Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

84 cm ja iloitsin jo, mutta...

Vierailija
09.07.2024 |

...sitten tarkistin että parikymppisenä vyötärö farkkukoon perusteella on ollut alle 71 cm.

No jouluna oli yli 90 cm. En ole yrittänyt erityisemmin laihduttaa. Juusto jäi puolivahingossa pois ja leivänmussutus vähentynyt samalla. Lihaskuntoa olen kasvatellut hissuksiaan. Hauiskin alkaa erottua, mutta allit roikkuu somasti.

Mutta minkä sitä laittaisi tavoitteeksi? 60v rouva ei välttämättä näytä roikkuvan nahkansa kanssa hyvälle teinipainossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulla on alle 70.

T. Keski-ikäinen kolmen lapsen äiti 

Vierailija
2/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vyötärönympärys on osittain myös ruumiinrakennekysymys. Mulla ei ole ikinä ollut kunnolla näkyvää vyötäröä, nytkin on siinä 81 cm vaikka olen normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo vyötärönympärys on osittain myös ruumiinrakennekysymys. Mulla ei ole ikinä ollut kunnolla näkyvää vyötäröä, nytkin on siinä 81 cm vaikka olen normaalipainoinen.

Minusta kyse on enemmänkin kehonkoostumuksesta. Normaalipainoisella voi olla kehossaan paljon rasvaa ja iso maha.

Vierailija
4/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyse on enemmänkin kehonkoostumuksesta. Normaalipainoisella voi olla kehossaan paljon rasvaa ja iso maha.

Rasvaprosentti on viitearvoissa myös Inbody-mittauksen perusteella. Samoin viskeraalirasva.

Vierailija
5/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvaprosentti on viitearvoissa myös Inbody-mittauksen perusteella. Samoin viskeraalirasva.

Ne viitearvot onkin aivan älyttömät! Yläraja 36 % ja se on jo todella paljon. En sinuna juhlisi..

Vierailija
6/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 80 cm kai riittää terveyttä ajatellen?

Vierailija
7/7 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tarkoitus ei tosiaan ollut laihduttaa, vaan kasvattaa lihasta ja liikkuvuutta tietotyössä saatujen nivel ym vaivojen korjaamiseksi. Tiesin kyllä, että ylipainoa on, mutta ajattelin, että parempi yrittää kasvattaa lihasta kuin yrittää laihduttaa. Vaaka meni onneksi rikki jo 10/23. Minulla on sellainen pikku ongelma, että en tunne nälkää, jos rajoitan syömistä... ts. syömättä jättäminen olis todella "helppoa". Nuoruuden anorektikko olen.

Nyt kun farkkuihin tarvitsee vyön, aloin vain haaveilla taas ajoista, kun rättikaupasta voi tilata mitä haluaa ja päälle mahtuu kaikki. Onhan se liikkuminenkin kyllä heti helpompaa kun paino tippuu. Liikaahan sitä on tullut syötyä, jos ylipainoa on. Mutta ehkä siis olen sortumatta laihduttamiseen ja lisään vain treeniä sitä mukaa kun kunto kasvaa. Ja toivon että rasva hupenee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi