Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä suuteli yllättäen

Vierailija
08.07.2024 |

Olen 38v nainen ja minulla on mies ja kaksi lasta. Miehelläni on naispuolinen serkku ja tällä mies ja kaksi lasta. 

Olemme olleet tiiviisti yhdessä ensin nelisin ja lasten synnyttyä porukalla. Serkusta ja hänen miehestään on tullut siis minullekin läheisiä ystäviä. 

Eilen olimme tämän mieheni serkun miehen kanssa kahden noin puolisen tuntia ja juttelimme niitä näitä ja sitten aivan yllättäen mies suuteli minua huulille. Tilanne päättyi niin, että puolisomme tulivat paikalle (eivät toki nähneet meitä suutelemassa) ja emme päässeet puhumaan asiasta. 

Nyt olen vuorokauden miettinyt asiaa itsekseni ja ymmärtänyt, että minulla onkin pieniä ihastumisen tunteita tuota miestä kohtaan. Suudelma tuntui todella hyvältä ja olin siinä kyllä mukana vaikka se tulikin täysin yllättäen. 

Mitä teen? Olen onnellinen omassa avioliitossani ja käsittääkseni myös mies omassaan. Mutta kuitenkin samaan aikaan tunnen ihastusta tuota miestä kohtaan ja haluaisin suudella häntä ehkä jopa uudelleen. Tuntuu nyt vaikealta jatkaa tästä eteenpäin. Ensi viikonloppuna näemme jälleen kun juhlimme lähisuvun kesken erään lapsen syntymäpäiviä. Kiusallista nähdä häntä, vaikka samaan aikaan odotan sitä todella paljon. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä te sovittekin yhteen. Molemmat ovat parisuhteessa pettäjiä. Minun vaimollani on luotettava mies. Ilmeisesti ap:lla myös. Hän ei suutele muita. Tämä apn uusi ihastus taas ei ole luotettava kumppani, niinkuin ei ole ap:kaan. Sopivat hyvin yhteen, ja tulevaisuudessa pettävät vain toisiaan.

Vierailija
22/45 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni sattui sama, aivan yllättäen, kesken keskustelumme naapurin puutarhajuhlissa. Mies katseli kyllä ihanasi silmiin, kesken lauseeni, hän otti kädellään kiinni vyötäröstäni, läheni, vartalot koskettivat katseet nauliintuneina ja käänsi hieman päätään ja suuteli hellästi huulilleni. Olin hämmästynyt ja aivan lukossa. Hän vetäytyi ja poistui muiden luo ulos. Jäin kokoamaan ajatuksiani tunnustellen sormillani huuliani. Hämmästyttävää sanoa, mutta tykkäsin kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ihmiset ovat 🙄 liitoissa ollaan ja ihastutaan muihin. Niin kulahtaneita tapauksia. Vapaus valttia.

Luuletko että se ihastuminen on oma valinta?  Sinä tässä olet kulahtanut tapaus. 

Vierailija
24/45 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en panisi pahakseni, ellei muuta tapahtuisi.

N34

Vierailija
25/45 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset osaa enää käsitellä ihastumisen tunteita muuten kuin itsekkäästi . Monille voi sattua joku ihastuminen elämässä mutta jos on perhe ja puoliso niin sitä varten on järki ja vastuu omista läheisistään ja näiden hyvinvoinnista .

Vierailija
26/45 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuomittavaa olisi ;-)

Vierailija
27/45 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo huono ihminen kun edes mietit että mitä teet tai et kertonut asiasta miehellesi. Olet hyvässä avuoliitossa ja sinulla on lapsia ja mietit oletko valmis tuhoamaan tämän kaiken koska sinulla on koska sinulla on pieniä ihastumisen tunteita? Toivottavasti miehesi löytää jonkun arvoisensa oikean vaimon.

Vierailija
28/45 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa pettämisistä taitaa kehkeytyä näistä tilanteista ja työpaikalla.

Se on jännää ja kivaa aikansa, kunnes käry käy. Sitten ei ole kivaa kenelläkään. 

En sinuna ottaisi kohteliaisuutena että mies noin vain suuteli sinua. Ja tuo mies ei ole luotettava, kuten et kyllä sinäkään ole. 

Suurin osa näistä tapuksisista päättyy siihen että avioliitton on pilalla. Ja tuo serkkutytön mies tekee varmasti tällaisia juttuja muillekin. Älä ole naiivi.

Vierailija
29/45 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten meni tapaamisenne, josta aloituksessa kerroit? Onko tilanne edennyt?

N42

Vierailija
30/45 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta tiedustella varovasti, miten oma parikki ja toinen pari suhtautuisi siihen, jos herttailtaisiin ja yhdyttäisiin myös toisen puolison kanssa. Ajatus saattaa äkikseltään tuntua oudolta, mutta tällaisia suhteita on, ja vielä hyvin herttaisia.

Tavalliset parinvaihtajat tavoittelevat loputtomiin virvatulimaista 'vaihtelua', joten parikin vaihtuu, mutta te kai kaipaatte pikemminkin jatkuvuutta ja herttaisesti laajentunutta miellyttävää ystävyyttä koko elämän ajaksi. Onnea teille kaikille aikuisille ja molemmille perheille!

Vierailija
31/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatta tiedustella varovasti, miten oma parikki ja toinen pari suhtautuisi siihen, jos herttailtaisiin ja yhdyttäisiin myös toisen puolison kanssa. Ajatus saattaa äkikseltään tuntua oudolta, mutta tällaisia suhteita on, ja vielä hyvin herttaisia.

Tavalliset parinvaihtajat tavoittelevat loputtomiin virvatulimaista 'vaihtelua', joten parikin vaihtuu, mutta te kai kaipaatte pikemminkin jatkuvuutta ja herttaisesti laajentunutta miellyttävää ystävyyttä koko elämän ajaksi. Onnea teille kaikille aikuisille ja molemmille perheille!

Otin tämän mahdollisuuden ihan TOSISSANI harkittavaksi, sillä teillä on jo yhteinen pohja, pitkäaikainen ystävyys toisen parin kanssa. Ei ole megahyppy, jos antaa ystävyyden laajentua siihen, mihin se olisi mahdollisesti luonnostaan menossa.

Vierailija
32/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, miten meni tapaamisenne, josta aloituksessa kerroit? Onko tilanne edennyt?

N42

Sain munaa 

Vierailija
33/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kokemasta tilanteesta tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia jä yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli luultavasti alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä sanutkaan, kun oli vasta lapsi.

Näistä syistä mummon jertoma tarina voi olla myös ap:n kannalta opettavainen. Kaikenlaista voi sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
34/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikenlaista voi sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti."

Jos pitäisi totena kaikenlaisia perintöuskomuksia, eläisimme vieläkin puissa. Mistä uskomuksista täytyy luopua? Niistä, joista järki tai tutkimus sanoo, ettei pidä paikkaansa.

Vierailija
35/45 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus osoittaa, että sivusuhteet ovat parinvaihtajilla harvemmat kuin 'kunniallisilla' kansalaisilla.

Vierailija
36/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut, hississä, kun hän oli tulossa hakemaan miestäni jääkiekko-otteluun, ja minä tulin kaupasta. Jäätynyt tilanne, pitkä katse ja lähentyminen, ilman sanoja. 

Vieläkin kostun muistellessani..

Vierailija
37/45 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuispa mulle ;-)

Vierailija
38/45 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ajatellakin Teemun tekemänä.

Vierailija
39/45 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä on ollut, harmi, että jäi siihen......

Vierailija
40/45 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan nakkipiiloa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän