen itseni kuvottavaksi. Pukamat ovat niin rumat, etten melkein pysty itsekään katsomaan niitä. Seksi menee pilalle, kun pitää varoa, ettei prsereikä näy.

Ja samaan aikaan toitotetaan, kuinka anaaliseksiä harrastavat kaikki. Tulee entistä huonompi olo itsestä, kun anaali ei tule kysymykseenkään.

Jos nykyisen mieheni kanssa joskus eroan, en harrasta enää koskaan seksiä. Enkä tiedä, miten kestän sen, koska olen todella seksuaalinen. Tämä vaiva tosin yrittää tukahduttaa seksuaalisuuteni.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei voi hoitaa pukamia?

Vierailija
2/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska noihin ulkoisiin auttaa vain leikkaus, ja sitä ei suostu yksityinen eikä julkinen tekemään, koska eivät kuulemma ole tarpeeksi pahat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten tilanne ei ilmeisesti ole järin paha.

Jos ei ole akuutti vaihe, työnnä bebaan joku kiva kivikoristeinen anuatappi. Ei näy mitään sitten.

Vierailija
4/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leikattiin noin 3v sitten, oli melkein 2tonnia yksityisellä, 3viikon saikku. Nyt pystyy harrastaan kakkoseen, mutta ei se vieläkään nätti reikä ole eli jotain pientä jäi. On silti kelvannut ja olen tyytyväinen sillä ilman leikkausta olisin ikäni hävennyt. Nyt verrattuna aiempaan olen sinut reiän suhteen. 

Raskausaikana noi siis tuli ja synnytyksessä paheni.

Vierailija
5/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla leikattiin noin 3v sitten, oli melkein 2tonnia yksityisellä, 3viikon saikku. Nyt pystyy harrastaan kakkoseen, mutta ei se vieläkään nätti reikä ole eli jotain pientä jäi. On silti kelvannut ja olen tyytyväinen sillä ilman leikkausta olisin ikäni hävennyt. Nyt verrattuna aiempaan olen sinut reiän suhteen. 

Raskausaikana noi siis tuli ja synnytyksessä paheni.

Olen iloinen puolestasi, että pääsit leikkaukseen ja pystyt nyt hyväksymään itsesi, vaikka lopputulos ei ollutkaan "täydellinen". Itse yritin myös yksityiselle mennä leikkaukseen, mutta eivät suostuneet.

Minä en ole edes synnyttänyt tai ollut raskaana, eikä ole ummetusta tms, mutta taipumus pukamiin on ollut aina :( Kudostyypistä johtuu kai. 

Ap

Vierailija
6/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, peräpukamat ovat todella yleisiä, niin miehillä kuin naisilla. Toiseksi, sinä olet kaunis ja haluttava juuri sellaisena kuin olet! Sinulla ei ole mitään hävettävää tai nolosteltavaa.

Vierailija
7/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole akuutti vaihe, työnnä bebaan joku kiva kivikoristeinen anuatappi. Ei näy mitään sitten.

No ei ole isot nuo ihoheltat, mutta rumat ne on silti. Kirurgi viimeeksi sanoi jotain, että jos ne törröttäisivät sentin verran ulos persuksesta, sitten voisi leikata.

Minulla on tällä hetkellä myös erittäin kivuliaat sisäiset pukamat, niin ei voi tappiakaan laittaa. Muuten hyvä idea, ehkä jos joskus tuon prseen saa kivuttomaksi

Ap

Vierailija
8/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, peräpukamat ovat todella yleisiä, niin miehillä kuin naisilla. Toiseksi, sinä olet kaunis ja haluttava juuri sellaisena kuin olet! Sinulla ei ole mitään hävettävää tai nolosteltavaa.

Kyyneleet tuli silmiin. Ihana kommentti, kiitos <3

Ap

Vierailija
9/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla (mies) oli pienehköt pukamat, joiden haitta liittyi lähinnä kirvelyyn, kutinaan ja verenvuotoon. Sain ne häviämään kun lopetin pyyhkimisen vessapaperilla. Käytän siis ns pillupuhelinta, jolla pesen aina kakkoshädän jälkeen. Paperilla vain taputtelen pepun kuivaksi.

Vierailija
10/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska noihin ulkoisiin auttaa vain leikkaus, ja sitä ei suostu yksityinen eikä julkinen tekemään, koska eivät kuulemma ole tarpeeksi pahat.

Ap

Jos eivät ole lääkärin mielestä tarpeeksi pahat, oletko varma ettet itse ylireagoi? Ei sen reiän tarvitse olla mikään sileä aukko, pieni rosoisuus kuuluu ihan asiaan. Jos siellä on esim. paljon ylimääräistä ihoa, niin kyllä ne leikataan ihan hygieniasyistäkin.

Vierailija
11/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole isot nuo ihoheltat, mutta rumat ne on silti. Kirurgi viimeeksi sanoi jotain, että jos ne törröttäisivät sentin verran ulos persuksesta, sitten voisi leikata.

Minulla on tällä hetkellä myös erittäin kivuliaat sisäiset pukamat, niin ei voi tappiakaan laittaa. Muuten hyvä idea, ehkä jos joskus tuon prseen saa kivuttomaksi

Ap

Ymmärrä nyt jo, että persereikiä on erilaisia. Erittäin suurella todennäköisyydellä nyt itse ylireagoit ja näet reiän rumana vaikka muut pitävät sitä ihan normaalina reikänä. 

Vierailija
12/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kellään tietoa, vaikuttaako seksin harrastaminen jotenkin pukamiin? Siis jos mietitään ihan tavallista eikä anaaliseksiä. Minulla on nyt ekaa kertaa elämässäni pukamia (olen nainen) ja ne olivat jo melkein parantuneet, mutta tuntuu että seksin harrastaminen sai ne jotenkin taas ärtymään.

Vierailija
14/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munulla on monta isoa ulkoista pukamaa.  Ne leikattaisiin, mutta en halua, koska se kipu on kuulemma helvetillinen. Ennemmin näin sitten.  Totta kai niitä ujostelee ekalla kerralla, mutta jos en tällaisena kelpaa, niin ei ole minun ongelmani. Eikä kukaan ole vielä niitä esteenä pitänyt.  Kukaan ei ole ap. täydellinen. Kaikilla meillä on enemmän tai vähemmän epätäydellisyyksiä. Hyväksy itsesi, olet täydellinen juuri sinuna! =) <3

Vierailija
15/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munulla on monta isoa ulkoista pukamaa.  Ne leikattaisiin, mutta en halua, koska se kipu on kuulemma helvetillinen. Ennemmin näin sitten.  Totta kai niitä ujostelee ekalla kerralla, mutta jos en tällaisena kelpaa, niin ei ole minun ongelmani. Eikä kukaan ole vielä niitä esteenä pitänyt.  Kukaan ei ole ap. täydellinen. Kaikilla meillä on enemmän tai vähemmän epätäydellisyyksiä. Hyväksy itsesi, olet täydellinen juuri sinuna! =) <3

Kiitos ihanasta kommentista. "kiva" kuulla, etten ole ainoa, kenellä näitä vaivoja on.  Miksi näistä ei puhuta? Iltalehti voisi tehdä välillä artikkelin pukamien aiheuttamasta häpeästä sen sijaan, että aivan jatkuvasti puhutaan anaaliseksin yleisyydestä ym..

Kivulias operaatio se leikkaus kuulemma on, se on totta. 

Sinulla on asenne kohdallaan. Yritän ottaa sinusta mallia <3

Ap

Vierailija
16/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole asiasta tutkimustietoa, mutta jotkut väittävät, että tapit tai anaaliseksi sopivissa määrin on vaikuttanut positiivisesti pukamavaivoihin. Kokeilut omalla vastuulla. Eipä sitä akuutissa vaiheessa kannata ronkkia.

Vierailija
17/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole asiasta tutkimustietoa, mutta jotkut väittävät, että tapit tai anaaliseksi sopivissa määrin on vaikuttanut positiivisesti pukamavaivoihin. Kokeilut omalla vastuulla. Eipä sitä akuutissa vaiheessa kannata ronkkia.

Tuo onkin mielenkiintoista. Jos kerran kova uloste aiheuttaa pukamia, miksi sitten anaalitappi tai penis ei aiheuttaisi?

Vierailija
18/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo onkin mielenkiintoista. Jos kerran kova uloste aiheuttaa pukamia, miksi sitten anaalitappi tai penis ei aiheuttaisi?

Kovaa ulostetta joutuu punnertamaan ulos ja peräaukon alueelle kohdistuva paine voi aiheuttaa pukamia. Tappi ja penis ei tätä tee.

Vierailija
19/32 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaa ulostetta joutuu punnertamaan ulos ja peräaukon alueelle kohdistuva paine voi aiheuttaa pukamia. Tappi ja penis ei tätä tee.

Voi liittyä myös lihasten rentouttamisen oppimiseen. Tarttee saada reikä rennoksi, jotta tappi uppoaa. Tuleehan siinä vähän tavallaan hierontaakin sille seudulle. Toimiikohan kylmähoito pukamiin? Jos tapin jäähdyttää.

Vierailija
20/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt kuulosta uskottavalta lainkaan. Miten niin ei voi muka hoitaa?

Onko ap pukamiasi hoidettu hirttämällä kumilenkeillä? Se on helpooa ja onnistuu ihan tavallisen vastaanottokäynnin aikana. Se hoitaa sisäiset pukamat kuntoon ja vähentää myös ulkoisia pukamia. Se kumilenkkihoito sisöisesti kuroo limakalvoa umpeen niin, että pikkuhiljaa myös ne ulkoiset pukamatkin håviävät näkyvistä. Toinenpiteen voi toistaa  runsaan kuukauden välein.

Kunpa olisin tiennyt tämän aiemmin, kärsin pukamista ihan turhaan. Varaa aika yksityiselle gastrokirurhille tms samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä