Taivaan tulet- sarja. Tiivistäkää juoni, please
Olen missannut sarjan, ystäväni suositteli mutta emme ehtineet jutella läpi juonta. Mistä sarjassa on lyhyesti kyse?
Kommentit (4)
Hänen tarkoituksensa on korjata välit isään, johon hän ei ilmeisesti ole ollut yhteyksissä äidin kuoleman jälkeen. Äidin kuolemassa epäselvyyttä. Isä on jotenkin outo, sairastaa ehkä dementiaa. Poliisin työ Lapissa on aikalailla erilaista kuin pääkaupunkiseudulla, esim joitakin rikkeitä katsotaan läpi sormien. Päähenkilöllä ollut ainakin nyt ekoissa jaksoissa totuttelua paikkakunnan tapoihin. Eihköhän sarjassa ala tapahtumaan enemmän..
Kiva että on mukavia ihmisiä täällä:-)
Olen itse kotoisin Lapista, siellä tosiaankin katsotaan rikoksia läpi sormien. Ossi Hyvösen jupakka on tästä yksi osoitus, oli itse nimismies ja nyt lehdissä rikostensa vuoksi. Kaikki ajavat kännissä autolla, kelkoilla ja mönkijöillä. Pedofiilit ja insestin harrastajat saavat sekoilla vapaasti jne.
Pitää katsoa sarjaa, ehkä tulee kuitenkin ikävällä tavalla kotiseutu mieleen....
Vierailija:
Olen itse kotoisin Lapista, siellä tosiaankin katsotaan rikoksia läpi sormien. Ossi Hyvösen jupakka on tästä yksi osoitus, oli itse nimismies ja nyt lehdissä rikostensa vuoksi. Kaikki ajavat kännissä autolla, kelkoilla ja mönkijöillä. Pedofiilit ja insestin harrastajat saavat sekoilla vapaasti jne.
Vaatikaa te kansalaiset lisää resursseja poliisille niin alkaa tutkinta nopeutua! Pohjoisessakin kun ison piirin alueella on vain yksi partio niin silloin näitä rattijuoppoja ei saada kaikkia kiinni.
t. alalla oleva..
Kuka tietäisi?