Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta lippuu tavallisen tallaajan ulkomaanreissut kun lätkäisevät kunnon veron turistille massaturismikohteissa

Vierailija
09.07.2024 |

Mietin sitä että kannattaisiko Suomen laittaa se vero jo tällä turistin lähtömaassa? Aiankin sitten jos kohdemaa laittaa 25% veron niin lähtömaan pitää laittaa samanmoinen.

Jos lomailu muuttuu rikkaiden yksinoikeudeksi, niin sitä pitää sitten verottaa kunnolla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain hyvä. Massaturismi on pilannut matkailun. Olen pelkästään iloinen jos 80% matkailijoista jää pois. Meille jotka sen jälkeen matkustamme on maailma paljon mukavampi.

Vierailija
22/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vain hyvä. Massaturismi on pilannut matkailun. Olen pelkästään iloinen jos 80% matkailijoista jää pois. Meille jotka sen jälkeen matkustamme on maailma paljon mukavampi.

Olet tyytyväinen kun miljoonat ihmiset ja heidän perheensä menettää toimeentulon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustan aika paljon, mutten ole koskaan käynyt esim Kreikassa tai Turkissa. Espanjassa olen, Madridissa, en ikinä etelä-Espanjan turistikohteissa. 

Kiviäkin kiinnostaa

Vierailija
24/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niihin turistirysiin edes haluaa mennä, paljon parempiakin vaihtoehtoja on

Näinpä! Itse en ole matkustanut kuin kaksi ensimmäistä kertaani Pohjoismaitten ulkopuolella valmismatkoilla ja se riitti.

Räätälöin aina itse matkani maata ja hotellia myöten.  Paljon mukavampaa seikkailla omin päin ja välttyy kauheilta turistirysiltä missä ei mitään muuta ole kun ryyppäämistä ja remua. Se ei minua houkuta.

Lentoja saa joka lähtöön samoin majoitusta.  Näkee aitoa elämää, ei rihkamakauppaa ja baareja ja oksentavia turisteja.

Ja olen nainen, eikä koskaan ole ollut minkäänlaista vaaratilannetta. On ymmärrettävä mihin menee ja mihin ei. Matkalaukku on kaksi kertaa kadonnut mutta tullut seuraavalla koneella perässä.  Englanninkielen taito tietysti tärkeä.

Vierailija
25/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tyytyväinen kun miljoonat ihmiset ja heidän perheensä menettää toimeentulon?

Silloin hekin voivat keskittyä tasokkaiden palvelujen tuottamiseen ja periä niistä korkeamman hinnan. Turistiraflat ja -putiikit joutaakin kuolla.

Vierailija
26/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkäisisivätkin kunnon turismiveron, mutta kun ne on aina jotain naurettavia 2€ tms.

Vierailija
27/27 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ei matkaile massaturismi paikoissa 

Jaa kuten New York, Dubai jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi