Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä suuteli yllättäen

Vierailija
08.07.2024 |

Olen 38v nainen ja minulla on mies ja kaksi lasta. Miehelläni on naispuolinen serkku ja tällä mies ja kaksi lasta. 

Olemme olleet tiiviisti yhdessä ensin nelisin ja lasten synnyttyä porukalla. Serkusta ja hänen miehestään on tullut siis minullekin läheisiä ystäviä. 

Eilen olimme tämän mieheni serkun miehen kanssa kahden noin puolisen tuntia ja juttelimme niitä näitä ja sitten aivan yllättäen mies suuteli minua huulille. Tilanne päättyi niin, että puolisomme tulivat paikalle (eivät toki nähneet meitä suutelemassa) ja emme päässeet puhumaan asiasta. 

Nyt olen vuorokauden miettinyt asiaa itsekseni ja ymmärtänyt, että minulla onkin pieniä ihastumisen tunteita tuota miestä kohtaan. Suudelma tuntui todella hyvältä ja olin siinä kyllä mukana vaikka se tulikin täysin yllättäen. 

Mitä teen? Olen onnellinen omassa avioliitossani ja käsittääkseni myös mies omassaan. Mutta kuitenkin samaan aikaan tunnen ihastusta tuota miestä kohtaan ja haluaisin suudella häntä ehkä jopa uudelleen. Tuntuu nyt vaikealta jatkaa tästä eteenpäin. Ensi viikonloppuna näemme jälleen kun juhlimme lähisuvun kesken erään lapsen syntymäpäiviä. Kiusallista nähdä häntä, vaikka samaan aikaan odotan sitä todella paljon. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset osaa enää käsitellä ihastumisen tunteita muuten kuin itsekkäästi . Monille voi sattua joku ihastuminen elämässä mutta jos on perhe ja puoliso niin sitä varten on järki ja vastuu omista läheisistään ja näiden hyvinvoinnista .

Miten se läheisten hyvinvointi yhdestä pususta kärsii?

Vierailija
42/45 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus miettinyt uskontoja missä nainen ei saa olla yksin miehen kanssa. Paitsi jos kyseessä on isä, veli tai oma poika.

Nyt kun lukee apeen alotuksen niin ymmärrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset osaa enää käsitellä ihastumisen tunteita muuten kuin itsekkäästi . Monille voi sattua joku ihastuminen elämässä mutta jos on perhe ja puoliso niin sitä varten on järki ja vastuu omista läheisistään ja näiden hyvinvoinnista .

Eikös tuo ole ihan selkeä homma. Ei se pusu, vaan se jälkipyykki mitä AP tälläkin hetkellä luultavasti pohtii. Suuntaa sitä energiaansa toisaalle, jonka voisi suunnata puolisolleen. Pohtii myös pettämisen yms. mahdollisuutta. Asia askarruttaa myös siinä määrin, että siitä pitää avautua vauva.fi foorumilla, mutta missään nimessä siitä ei voi puolisolleen puhua.

Siitä puolisolle puhumisestahan vois seurata vaikka se, että se oma suhde paranisi kun yhdessä pohdittais että mikä siinä suhteessa mättää kun noin kova hinku on ihastumaan ja pettämään.

Vierailija
44/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole ihan selkeä homma. Ei se pusu, vaan se jälkipyykki mitä AP tälläkin hetkellä luultavasti pohtii. Suuntaa sitä energiaansa toisaalle, jonka voisi suunnata puolisolleen. Pohtii myös pettämisen yms. mahdollisuutta. Asia askarruttaa myös siinä määrin, että siitä pitää avautua vauva.fi foorumilla, mutta missään nimessä siitä ei voi puolisolleen puhua.

Siitä puolisolle puhumisestahan vois seurata vaikka se, että se oma suhde paranisi kun yhdessä pohdittais että mikä siinä suhteess

Ei se energia kuitenkaan puolisoon suuntaudu. Sinullakin se suuntautuu tyhjänpäiväiseen palstailuun, vaikket ole ketään pussannut.

Vierailija
45/45 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena tapahtui jotain ennestään kokematonta. Olimme ystäväpariskuntamme kutsumana heidän saarikohteessaan. Kutsuttuina oli kaksi heidän opiskeluaikaista pariskuntaa, joita emme mieheni kanssa tunteneet entuudestaan. Korkealle koulutettuja, upeita itsestään huolehtivia keski-ikäisiä menestyjiä. 

Aattoiltana, saunan jälkeen, olimme nuotiolla grillailemassa ja chillailemassa koleassa alkuillan yössä. Lähdin piipahtamaan puuceehen. Ovessa tuli vastaan heistä toinen, komeampi tumma mies. Tila oli vähissä, pyrin hivuttautumaan ohitseen, hän otti kiinni toisella kädellään vyötäröltäni, etten kaatuisi vadelmapuskiin. Katseet kohtasivat, hivuttautuminen lakkasi. Syvä katse ja päättäväinen vetonsa vartaloaan vasten ja ihana, odottamaton kostea suudelma huulilleni, se tunne, joka värähti päästä varpaisiin, ja siihen välille. 

Sekunneissa tilanne oli ohi, viipyvät kädet ja katse, ja eroaminen. Siitä on hyvä Juhannus tehty...

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi