Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräpukamat pilaavat seksielämän

Vierailija
09.07.2024 |

Olen niin katkera! Olen nuori nainen ja peräpukamat ovat ja pysyvät. Kuulemma mitään ei voi niille tehdä, edes yksityisellä.

Tunnen itseni kuvottavaksi. Pukamat ovat niin rumat, etten melkein pysty itsekään katsomaan niitä. Seksi menee pilalle, kun pitää varoa, ettei prsereikä näy.

Ja samaan aikaan toitotetaan, kuinka anaaliseksiä harrastavat kaikki. Tulee entistä huonompi olo itsestä, kun anaali ei tule kysymykseenkään.

Jos nykyisen mieheni kanssa joskus eroan, en harrasta enää koskaan seksiä. Enkä tiedä, miten kestän sen, koska olen todella seksuaalinen. Tämä vaiva tosin yrittää tukahduttaa seksuaalisuuteni.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten kellään tietoa, vaikuttaako seksin harrastaminen jotenkin pukamiin? Siis jos mietitään ihan tavallista eikä anaaliseksiä. Minulla on nyt ekaa kertaa elämässäni pukamia (olen nainen) ja ne olivat jo melkein parantuneet, mutta tuntuu että seksin harrastaminen sai ne jotenkin taas ärtymään.

Tietenkin anaaliseksi pahentaa ja jopa aiheuttaa peräpukamia!

Vierailija
22/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin mielenkiintoista. Jos kerran kova uloste aiheuttaa pukamia, miksi sitten anaalitappi tai penis ei aiheuttaisi?

Kovaa ulostetta joutuu punnertamaan ulos ja peräaukon alueelle kohdistuva paine voi aiheuttaa pukamia. Tappi ja penis ei tätä tee.

Voi liittyä myös lihasten rentouttamisen oppimiseen. Tarttee saada reikä rennoksi, jotta tappi uppoaa. Tuleehan siinä vähän tavallaan hierontaakin sille seudulle. Toimiikohan kylmähoito pukamiin? Jos tapin jäähdyttää.

No tuskin siihen liittyy ainakaan, pitäähän paskoessakin rentouttaa reikä tai muuten ei mitään tule ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt kuulosta uskottavalta lainkaan. Miten niin ei voi muka hoitaa?

Onko ap pukamiasi hoidettu hirttämällä kumilenkeillä? Se on helpooa ja onnistuu ihan tavallisen vastaanottokäynnin aikana. Se hoitaa sisäiset pukamat kuntoon ja vähentää myös ulkoisia pukamia. Se kumilenkkihoito sisöisesti kuroo limakalvoa umpeen niin, että pikkuhiljaa myös ne ulkoiset pukamatkin håviävät näkyvistä. Toinenpiteen voi toistaa  runsaan kuukauden välein.

Kunpa olisin tiennyt tämän aiemmin, kärsin pukamista ihan turhaan. Varaa aika yksityiselle gastrokirurhille tms samantien.

Miksi ei kuulosta uskottavalta? Usko pois, ihan totta on joka sana.

Ja olen menossa tuohon kumilenkkihoitoon, odotan parhaillaan siihen kutsua. Minulle kylläkin sanottiin, ettei se ulkoisiin pukamiin vaikuta yhtään mitenkään.

Vierailija
24/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap

Vierailija
25/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamia ns hirtetään ei niitä tartte leikata.

Vierailija
26/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sisäiset pukamat voi hirt tää, mutta niitä ulkona roikkuvia ei. Niihin auttaa vain veitsi.

Vierailija
27/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nekin kuolee samalla tavalla.

Vierailija
28/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten kellään tietoa, vaikuttaako seksin harrastaminen jotenkin pukamiin? Siis jos mietitään ihan tavallista eikä anaaliseksiä. Minulla on nyt ekaa kertaa elämässäni pukamia (olen nainen) ja ne olivat jo melkein parantuneet, mutta tuntuu että seksin harrastaminen sai ne jotenkin taas ärtymään.

Tietenkin anaaliseksi pahentaa ja jopa aiheuttaa peräpukamia!

Jos luet viestin uudestaan, niin huomaat että tätähän ei kysytty.

Vierailija
29/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sisäiset pukamat voi hirt tää, mutta niitä ulkona roikkuvia ei. Niihin auttaa vain veitsi.

Tuntuu että puolet porukasta ei kykene lukemaan aiempia viestejä vaan tulee laukomaan mututuntumalla mitä sattuu... Ulkoisia ei voi hirt tää kuten on yllä ja ennen sitäkin monta kertaa sanottu.

Tuskailen hieman saman asian kanssa kuin ap, ulkoisia tuli raskauden aikana, sisäisiä ei. Kutistuivat kyllä oireettomiksi pian synnytyksen jälkeen mutta niistä jäi semmoiset rumat tyhjät heltat eikä niitä suostu kukaan leikkaamaan pois vaikka yksityiselle menisi. Siihen kuoli minun seksielämä, kaikki ilo ja spontaanius on hävinnyt kun aina saa miettiä miten päin voi olla ettei mies niitä näe 🙁

Vierailija
30/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että puolet porukasta ei kykene lukemaan aiempia viestejä vaan tulee laukomaan mututuntumalla mitä sattuu... Ulkoisia ei voi hirt tää kuten on yllä ja ennen sitäkin monta kertaa sanottu.

Tuskailen hieman saman asian kanssa kuin ap, ulkoisia tuli raskauden aikana, sisäisiä ei. Kutistuivat kyllä oireettomiksi pian synnytyksen jälkeen mutta niistä jäi semmoiset rumat tyhjät heltat eikä niitä suostu kukaan leikkaamaan pois vaikka yksityiselle menisi. Siihen kuoli minun seksielämä, kaikki ilo ja spontaanius on hävinnyt kun aina saa miettiä miten päin voi olla ettei mies niitä näe 🙁

Kuulostaa niin tutulta :(

Ap

Vierailija
31/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niitäkö ne heltat on. Ihon värisiä?  Olen joskus ihmetellyt että mitä ylimääräisiä ihopoimuja mulla on. Kutistuneita pukamiako ne onkin. En ole tajunnut edes häpeillä. Nyt taitaa sekin sitten koittaa. 

Vierailija
32/32 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs taas eksyin puheenaiheeseen... olen kyllä nähnyt otsikon usein mutta sivuuttanut...

En ymmärrä anaaliyhdyntää laisinkaan koska se kuulostaa aivan hirvittävältä...

Olin noin 32 v ja menin terveyskeskuslekurille koska arvelin että minulla oli peräpukamia. Lääkäri sanoi että jos nämä leikataan niin se on kauneusleikkaus. Minä en uskonut mihinkään kauneusleikkaukseen koska vaivani oli sellainen että uloste ei edes tullut ulos vaikka tein mitä... Tilasin ajan yksityiselle kirurgille ja hän sanoi, että tämmöstä hän ei olekaan nähnyt ja lähetti minut suolistokirurgille. Tämä sanoi että hyvä että tulit, tämä on ihan viime tippa... sinulla on syvä haava siellä missä toisilla on ehkä pukamat... jos et olisi tullut nyt niin avanne olisi ollut varma juttu...

Hän sitten leikkasi tuon haavan pois ja se tarkoitti 1/3 sulkijalihaksesta lähti myös pois... enkä ole saanut avannetta... nyt kun olen oikeasti iäkäs niin on ikävää että peräaukko vuotaa tuosta kohdasta, mutta gastrokirurgi on sanonut että ei kannata kiristää... 

On kuitenkin aina epävarma olo jos vaikka olisi seksiä ja suoli ikäänkuin vuotaisi 1/3 osalta... sitä ei voi itse mitenkään kontrolloida. 

Kauhulla ajattelen kaikkia niitä jotka omalla seksielämällään pilaavat suolensa ja peräaukkonsa... se on kauhistuttavaa...

Minäkin olen ymmärtänyt että peräpukamat voidaan sitoa ja se olisi joku ihan pikkujuttu... Itse olin suuremmassa leikkauksessa enkä yhtään muista mitään varsinaista kipuhistoriaa... jonkun aikaa tietysti hankalaa kun peräaukossa iso leikkaushaava... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi