Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin urologilla

Vierailija
08.07.2024 |

Urologi käski minut sängylle makaamaan. Hän aukaisi vyöni ja veti farkut sekä alushousut pois jalastani. Urologi katsoi minua silmiin ja alkoi hieromaan kiveksiäni. Siittimeni alkoi heti sojottamaan kivikovana.

Tämän jälkeen hän voiteli siittimeni liukuvoiteella ja istuutui päälleni niin, että 19 senttinen "patukkani" upposi leikiten hänen anuksestaan sisään. Hän alkoi "ratsastamaan" samalla omaa penistään hyväillen. Hän toisti koko ajan "Pane mua! Pane mua!", ja minähän panin.

Parin minuutin jälkeen tunsin kuinka siemensyöksy oli todella lähellä. Mainitsin asiasta urologille. Hän nousti päältäni pois ja alkoi ahnaasti imemään kulliani. Ejakuloin ja siemennestettä tuli niin paljon, että urologi meinasi tukehtua. Lopuksi hän vielä runkkasi itseään ja antoi sperman lentää naamalleni.

Urologi tuli viereeni makaamaan. Emme sanoneet mitään mutta katsoimme toisiamme syvälle silmiin ja pussailimme. Yhtäkkiä äitimme tuli huoneeseen ja käski meitä lopettamaan lääkärileikkimme. Hänen mielestään ei ole soveliasta, että minä ja veljeni harrastamme seksiä keskenämme.

Noh, huomenna otamme uusiksi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi