Lähettekö baariin jos lapsenne kipeenä?
Meillä mies hoitaisi ja olisi niin kiva lähtee tuulettuu. Lapsi on 1v, kuumeessa ja korvatulehdus
Kommentit (11)
Tosin kysyisin kyllä tarkkaan mieheltä, että ymmärtääkö hän varmasti että koko yö on hänen vastuullaan ja että hänen on noustava jos lapsi heräilee. Meillä kun mies usein olettaa, että heti kun minä kotiudun vastuu siirtyy minulle...
Mutta hoidossa oleva korvatulehdus on pikku juttu eikä vaadi molempien vanhempien kotonaoloa.
Muutenkin olen karsinut kaikki työkokkareet sun muut minimiin.
En jättäisi perheen ulkopuoliselle kipeetä lasta hoitoon, mutta isälle ilman muuta. Ei se korvatulehdus siitä " kummene" vaikka että ole molemmat siinä vieressä koko ajan..
niin tottakai äiti voi käydä vaikka risteilyllä. Mistä ihmeestä johtuu,että 2000-luvulla edelleen ajatellaan äidin olevan ainoa/paras hoitaja lapselleen????
tarvittaessa hetkessä jos hätä tulee...
kokeeko lapsi olonsa turvalliseksi isän hoidossa?
mut en käy muutenkaan. Eikai siinä mitään pahaa ole, kaipa se nyt mies osaa lapsen hoitaa siinä missä sinäkin? Että baanalle vaan ja pidä hauskaa!
Mutta jos joku peruskuume/flunssa on niin lähtisin. Isä pystyy ihan yhtä hyvin hoitamaan lasta kuin minäkin. Ei äiti ole mikään yksi ylitse muiden kuitenkaan.
eikä meillä kyllä lähde mieskään.
Jos kerta saa olla omassa kodissa isän kanssa, niin en näe asiassa ongelmaa.
Kun minä olen menossa baariin (n 3-5 kertaa vuodessa) on aina kyse jostain " isommasta" juhlasta, jota on suunniteltu jonkin aikaa, ja josta pois jääminen saattaisi loukatakin ihmisiä. (jonkun väitöskaronkka, jotkut avajaiset, joku julkistamistilaisuus, opiskelukavereiden kanssa pitkään suunniteltu tapaaminenjota joku on vaivalla järjestänyt, tms.) Tietysti aina voi niihinkin tulla esteitä, mutta en jäisi pois pikkuasian takia, kun eihän minua tuossa tilanteessa edes tarvittaisi kotona.
Sen sijaan olisin kyllä siinä kunnossa että voisin tarvittaessa lähteä heti kotiin ja vaikka sairaalaan. Sitä minä olen aina.