Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun vihaa omaa ulkonäköä

Vierailija
08.07.2024 |

sekä olemusta ja kaikkea muutakin itseen liittyvää. Taustalla koulukiusaamista ja traumatisoiva kasvatus. Olen onnellisesti naimisissa, mutta uskon miehen aina vertaavan minua muihin. En jaksa enää elää näin. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi joku psykoterapia? Eihän tuo asia voivottelulla tai harmittelulla parane. 

kauneuskirurgiaa en suosittele, koska aina löytyy uutta fiksattavaa, jos et ole käsitellyt noita juurisyitä ja miksi et kelpaa itsellesi. Sinun pitää hyväksyä lapsi sisälläsi ja kohdella häntä hyvin. 

Ei se sisäinen lapsi liity mitenkään ulkonäköön. 

Vierailija
22/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa meistä on ihan tavallisia sekä kropan että kasvojen suhteen 15-85 v. Itsekin perusjamppa. Katsoin juuri viime viikonlopun Cittarin kassajonossa, miten todella vaatimattoman näköisiä ihmisiä siinä oli ja jokaisella heistä näytti vähintään omantasoinen puoliso vieressä seisovan kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nenäsi esimerkiksi on todella kookas, voi plastiikkakirurgi suorittaa muutaman kymmenen tonnin arvoisen rhinoplastyn modifioimalla klyyvarisi rustot ja luut uusiksi.

Mikä kasvoissasi eniten häiritsee?

Onko syviä aknearpia? Ihotautilääkäri ja/tai plastiikkakirurgi auttaa tässäkin. Konsteja on paljon, mm. laserhionta CO2.

Vierailija
24/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi joku psykoterapia? Eihän tuo asia voivottelulla tai harmittelulla parane. 

kauneuskirurgiaa en suosittele, koska aina löytyy uutta fiksattavaa, jos et ole käsitellyt noita juurisyitä ja miksi et kelpaa itsellesi. Sinun pitää hyväksyä lapsi sisälläsi ja kohdella häntä hyvin. 

Ei se sisäinen lapsi liity mitenkään ulkonäköön. 

liittyy vahvasti koulukiusaamiseen. 

Vierailija
25/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nenäsi esimerkiksi on todella kookas, voi plastiikkakirurgi suorittaa muutaman kymmenen tonnin arvoisen rhinoplastyn modifioimalla klyyvarisi rustot ja luut uusiksi.

Onko syviä aknearpia? Ihotautilääkäri ja/tai plastiikkakirurgi auttaa tässäkin. Konsteja on paljon, mm. laserhionta CO2.

Hmm, moni asia.. Kasvoissa eniten häiritsee niiden muoto eli kulmikkuus. Eräs niin kutsuttu ystävä sanoi kerran, että mulla on leveät leukaperät, jonka kyllä tiedostan itsekin.

Ap

Vierailija
26/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nauttii rypemisestä itsesäälissä. Aaah, ooooh, rrrruiiiiks.

Vierailija
27/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa meistä on ihan tavallisia sekä kropan että kasvojen suhteen 15-85 v. Itsekin perusjamppa. Katsoin juuri viime viikonlopun Cittarin kassajonossa, miten todella vaatimattoman näköisiä ihmisiä siinä oli ja jokaisella heistä näytti vähintään omantasoinen puoliso vieressä seisovan kuitenkin.

Ne keski-ikäiset tavikset on suurin osa pariutuneet kun ne on olleet nuoria ja nättejä. Keski-ikäisten sinkkujen on tosi vaikea löytää kumppania, mikä kertoo jostain. 

Vierailija
28/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, moni asia.. Kasvoissa eniten häiritsee niiden muoto eli kulmikkuus. Eräs niin kutsuttu ystävä sanoi kerran, että mulla on leveät leukaperät, jonka kyllä tiedostan itsekin.

