Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet lomalla, niin mikset ole mökillä? Nyt pakkaat tavarat ja lähdet nauttimaan kesästä!

Vierailija
09.07.2024 |

Näin on. terveisin nainen 49v koiran kanssa Airistolla meren rannalla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään helppoudesta ja siitä, että lomalla joku palvelee minua. Niinpä lomalla olen suunnannut matkoille, kun kerran varaa on. Ötökät ja epävakaiset säät on myös ei kiitos.

Vierailija
22/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lomalla, mutta teen etätöitä, joten voisin käytännössä olla mökillä. Syyt miksi en ole mökillä on kuitenkin

-mökillä ei ole käyty koko kesänä eli siellä pitäisi ainakin käymälä tyhjentää, todennäköisesti sauna edes harjata puhtaaksi jne ennen kuin siellä voi tehdä ne ihmisen tärkeimmät asiat eli tehdä tarpeensa ja peseytyä.

-ruuanlaitto hankalaa: aina pitää grillata, mikä ei haittaisi jos mökillä olisi grilli kunnossa ja siellä puitteet.

-pieni mökki ja kaksi aikuista etätyöläistä ei mahdu samaan tilaan, ulkona ei ole puitteita tehdä töitä koska ei ole terassia

-huonot, epävakaat ilmat. Ihan turha lähteä mökille 5h ajomatkan päähän, kun joutuu sisällä olemaan kuitenkin.

Tiedostan, että suurin osa näistä asioista ratkeaisi sillä, että menisi viikonloppuna mökille ja korjaisi huussin ja siivoaisi mökin asuttavaan kuntoon. Mutta kyseessä on ns sukumökki, jossa kukaan ei ikinä kyllä käy, joten en voi yksin alkaa terassia rakentamaan. Puolison kommentti on, että saat rakentaa ja kunnossa ihan mitä vaan, mutta jos alan tekemään, niin pitäisi kuitekin tehdä hänen mukaan asiat ja esim huussia ei voi siirtää, koska pyörätuolissa oleva mökin omistaja ei sitä suvaitse, vaikka hän ei voi mökillä käydä koska siellä ei ole esim terassia, jota pitkin hän voisi kulkea autolta mökille ja terassia ei voi rakentaa, koska tarvitaan muiden sukulaisten lupa ja heidän pitää jahkailla asioita 30 vuotta ja sukulaisia on PALJON.

Siispä olen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä. Miksi edes haluaisin hyttysten syötäväksi työleirille? Kaupungissa on mukavampaa ja saan nauttia vapaa-ajasta tehden mitä huvittaa.

Vierailija
24/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä enää. Enkä yksin edes sellaisessa lomailisi, vaikka tulisi mahdollisuus ja vaikka ex-miehen kanssa aikanaan jatkuvasti mökkeiltiin. En osaa edes puulämmitteistä saunaa lämmittää. Pelkäisin ampiaisia ja kyitä ja hukkumista. Ja tylsistyisin lopun aikaa, jos yksin lähtisin jonnekin mökille.

Vierailija
25/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vkoa täynnä etelänmökillä. Yhtään en kaipaa kotiin!

Vierailija
26/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikillahan meillä on mökit, kyllä kokkare Airiston mökiltä tietää. 

Ja komukka ja dempukka ja viharukka kadehtii taas Olis se Marin saanut järjestää vielä ilmaiset mökit kaikille.

Ammattiliitoilla oli ainakin ennen mökkejä, joita vuokrasivat jäsenilleen. En tiedä, kuinka asia on nykyisin.

Vierailija
27/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä oleminen pilaisi mun loman. Olen kotona kaupungissa ja teen niitä juttuja, joista nautin. 

Vierailija
28/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä, eikä tule, mieluummin matkustelen.

Vierailija
29/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Airistolla homehtuva akka ei määrää miten minä nautin kesästäni. Luulisi hänellä olevan lomallaan parempaakin tekemistä kuin käskyttää muita.

Vierailija
30/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun paikassa joka menee kodista ja mökistä. En tarvitse erikseen mökkiä. Tai jos haluan välttämättä mökille, niin sitten se on soitto vaan äidille tai isälle. En koe tarvetta kuitenkaan lähteä pitkän matkan päähän mökkeilemään. Ihan riittää puutarhan hoito kotona ja uimaankin pääsee pihassa lämmitettyyn altaaseen.

Vierailija
31/31 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mökkiä. Muuten menisin heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi