Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräpukamat pilaavat seksielämän

Vierailija
09.07.2024 |

Olen niin katkera! Olen nuori nainen ja peräpukamat ovat ja pysyvät. Kuulemma mitään ei voi niille tehdä, edes yksityisellä.

Tunnen itseni kuvottavaksi. Pukamat ovat niin rumat, etten melkein pysty itsekään katsomaan niitä. Seksi menee pilalle, kun pitää varoa, ettei prsereikä näy.

Ja samaan aikaan toitotetaan, kuinka anaaliseksiä harrastavat kaikki. Tulee entistä huonompi olo itsestä, kun anaali ei tule kysymykseenkään.

Jos nykyisen mieheni kanssa joskus eroan, en harrasta enää koskaan seksiä. Enkä tiedä, miten kestän sen, koska olen todella seksuaalinen. Tämä vaiva tosin yrittää tukahduttaa seksuaalisuuteni.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kannata ulkonäkö syistä murehtia. Monilla tapaamillani naisilla on ollut ja ei se mitään vaikuta muuhun seksiin. Jos anaalia tykkään harrastaa, niin sitäkin yksi emäntä pukamista huolimatta antoi ja kivaa meillä oli molemmilla! Kuulemma saattavat joillain kipeytyä ja ymmärrän ettei sitä silloin tehdä. Pillu on se ykkönen terveellä miehellä muutenkin. 

En ole koskaan naisella nähnyt noita ja kyllä todellakin olisi red flag.

Vai että red flag, eli varoitusmerkki? :D Varoitus mistä? :o

Vierailija
42/46 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisihmisen joka on tatuoinnut peräpukamalleen jalat, suun ja silmät. Sen on nimi on kuulemma "punkki"...

Sitä nyt ei ihan jokapoika pääse näkemään... Myös hyönteis- ja perhoskeräilijöiltäkin jää kyseinen saalis saamatta :b

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kannata ulkonäkö syistä murehtia. Monilla tapaamillani naisilla on ollut ja ei se mitään vaikuta muuhun seksiin. Jos anaalia tykkään harrastaa, niin sitäkin yksi emäntä pukamista huolimatta antoi ja kivaa meillä oli molemmilla! Kuulemma saattavat joillain kipeytyä ja ymmärrän ettei sitä silloin tehdä. Pillu on se ykkönen terveellä miehellä muutenkin. 

En ole koskaan naisella nähnyt noita ja kyllä todellakin olisi red flag.

Vai että red flag, eli varoitusmerkki? :D Varoitus mistä? :o

Varoitus siitä että kirjoittajalla jäi koulut käymättä?

Vierailija
44/46 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut höpisee kun ei ole tavallisia aikuisen naisen (ja mahdollisesti miehen) paikkoja nähneet. Kyllä sitä on monilla pukamia ja niihin tottuu. On isoa ja on pientä. Monta muutakin mutkaa, makkaraa, arpea jne vartaloissa ja se on ihan normaalia. Ei ainakaan minun panohaluihin vaikuta

Vierailija
45/46 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pennut höpisee kun ei ole tavallisia aikuisen naisen (ja mahdollisesti miehen) paikkoja nähneet. Kyllä sitä on monilla pukamia ja niihin tottuu. On isoa ja on pientä. Monta muutakin mutkaa, makkaraa, arpea jne vartaloissa ja se on ihan normaalia. Ei ainakaan minun panohaluihin vaikuta

Oletko minkä ikäinen?

Nuoret miehet kun yleensä suhtautuvat näihin "hyi v*ttu".

Vierailija
46/46 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilaa!

Ei ne haittaa mitään.

Minä lykkään kyllä kullini vaikka kakkaseen aukkoon kunhan vaan saan nautintoa tehdä. Hajut veri ja muut kuuluu seksiin