Ap

No nehän on juuri sellaiset leukaperät joita ihmiset nykyään haluaa sieltä plastiikkakirurgilta. Samoin kulmikkuus on hyvin kovaa valuuttaa. Itselläni on erittäin lattanat muodottomat kasvot ja olen oikeasti ruma. Myös muiden mielestä. 

Vierailija
29/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, mulla tosin johtuu siitä että olen objektiivisestikin ollut aina ruma. 

Mulla sama juttu. Aina toisia kehutaan kauniiksi yms. Ja joskus tulee kieltämättä melko huono olo kuunnella sitä. 

Kerran bussissa vanha nainen kehui jonkun teinitytön ulkonäköä "voi ihme miten kaunis olet!" ja sen jälkeen tokaisi tämän kaverille "sinä taas et ole!". Bussissa tuli ihan hiljaista, minun lisäkseni sen kuuli moni muukin. Tuntui tosi pahalta sen kaverin puolesta. Toki sillä vanhuksella oli varmaan varhainen dementia tms. 

Vierailija
30/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos taustalla on noin synkkiä asioita, oletan heikon itsetunnon johtuvan niistä. Älä anna menneiden vaikuttaa. 

Tai käännä ne vahvuuksiksi. Sekin on mahdollista.

Aloita olemalla itse itsellesi armollinen.

Vierailija
31/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sehän on hienoa. Voisitko ajatella, että se on hienoa ja kaunista? Sinä. Sinä

olet.

katselin tuossa yhtä naista joka oli kookos. Minusta hieno ja kaunis. itse häpeilen käsiäni ja jalkojani, kun ne ovat isot. Ne ovat kyllä kauniinmuotoiset.  Tajusin juuri, että haluan mennä salille ja tulla vahvaksi ja olla sellainen kuin olen. Voin jopa ihailla tätä omaa kehoani. Minua. 

Vierailija
32/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vihaa, vihaaminen ja agressio ovat vähä älyistenn hömpötyksiä.

Vierailija
33/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaperät saadaan kavennettua nopeasti injektoimalla neurotoksiinia masseter- ym. alakasvojen perioraalialueen vahvaan lihaksistoon. Kun lihakset eivät enää kykene lamautettuina liikkumaan, ne alkavat surkastua ja kaventua. 

Jos tämä ei auta/riitä, koet, että leukaluusto on yhä kovin maskuliininen ja kookas, sitä voidaan muuttaa hiomalla. Tämä tosin on suuri anestesian vaativa toimenpide ja vaatii pidemmän toipumisen kuin helppo ja nopea toimenpide botox.

Yleisesti ottaen voimakas, linjakas leuka on upea ominaisuus. Katsopa kaikkia maailman kauneimpia ihmisiä, heillä on terävät jopa leveät leukalinjat.

Vierailija
34/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, mulla tosin johtuu siitä että olen objektiivisestikin ollut aina ruma. 

Mulla sama juttu. Aina toisia kehutaan kauniiksi yms. Ja joskus tulee kieltämättä melko huono olo kuunnella sitä. 

Kerran bussissa vanha nainen kehui jonkun teinitytön ulkonäköä "voi ihme miten kaunis olet!" ja sen jälkeen tokaisi tämän kaverille "sinä taas et ole!". Bussissa tuli ihan hiljaista, minun lisäkseni sen kuuli moni muukin. Tuntui tosi pahalta sen kaverin puolesta. Toki sillä vanhuksella oli varmaan varhainen dementia tms. 

Mulla on samoja kokemuksia. Tai sit ylistetään kaverin ulkonäköä ja minulle ei sanota mitään. Ei se dementiasta johdu, ihmiset vaan lumoutuu jos joku on hyvin kaunis. 

Vierailija
35/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun arviosi on täysin väärä, jos ja kun mies sinut avioon huoli. Mitä sinä puhut, hyvä lapsi. Miehesi sinua rakastaa, kauneutesi on hänelle täysin riittävä. Keneltä sinä ylimääräistä kehua vielä kaipaat? Kuntosalin kassalta vai?