Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunsitko jääneesi lapsena jostain paitsi, jos et päässyt käymään Linnanmäen ja Särkänniemen tyylisissä isommissa huvipuistoissa?

Vierailija
08.07.2024 |

Vietitte kesät vaan mummolassa tai kävitte vaan lähileikkipuistoissa tai uimarannoilla, mutta mihinkään kauempana olevaan huvitukseen ette ikinä menneet? Oliko lapsuutesi silti onnellinen? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesät meni mummolassa työvoimana. Joskus käytiin sukulaisissa, mutta sinne ajettiin suoraan eikä sukulaisten luota lähdetty minnekään. Yhdessä kyläpaikassa pääsin serkun kanssa kävelemään naapurustoon, se oli hienoa. Kaikkein hienoin reissu oli, kun yhtenä kertana lähdettiin Joensuussa katsomaan joelle jotain tukkilaiskisaa. Sitä ennen en edes tiennyt, että Joensuu on kaupunki.

Vierailija
22/22 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kouluikäisenä joka kesä Linnanmäellä ennen teini-ikää. Isän kanssa. Vanhemmat oli eronneet jo kun olin 1v. Joka kesä samalla kaavalla. Isä ankkuroitui johonkin lintsin baariin kiskomaan bisseä, ja minä sain itsekseni kierrellä kaikissa laitteissa. Muita ei koskaan ollut mukana. Onneksi olen yksinviihtyvää sorttia. Olin jo lapsena. Nyt olen jo 50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän