Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinut iskettäisiin?

Vierailija
09.07.2024 |

Mikä olisi se tapa, jolla sinua voisi lähestyä ja missä? Jos nyt kuvitellaan, että toinen ei ole mikään mallitasoinen kaunotar tai komistus, mutta oikealla tavalla lähestymällä hänellä olisi mahdollisuudet saada sinut kiinnostumaan. Ja miten pitäisi edetä, että juttu etenisi parisuhteeseen asti?

Olen itse mies ja kun mietin niitä tilanteita, kun minua on lähestytty tai yritetty saada pidempään suhteeseen, niin tulee mieleen joitakin turn-offeja. Jos on pyydetty tarjoamaan juoma heti alussa, niin en ole lämmennyt. On annettu kirjeitä ja puhelinnumeroita, mutta en ole jostakin syystä ikinä sellaisiin tarttunut. Pahin kaikista on naisen epävarmuus, se vie fiilikset täysin.

Parhaiten minun huomioni saa niin, että katsoo suoraan silmiin muutaman kerran pitkään ja hymyilee, niin tulen itse jututtamaan jos ulkonäkö miellyttää. Sen jälkeen puheliaisuus, itsevarmuus ja flirtti saa kiinnostumaan. Parisuhteeseen minut saa, kun on hyviä keskusteluja, tasapainoinen yhteydenpito, läheisyyttä, hyvää seksiä ja joitakin yhteisiä mielenkiinnonkohteita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluilla: älykkyydellä, huumorilla, yhteisillä mielenkiinnon kohteilla

Ja luotettavuudella

Vierailija
22/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin käyty kaksilla treffeillä (toisen kerran kahvilla, toisen kerran illallisella) nykyisen vaimoni kanssa. Kolmannet treffit hän sitten järjestikin Ropecon-tapahtumaan, silloin kiinnostuin todenteolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällä hetkellä iskettävissä yhtään mitenkään. Mutta yleisesti: Ainakaan silmiin tuijottamalla et saa minua kiinnostumaan itsestäsi. Mutta kaltaisesi silmiintuijottaja tuskin haluaisi autistin kanssa olla missään tekemisissä.

Vierailija
24/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käpälöintiyritykset ja katse tisseihin ja joku voouh-äännähdys on ehdoton turn-off. Tapahtunut työpaikalla, ei ainakaan saa minua innostumaan.

Seksuaalista häirintää...

Vierailija
25/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarttuvaa, jos tulee tunne, että mies on tosissaan fiiliksissä juuri minusta. Silloin tulee mielessään ainakin miettineeksi, että voisikohan tässä jotain olla. Sosiaaliset taidot näkyvät sitten siinä, että on innokas olematta liian innokas ja säälittävä ja itsevarma mutta ei kuitenkaan ylimielinen ja olevinaan. 

Vierailija
26/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tarttuvaa, jos tulee tunne, että mies on tosissaan fiiliksissä juuri minusta. Silloin tulee mielessään ainakin miettineeksi, että voisikohan tässä jotain olla. Sosiaaliset taidot näkyvät sitten siinä, että on innokas olematta liian innokas ja säälittävä ja itsevarma mutta ei kuitenkaan ylimielinen ja olevinaan. 

Just näin. Puit sanoiksi hyvin.

Vierailija
27/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiakas tuli kolmena päivänä peräkkäin kysymään tai pyytämään jotain yhdentekevää niin tajusin että sen on pakko tykätä musta kun ei tuossa ole muuten mitään järkeä. Olen nyt miettinyt asiakasta koko loman eli syksyä odotellessa....

Vierailija
28/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua tarvitse iskeä, enkä varmaan sellaiseen osaisi edes suhtautua. Olisin todella otettu ja kiinnostunut henkilöstä, jos joku olisi minua kohtaan ystävällinen ja vaikuttaisi aidosti kiinnostuneelta minusta ja seurastani. Lähestyisi minua ihmisenä, eikä odottaisi minun tekevän kaikenlaisia temppuja hänen miellyttämisekseen. 

Vierailija
29/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nuori mies tulisi luokseni ja sanoisi: "Haluan ilmoittautua palvelukseesi, valtiatar. Teen mitä käsket. En vaadi mitään, en odota mitään, mutta jos sallit, palvelen sinua. Jos kyllästyt, käske minut pois ja minä menen."

Ja sitten hän osoittautuisi noiden sanojensa mittaiseksi. 

Tämmöinen varmaan oikeasti sopisi aika monelle.

Vierailija
30/31 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-iässä kun olen jo vähän ajatellut että heilastelut ovat osaltani ohi lopullisesti, niin kaikkein paras tapa lähestyä minua olisi tehdä asiat mahdollisimman leppoisaksi ja helpoksi. Jos nainen sanoisi että hei, tuletko minun luokse jos teen ruokaa tai jotakin. Tai jos ei nyt tunnu siltä, niin mennään vaikka puistoon viltille pötköttelemään. Mutta niin, että ei tarvitsisi minun olla se joka jahtaa ja juoksee ja järjestää ja yrittää tehdä vaikutusta.

Helppoa, mutkatonta ja pienestä onnellista olemista. Onko sellaista olemassa?

Aika harva kutsuu tuntematonta heti kotiinsa syömään tai puistoon viltille pötköttelemään.

Niinpä, siinäpä sen vaikutuksn tekisikin. Kun ollaan kuitenkin jo turvallisessa aikuisiässä eikä tarvitse ihmeemmin pelätä toista.

Vierailija
31/31 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vaan juttelemalla siis. Käpälöinnit ei käy tietenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi