Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskimmat KIRPPISLÖYDÖT-ketju,kerro kokemuksesesi ostit sitten tai katsoit vain

Vierailija
08.07.2024 |

Aloitan: Ostin käsilaukun ja löysin sisältä käytetyn nenäliinan jossa oli verta. Lisäksi on tullut  pudisteltua päätä, kun jostain vanhasta Anttilan kuvastosta tai tyhjästä Princles-purkista pyydetään  5 e :D

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kirppislöytö, mutta ostin marketplacesta hyväkuntoiseksi merkittyjä käytettyjä vauvan vaatteita. Hinta 3e/kpl eli ei edes ihan ilmaisia. Noh, joka ikisessä oli pyllyssä iso kakkatahra. Meni sitten autoräteiksi. Paska maku jäi, kun myyjä, joka oli ihan johtavassa asemassa tunnetussa isossa konsernissa,  jaksoi myydessä nillittää sitä ettei mulla ollu mobilepayta.

Kakkatahra. Paska maku.

I see what you did there.

Vierailija
22/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaista ja rikkinäisiä tavaraa näkee paljon. 

Jos tavara on järkevästi korjattavissa, se viedään kirppikselle korjattuna. Jos ei ole, roskiin. Piste. 

Edes lastenvaatteista en suostu maksamaan senttiäkään jos on pienikin tahra tai reikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäiset lelut.  Niistä ei tule kuin paha mieli kaikille.

Vierailija
24/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabiat ja Iittalat, joissa on kolhu tai särö, mutta silti hinta kympeissä.  Voi laittaa vaikka 1€ hinnaksi ja selkeästi lappuun, että rikkinäinen.  Joku voi tarvita mosaiikkeihin tai kuivakukkamaljakoksi, mutta muuta arvoa niillä  ei todellakaan enää ole.

Vierailija
25/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri osti bleiserin Punaisen Ristin kirpparilta. Työpaikalla laittoi käden taskuun ja löysi sieltä käytetyn nuuskapussin.

Vierailija
26/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty tiskiharja ja yli 10 vuotta vanha bilteman paperinen kuvasto samalla myyntipöydällä. Nauroin vielä pihallakin sille myyntipöydälle.

Vierailija
27/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät tai käsineet.  Muut vaatteet ja asusteet vielä voi pestä aika hyvin ja ne ovat sitten hygieenisiä mutta nämä... paljon näkee myös loppuun kulahtaneita kattiloita ja paistinpannuja ym. Niiden oikea paikka on metalliromuloota, ei kirppari.

Vierailija
28/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ulkomailta kirppikseltä kietaistavan rantahameen. Maksoi pari euroa. Kotona olin laittamassa sitä pesuun ja ihmettelin, miksi vyön tukikangas on niin paksua. Löytyi salatasku, jossa oli taiteltuja Karibian dollareita ja kaksi kultaista sormusta. Vielä en ole ennättänyt selvittämään, voiko ko. valuuttaa vaihtaa ja mitä tehdä koruille.

Vierailija
29/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin ulkomailta kirppikseltä kietaistavan rantahameen. Maksoi pari euroa. Kotona olin laittamassa sitä pesuun ja ihmettelin, miksi vyön tukikangas on niin paksua. Löytyi salatasku, jossa oli taiteltuja Karibian dollareita ja kaksi kultaista sormusta. Vielä en ole ennättänyt selvittämään, voiko ko. valuuttaa vaihtaa ja mitä tehdä koruille.

En paskaksi löydöksi sanoisi.

Vierailija
30/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran joku yritti myydä tyhjiä dvd-koteloita.

Miksi outo. Itse olen aivan metsästänyt tyhjiä dvd- koteloita , koska minulla on tallentava dvd- soitin ja kohokirjoittimella kirjoitan kotelon kanteen elokuvien nimet. Kun ostaa tyhjiä dvd - levyjä , ei niissä ole koteloita.

Vierailija
31/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha jos ostaisi kirpparilta vaatteen johon olisi kätketty huumeita! Siinäpä sitten saattaisi Karibian reissu vähän venähtää! 😩

Vierailija
32/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemalle haisevat vaatteet. En ostaessa hoksannut hajua, mutta kotona kun olin muovikassista vaatteita ottamassa, niin haju kävi nenään. Vein uffin laatikkoon. 

Vierailija
33/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En paskaksi löydöksi sanoisi.

Mutta toisaalta ei paskempi löytö.. ehhehehh. 

Vierailija
34/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kirppislöytö, mutta ostin marketplacesta hyväkuntoiseksi merkittyjä käytettyjä vauvan vaatteita. Hinta 3e/kpl eli ei edes ihan ilmaisia. Noh, joka ikisessä oli pyllyssä iso kakkatahra. Meni sitten autoräteiksi. Paska maku jäi, kun myyjä, joka oli ihan johtavassa asemassa tunnetussa isossa konsernissa,  jaksoi myydessä nillittää sitä ettei mulla ollu mobilepayta.

Menit ja maistoit oikein?

Vierailija
35/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättisuuret beessit rintsikat. En sovittanut tai ostanut.

Vierailija
36/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät tai käsineet.  Muut vaatteet ja asusteet vielä voi pestä aika hyvin ja ne ovat sitten hygieenisiä mutta nämä... paljon näkee myös loppuun kulahtaneita kattiloita ja paistinpannuja ym. Niiden oikea paikka on metalliromuloota, ei kirppari.

Kengissä erkoistarjous: jalkasieni kaupan päälle.

Vierailija
37/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa, että ainakin yhden Hgin Kierrätyskeskuksen astioiden hinnoittelu alkaen tämän vuoden keväästä. Ilmeisesti sinne on tullut töihin joku pölkvisti, joka luulee, että leima pohjassa tarkoittaa aina suurta arvoa:

- vuosia käytetyt ja astianpesukoneessa täysin naarmuiseksi menneet Teema-lautaset koosta huolimatta vähintään 6 € / kpl

- Teema-teekupppeja, joista puuttuu paloja reunoista, 3 € / kpl

- Iso, 8-10 litran oranssinpunainen Finel-emalikattila, sisältä palanut, reunat ja pohjat täynnä mustia kolhuja 80 € ja lapussa vielä maininta "keräilyesine". Voi ystävä hyvä, virheettömänä kyllä, ei tuollaisena.

Ilmeisesti innokas hinnoittelija googlettaa löytämiensä leimojen perusteella. Toisaalta jos mitään leimoja ei ole, hinnoittelija ei tunnista tavaroita, ja hyvä niin - olen edelleen ostanut niin vanhempaa vähän harvinaistakin posliinia ja lasia muutamalla eurolla.

Vierailija
38/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä pohjoisemmassa sijaitsevalla kirpputorilla oli vuosia myynnissä käytetty wc-harja, jonka muovisessa kupissa ankan tms kuva. Hintapyyntöä en muista, useamman euron kuitenkin. Hintalapussa luki vielä isolla, että käytetty wc-harja, DESINFIOITU! Juu, jäi ostamatta.

Vierailija
39/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:n kirppikseltä Marimekon huivi, jossa oli iso reikä. Luulin, että edullinen hinta olisi johtunut siitä, että värit olivat haalistuneet pesussa, mutta kotona hintalapun alla olikin yllätys.

Sellpystä sain tahraisen collegepaidan. Toiselta myyjältä vastaava tuote vastaavalla kuntoluokituksella oli uudenveroinen, tuskin kertaakaan käytetty.

Vierailija
40/100 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisia ja rikkinäisiä tuotteita näkee tosi usein. Niitä on paha pistää paskuus järjestykseen, pehmolelut joissa on tahroja on aika ällöjä, kuka ostaa nallen missä on ehkä kakkatahra ja kuka tampio sen on laittanut myyntiin?

Kerran ostin kivan lautasen ja kulhon ja siinä oli lohkeama juuri hintalapun alla ja vasta kotona näin että tuli ostettua paskaa. Juuri tuon takia käyn tavarat tarkkaan läpi, mutta tuo vika oli hyvin piilotettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän