Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vihaa omaa ulkonäköä

Vierailija
08.07.2024 |

sekä olemusta ja kaikkea muutakin itseen liittyvää. Taustalla koulukiusaamista ja traumatisoiva kasvatus. Olen onnellisesti naimisissa, mutta uskon miehen aina vertaavan minua muihin. En jaksa enää elää näin. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä haluat muuttaa? Moni asia ulkonäössä ja asenteessa on korjattavissa jos aikaa ja halua löytyy.

Vierailija
2/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taviksia me ollaan suurin osa. Älä vertaa itseäsi someen. Ja get over it. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan ja laitan hiuksia sekä liikun ja syön terveellisesti. En ole tyytyväinen kasvonpiirteisiini, asiaa ei voi korjata kuin kirurgin vastaanotolla.

Ap

Vierailija
4/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää vaan elää sen kanssa että ei ole kaikin puolin tyytyväinen itseensä. Tuskin kukaan on. Ei itseään ole pakko pitää kauniina tai rakastaa. Ei tommonen höpötys vaikuta elämään oikeastaan ollenkaan. Keskity tekemään asioita ja nauttimaan rakkaudesta. Katse pois peilistä ja lopeta se jatkuva selfieiden ottaminen. 

T. Saman selättänyt

Vierailija
5/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan ja laitan hiuksia sekä liikun ja syön terveellisesti. En ole tyytyväinen kasvonpiirteisiini, asiaa ei voi korjata kuin kirurgin vastaanotolla.

Ap

No sitten muutat asennetta tai alat säästää.

Vierailija
6/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mulla tosin johtuu siitä että olen objektiivisestikin ollut aina ruma. 

Vierailija
7/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taustalla on noin synkkiä asioita, oletan heikon itsetunnon johtuvan niistä. Älä anna menneiden vaikuttaa. 

Vierailija
8/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää vaan elää sen kanssa että ei ole kaikin puolin tyytyväinen itseensä. Tuskin kukaan on. Ei itseään ole pakko pitää kauniina tai rakastaa. Ei tommonen höpötys vaikuta elämään oikeastaan ollenkaan. Keskity tekemään asioita ja nauttimaan rakkaudesta. Katse pois peilistä ja lopeta se jatkuva selfieiden ottaminen. 

T. Saman selättänyt

Kyllä ulkonäkö vaikuttaa elämään tosi paljon. Sitä ei vaan ehkä tajua jollei ole poikkeuksellisen kaunis tai poikkeuksellisen ruma. Elämä on näissä tapauksissa ihan erilaista kuin taviksella.

Vierailija
9/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin oletonnellisesti naimsiissa jos olet kuitenkin onneton aviomieheesi liittyvien epäilyksiesi takia? Vai oliko tuo "onnellisesti naimisissa" sellanen broidilainen lipsahtus vain?

Vierailija
10/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään muuta neuvoa, kuin se ettei kuin voi hyväksyä olevansa ihan tavallinen eikä mikään kedon kaunein kukka. Sitä on ihmisessä niin loputtomasti kasvonpiirteitä kiinnostavampia asioita, että ei sitä naamaa kukaan jaksa ikuisesti ajatella. 

Vierailija
11/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että et voi olla poikkeuksellisen ruma, kun olet kuitenkin parisuhteeseen asti päässyt.

T. Oikeasti ruma, jota kukaan ei halua

Vierailija
12/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikein hyvä pano; kysyköön vaikka puolisoltaan ;)

Vierailija
13/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Saman selättänyt

Kyllä ulkonäkö vaikuttaa elämään tosi paljon. Sitä ei vaan ehkä tajua jollei ole poikkeuksellisen kaunis tai poikkeuksellisen ruma. Elämä on näissä tapauksissa ihan erilaista kuin taviksella.

Tarkoitan että itsensä rakastaminen ja kauniina pitäminen eivät vaikuta elämään. Niitä ei kannata keskittyä tavoittelemaan. Senkun elää vaan. Kyllä se elämä menee ihan samalla lailla eteenpäin jos hyväksyy sen että en ole mielestäni kaunis enkä rakasta itseäni. Nykyään joku itserakastamisen pakko ja kaikkien pitäs tuntea olonsa kauniiksikin. Ei tartte! Ja olen ihan varma että aloittaja on ihan normaalim nätti ihminen. 

Vierailija
14/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että et voi olla poikkeuksellisen ruma, kun olet kuitenkin parisuhteeseen asti päässyt.

T. Oikeasti ruma, jota kukaan ei halua

Kumppanini ei ole pinnallinen, vaan rakastui minussa hauskuuteen, luovuuteen ja huolenpitoon. 

Ap

Vierailija
15/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mulla tosin johtuu siitä että olen objektiivisestikin ollut aina ruma. 

Mulla sama juttu. Aina toisia kehutaan kauniiksi yms. Ja joskus tulee kieltämättä melko huono olo kuunnella sitä. 

Vierailija
16/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Saman selättänyt

Tarkoitan että itsensä rakastaminen ja kauniina pitäminen eivät vaikuta elämään. Niitä ei kannata keskittyä tavoittelemaan. Senkun elää vaan. Kyllä se elämä menee ihan samalla lailla eteenpäin jos hyväksyy sen että en ole mielestäni kaunis e

Tää on muuten totta joka sana!

Vierailija
17/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap puolisosi ei ole pinnallinen, niin miksi uskot hänen vertailevan sinua muihin? Kuulostaa aika pinnalliselta.

Vierailija
18/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaa jos joku sanoo kauniiksi, kun tietää että toinen sanoo sen pelkästä säälistä. 

Vierailija
19/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku psykoterapia? Eihän tuo asia voivottelulla tai harmittelulla parane. 

kauneuskirurgiaa en suosittele, koska aina löytyy uutta fiksattavaa, jos et ole käsitellyt noita juurisyitä ja miksi et kelpaa itsellesi. Sinun pitää hyväksyä lapsi sisälläsi ja kohdella häntä hyvin. 

Vierailija
20/35 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin ahdistaa jos joku sanoo kauniiksi, kun tietää että toinen sanoo sen pelkästä säälistä. 

Ei sano. Mä oon ruma eikä mun ulkonäköä kehuta koskaan. Olet vähintään perusnätti koska muuten sua ei edes vaivauduttaisi kehumaan. Tietenkin jos olisit mallitasoisen kaunis niin sinua oltaisi jo pyydetty malliksi, mutta on se perusnätteys jo ihan riittävä hyvään elämään ulkonäön puolesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi