Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä väärinkäsityksiä ihmisillä on sinusta?

Vierailija
08.07.2024 |

Minua hämmästyttää usein se, että uudet tuttavuudet (ja jotkut sukulaiset) pitävät minua naisellisena. Yrittävät lahjoittaa vanhoja mekkojaan/ hameitaan/ korkkareitaan yms. hörhelöitä tai puhuvat meikkaamisesta yms. 

Oikeasti pukeudun usein nuorten poikien osastolta ostettuihin vaatteisiin, vihaan turhanpäiväisiä keskusteluja (kodista, lapsista yms.) eikä minua voisi vähempää kiinnostaa mitkään meikkausvinkit. 

Ihmettelen tosiaan miten huonoja ihmistuntijoita ihmiset ylipäätään ovat...?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on sellainen väärinkäsitys että kaikki pitkät olisivat hyviä koripallossa. Itse olen 183cm nainen ja vaikka näytän koripalloilijalta niin olen oikeasti kömpelö ja epäliikunnallinen ja koripalloa pelatessani luultavasti vain yhä kompastuisin omiin jalkoihini kuten yläasteen liikunnantunneilla.

Vierailija
2/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan hertaiseksi ja avuliaaksi, koska olen pyöreähkö mummeli. En kuitenkaan ole käytettävissä yhdityksen rahastonhoitajaksi, ilmaiseksi autokuskiksi tai lasten- tai koiranhoitajaksi. Tätä on monen vaikea ollut ymmärtää. Miksi ei, kun olet eläkkeellä ja sinulla on aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen köyhä, todellisuudessa olen miljonääri

Vierailija
4/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on loputtomasti aikaa. Todellisuudessa en ehdi edes käydä kotona, muuta kuin pesemässä pyykit.

Vierailija
5/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko ujo ja jännitän uusia ihmisiä, minua pidetään ylimielisenä ja kylmänä, olen herkkä ja minulla on jonkin asteinen ahdistuneisuushäiriö. Olen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
6/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä väärinkäsityksiä. Niin paljon, etten jaksa edes luetella. Ja sen takia suunnittelen poismuuttoa näiltä kulmilta, koska en jaksa enää elää luulojen ympäröimänä.

Vierailija
7/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vapaa aikanakin minua kiinnostaisi ratkoa ihmisten ongelmia ja sairauksia. Olen psyk.sh.

Heti kun tämän kuulee joku joka ei minua edes tunne, alkaa avautuminen. Välttelen siis ammattini kertomista kenellekään.

Vierailija
8/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on erehtyneet luulemaan että olen ujo koska olen introvertti.

En ole tippaakaan ujo, ja hyvin moni on joutunut yllättymään etten olekaan se ressukka jota voidaan vedättää ja hyväksikäyttää.  Mistä ihmeestä on tullut käsitys että introvertti on sama kuin arka tai ujo?

Kyllä meissä heitäkin voi olla, kuten kaikissa muissakin mutta se ei ole mikään määräävä ominaisuus introvertilla.

Toimin työssä ja ammatissa missä olen tekemisissä niin miesten kuin naistenkin kanssa hyvinkin intiimeille alueille menevissä asioissa, usein ihan fyysisestikin. Olen sairaanhoitaja ja tässä ammatissa ei ujostella ja  arkailla.

Kuitenkin kun pääsen kotiin työpäivän jälkeen  haluan olla yksin ja nauttia hiljaisuudesta. Minulla on suuri tarve ladata akkuni rauhassa, sitä kai moni ei tajua sitten.

Minulla on vähän mutta sitä parempia ystäviä. En kaipaa mitään laumaa ympärilleni. 

Vierailija
9/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen jokin traaginen herkkä olento, joka kantaa sisällään murheiden vuorta mutta urheasti taistelee eteenpäin. 

En ole. Elämäni murheet ovat samoja kuin muillakin enkä ole edes erityisen tunteellinen. En tajua miksi minua säälitään ja sitten ihmiset ärsyyntyvät kun pyydän olemaan säälimättä! 

Vierailija
10/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin kiinnostunut avoimesta suhteesta. Monogamisti ollut aina ja tietysti uskollinen.

Vierailija
11/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä. sukulaisilla taitaa olla kun ovat katkaisseet pikkuhiljaa välit. kiertoteitä olen kuullut että olen seksuaalisesti poikkeava, alkoholisti, tuomittu rikollinen yms yms

oikeastaan on hyvä etteivät ole väleissä. saan olla rauhassa ja viettää aikaani yksin tai sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa synkkaa.

Vierailija
12/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla olisi jokin sairaus. Olen vain luonnostani hyvin kalpea.

Vierailija
13/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että minulla olisi jokin sairaus. Olen vain luonnostani hyvin kalpea.

Joo sama. Kalpea, tummat silmänaluset, pitkä ja laiha kroppa ja kun vielä pidän mustasta väristä, niin ehkä tuo kalpeus korostuu vaatetusta vasten. Oletus on, että olen suunnilleen joku hauras syöpäpotilas, mikä ei pidä kyllä pätkän vertaa paikkaansa. 

Osa myös "pelkää" tämän ulkomuodon vuoksi, todellisuudessa olen aika hiljainen ja hyvin rauhallinen henkilö, joka viihtyy omissa oloissaan.

Vierailija
14/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan, että.pidän ihmisistä ja olen ekstrovertti. Todellisuudessa osaan vain hetkellisesti olla ihmisille sitä, mitä he kaipaavat. Olen aina ihan puhki sen jälkeen, kun tapaan ihmisiä. Olen erakkoluonne enkä pidä ihmisistä.

Vierailija
15/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa luulee että olen oikeasti mukava.

Vierailija
16/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen iloinen, puhelias ja sosiaalinen. Todellisuudessa olen melko melankolinen, viihdyn yksin, enkä juuri pidä ihmisistä.

Vierailija
17/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että vapaa aikanakin minua kiinnostaisi ratkoa ihmisten ongelmia ja sairauksia. Olen psyk.sh.

Heti kun tämän kuulee joku joka ei minua edes tunne, alkaa avautuminen. Välttelen siis ammattini kertomista kenellekään.

Ihan se näy onnistuvan työaikanakaan.

Vierailija
18/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onyhan niitä. Muunmuassa, että tahtoisin työskennellä lasten hyväksi ja olisin kiinnostunut julkisesta liikenteestä. Samoin, että viihtyisin vanhusten seurassa tai kokisin kutsumuksena työskenellä heidän parissaan. Myös sitkeänä elää pinttymä, että Intia, jooga ja karmanusko kiinnostaisivat minua. Mikään näistä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
19/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minä olen hetero setämies. Oikeasti otan kankea kakkoseen, haluan lisää muslimeja Suomeen ja voin luetella suoralta kädeltä parikymmentä biologista sukupuolta.

Vierailija
20/70 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että minulla on 100 varmasti mies. Ei ole.