Missä deittiapeissa muut 40+ sinkut? Saa suositella parasta!
Mä olen Pirkanmaalta ja Tinderistä ei ole löytynyt yhtään mitään. Alkaa olla epätoivoinen olo.
Jotenkin sitä on jumittunut tuohon Tinderiin, kun tuntuu että kaikki on kuitenkin siellä, ja epätoivoisimmat sitten lisäksi jossain muualla. Onko näin? Onko joku normaali nainen pelkästään jossain muussa sovelluksessa?
M42
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikilla deittiapeissa olevilla on joku vika, joka estää pariutumisen. Appia vaihtamalla ei tilanne parane.
Ei voi olla noin. Mä olen ihan normaali kiva nainen ja olen siellä.
Mutta tykkäät vain siitä alfojen 1 prosentista johon pettyy jokainen jatkuvasti?
En jaksa kaivaa Tinderistä miestä, joka olisi normaalipainoinen ja osaisi keskustella asiallisesti. Ihan liikaa kaikenlaisia huijareita ja vonkaajia. Asiallisen profiilin takaakin saattoi paljastua mies, joka olisi ollut heti päiväkahveille tulossa, vink vink. Hyi olkoon. En ole enää Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikilla deittiapeissa olevilla on joku vika, joka estää pariutumisen. Appia vaihtamalla ei tilanne parane.
Mutta tykkäät vain siitä alfojen 1 prosentista johon pettyy jokainen jatkuvasti?
En jaksa kaivaa Tinderistä miestä, joka olisi normaalipainoinen ja osaisi keskustella asiallisesti. Ihan liikaa kaikenlaisia huijareita ja vonkaajia. Asiallisen profiilin takaakin saattoi paljastua mies, joka olisi ollut heti päiväkahveille tulossa, vink vink. Hyi olkoon. En ole enää Tinderissä.
Eli etsit loppuelämän kumppania ja sitä suurta rakkautta, mutta et kuitenkaan jaksa käyttää siihen edes sen verran vaivaa, että jaksaisit swaippailla profiileja läpi ja kenties käydä treffeillä joitain kertoja testaamassa kemiat? Ok. Et taida olla paljon muutakaan saavuttanut elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Facebookin Hidasta sinkkuelämää ja muutamassa muussa sinkkuryhmässä.
Voiko tuolla olla ilman että se näkyy kaikille mun tutuille facessa? Tietenkin niille jos sattuu myös olemaan ryhmässä.
Minusta autokuvat on ok. Harrasteautokuvat, ei muut. Myös metsästys on tuikitavallinen harrastus, miksi siitä ei sitten kertoisi niinkuin muistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 treffit ilman kuvaa. Kaikkein paras vaihtoehto. Siinä tutustutaan toisen ihmisen luonteeseen ja huomataan onko yhteensopivuutta. Ulkonäköön perustuvassa deittiapissa ei mitään älynjättiläisiä ole, vaan pinnallisia tyhjäpäitä.
Miten kerrot olevasi ruma kertomatta sitä kuitenkaan suoraan.
Siihen on tasan tarkkaan yksi syy minkä takia deittisivustolla ollaan ilman kuvaa: rumuus.
Mä olen ilman kuvaa, koska en halua, että mahdolliset tutut tunnistaa.
Jos tosiaan on ruma, kuten sinä tunnut olevan, niin se kannattaakin näyttää heti, jotta ei tule pettymyksiä myöhemmin kummallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi24 treffit ilman kuvaa. Kaikkein paras vaihtoehto. Siinä tutustutaan toisen ihmisen luonteeseen ja huomataan onko yhteensopivuutta. Ulkonäköön perustuvassa deittiapissa ei mitään älynjättiläisiä ole, vaan pinnallisia tyhjäpäitä.
Siihen on tasan tarkkaan yksi syy minkä takia deittisivustolla ollaan ilman kuvaa: rumuus.
Jos tosiaan on ruma, kuten sinä tunnut olevan, niin se kannattaakin näyttää heti, jotta ei tule pettymyksiä myöhemmin kummallekaan.
Voi voi, varattuna seuran etsiminen on säälittävää. Ymmärrän kyllä, jos et halua, että tuttusi näkevät sinun etsivän varattuna seuraa, mutta ei se siitä hyväksyttävää tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole missään sovelluksessa. Tinder on kamala. Jos keksitte jonkun inhimillisen tapauspaikan, niin kertokaa mullekin. N39
Ai sen jälkeen kun naiset ovat lukuisia kertoja vannottaneet miehiä olemaan lähestymättä heitä koskaan missään julkisessa paikassa? Vaikeaksi menee.
Kuka vannottaa, kuka ei. Kyllä mua saisi lähestyä, kunhan tekee sen kohteliaasti ja uskoo, jos sanon ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä näkeekö tutut? Kehtaatko sitten kertoa, jos nainen löytyy siis, että olette tavanneet tinderissä? En tykkää kenestäkään, jolla ei ole kuvaa, eikä tykkää moni muukaan. Vaikealta ja estyneeltä kuulostaa tuommoinen meno.
Missä piikittömät etsivät seuraa? Ja piikilliset.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla sinne. Tiedän, että yksi ihan täysi sosiopaatti lentäjä roikkuu siellä. Ilman kuvaa ei voi olla varma, että kyseessä ei ole tuo sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panostakaa miehet siihen profiiliin ja miettikää kiinnostavia keskustelunaiheita, niin johan alkaa tinderissäkin tapahtua.
Eihän siellä keskustella ilman matchia, joten käännös lienee: käy Rolfilla.
Ei. Käännös on seuraava: ottakaa sinne parempi profiilikuva, kuin totinen sierainselfie alhaaltapäin. Lisäksi panostakaa profiilitekstiin, joka on usein olematon tai sitten on listattu minlälaisia naisia ei halua. Kuka tuollaisen kanssa haluaa matchata.
Ja ihan sivuhuomautuksena, ne auton kuvat siellä profiilissa tai raadot metsästysreissulta voi myös heti poistaa.
Tinderissä näkyi monia naisia joilla metsästys ja autokuvia. No teoriassa näiden pitäisi matchata samaisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai huumeidenkäyttäjille mitään omia deittisivustoja ole?
Ei sinne nyt omalla nimellä ja naamalla voi mennä, joku normo voi käydä lurkkaamassa ja panna juorun kiertään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai huumeidenkäyttäjille mitään omia deittisivustoja ole? K-testeihin osallistuneet ja testeihin lehtemttömät. Toisia on 80 prossaa kansasta, toisia 20. Ainakin silloin oli kun piikityskattavuuden seuranta lopetettiin puoli vuotta sitten, en tietä onko tilanne pahentunut siinttä ja koitetaanko kooshittiä nyt levittää muitakin väyliä kuin virallisin koohötsein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panostakaa miehet siihen profiiliin ja miettikää kiinnostavia keskustelunaiheita, niin johan alkaa tinderissäkin tapahtua.
Eihän siellä keskustella ilman matchia, joten käännös lienee: käy Rolfilla.
Ei. Käännös on seuraava: ottakaa sinne parempi profiilikuva, kuin totinen sierainselfie alhaaltapäin. Lisäksi panostakaa profiilitekstiin, joka on usein olematon tai sitten on listattu minlälaisia naisia ei halua. Kuka tuollaisen kanssa haluaa matchata.
Ja ihan sivuhuomautuksena, ne auton kuvat siellä profiilissa tai raadot metsästysreissulta voi myös heti poistaa.
Eikö kuvilla ole myös tarkoitus tuoda esiin omia mielenkiinnonkohteitaan? Jos naiselle miehen metsästys tai autoharrastus on ongelma, niin miksei mies haluaisi tuhlata aikaansa sellaiseen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai huumeidenkäyttäjille mitään omia deittisivustoja ole? Jos vasepuuki-seinälläsi on jotain svala kukraini, blm rocks, flät ööt-fanklup, evolution rules, horoskoops matter, coalfrii öörth-hapatusta niin luultavasti olet sellainen piikattu
Vierailija kirjoitti:
Miesten ja naisten määrän epäsuhta jokaisessa deittipalvelussa on suuri. Tämä saa johtaa siihen, etteivät tavisnaiset kiinnostu niissä tavismiehistä, koska valinnanvaraa on niin paljon. Eli kannattaa vaan pysytellä tosielämässä.
Epäsuhta on suuri koska naisia ei kiinnosta deittailla ja apeissa on vain ne jotka on valmiita myymään mielenrauhansa, kotirauhansa, taloudellisen vakautensa ja elämänsä parikymmentäsenttisen lihapalan vuoksi jolla hinkata vaginansa reunoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa, suomi24 deitissä on kaikki rumia ja niillä on myös kuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli etsit loppuelämän kumppania ja sitä suurta rakkautta, mutta et kuitenkaan jaksa käyttää siihen edes sen
Tarkoitat joitain satoja kertoja, ei yhdelläkään naisella ole sellaiseen aikaa+ siitä jää aina muutama örkki roikkumaan ja joku vainoamaan jopa vuosiksi. Tuskin hänelle on sellaiseen mielenkiintoa vaikka kuinka yrität manipuloida, olet juuri sitä ihmistyyppiä mitä erityisesti pitää vältellä.