Miten käytätte sokoksen ja stockan etukupongit?
Eli Stockmannin 2x10 euron ja Sokoksen 20 euron? Mitä aiotte hankkia näillä eduilla??
Kommentit (31)
Sokoksen kuponkia tuskin käytämme, ei sieltä tule useinkaan mitään ostettua...
En tiedä miksi, mutta jotenkin en pidä Helsingin Sokoksesta rakennuksena ja muutenkin se on tavaratalona jotenkin sekava ja vanhanaikainen. Eli ainakin minulla miljöö vaikuttaa paljon ostopäätöksiin ;)
Sama juttu Jesper Juniorien kanssa, en tiedä miksi, mutta niistä tulee aina mieleen 80-luku... Eivät ole mitenkään miellyttäviä lastenvaateliikkeitä. Mutta ehkä kamalin missä olen käynyt on Tampereen Nanouk :( Kauppa on yhtä varastohallia ja vaatteet roikkuvat tangoissa kaaosmaisesti.
Jaha, eksyin taas aiheesta ;)
Valaiskaa meikäläistä sen verran, että missä tuo sokoksen etukuponki oli?!!! Kävin kyllä Yhteishyvä-lehden mukana tulleen postin läpi, mutta ko.kuponkia en löytänyt. Oliko se siis erillinen kuponki, lehdestä leikattava, paperinen/pahvinen vai millainen? Ei löydy ei =(
Stockan kuponkeja on kyllä 4kpl verran, mutta ne ei lohduta kun Sokokselle olisi asiaa...
Ei meillä muuhun noin isoja summia kerralla mene. Tarkoitan nyt Sokoksen kuponkia, Stockan korttia ei meillä ole jostain syystä.
Paperia. Sokoksen mainoksen välissä irrallaan.
Kannattaa huomata, että vain yksi ostokuponki/etuasiakas. Ne rekisteröidään, joten sama asiakas ei voi käyttää montaa kuponkia.
Stockan kupongit käytetään ehkä ruoka-ostoksiin, ellei Seppälän ulkoilupuku aikuisille vedä sitten pidemmän korren.
että 1etuseteli/kertaostos/asiakasomistaja eli minä käsitin niin ettei samalla ostoskerralla voi käyttää kahta kuponkia. eihän näissä ole mitään numeroita että olisi henkilökohtainen. mutta samapa tuo kun en käytä ollenkaan. jemmailen sitä nyt laatikossa jos joku sen sattuu haluamaan kuitenkin.
autaset ja ihastuin Villeroy&Bochin. Ne on todella juhlavat ja muotokieleltään semmoiset, että koko sarjaa en haluaisi, pelkästään ruokalautaset.
http://www.villeroy-boch.com/index.php?id=276&C=FI&L=en&user_ocrprefix=…
Finette:
autaset ja ihastuin Villeroy&Bochin. Ne on todella juhlavat ja muotokieleltään semmoiset, että koko sarjaa en haluaisi, pelkästään ruokalautaset.http://www.villeroy-boch.com/index.php?id=276&C=FI&L=en&user_ocrprefix=…
Kodin Ykkösessä on toi New Wave sarja -20% plussakortilla.Ei ole nyt noita seteleitä nenän edessä eli saisko noista vielä lisäalen seteleillä vai voikohan niitä käyttää plussatuotteisiin?
iin. Ja tarjous noissa lautasissa onkin tarpeen - hinta on sen verran suolainen. ;-)
En ole kyllä sata varma onko juuri tuota lautasta kys.sarjasta,oli kyllä paljon erilaisia lautasia,mutta en niitä tarkemmin tiirannut,kun ostin toista sarjaa häälahjaksi.Näin samalla ison kyltin -20% New Wave sekä posliini- että lasisarjasta.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, koska sinulla on hyvä maku (=samanlainen kuin minulla;=) ja haluaisin uuden ns. paremman astiaston, mutta en tiedä minkä. Jos vaikka saisin ideoita!
Mutta ap:n kysymykseen. Omat alekuponkini käytin viime vuonna lasten kevätvaatehankintoihin, haalareihin, kenkiin ym. Tänä vuonna minulla on vielä kevätvarusteiden inventaario tekemättä, joten en ole varma, mitä kaikkea lapset tarvitsevat. Ajattelin kyllä ostaa itselleni kosmetiikkaa tällä kerralla. Ei huolta kuitenkaan, kaikki saadaan käytettyä:)