Unitulkitsijaa paikalla!!! Mitä tällaisesta unesta pitäisi ajatella.
Tapasin unessa isämme, jota emme ole nähneet koskaan. Hän poistui kuvioista, kun minä ja sisaremme olimme pieniä. Emme siis muista mitään,.
Unessa kuitenkin tapasin isäni, hän oli todella tyly ja väheksyvä minua kohtaan, ja kyseli vain sisareni perään, olin unessa pettynyt, mutta peitin sen.
Lopulta äitini ajoi tuon miehen pois ja sai hänet lähtemään. Isä oli itse hakeutunut luoksemme luvatta unessa
Kommentit (11)
Olet ajatellut isääsi ja siksi näit unta siitä.
Se on viesti, että isäsi pitää enemmän sisarestasi.
Enneuni, nääs
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatellut isääsi ja siksi näit unta siitä.
En pitkään aikaan.
Yleensä tällainen uni tietää, että tätisi saa peppuseksiä Hesassa.
Tarkoittaa, että isäsi on paska mies sekä unessa, että oikeassa elämässä.
Ei nuo unet välttämättä mitään tarkoita. Joskus näkee unessa sitä, mitä on päivällä ajatellut. En vaan välttämättä usko, että ainakaan kaikki unet olis enneunia tai viestejä.. joskus näin unessa miehen, jota en ollut ajatellut kuukausiin. Mitä siitäkin pitäisi ajatella? Mies on naimisissa. Ei varmaan ajatellut tippaakaan minua?
Onko äiti tai joku ajatellut, että isä saattaisi tehdä niin. Nyt ei tiedetä minkälainen isä on, koska isää ei ole kohdattu.
Onko sinulla toivetta sen suhteen, mitä haluaisit tuon unen tarkoittavan? Jos on, niin usko, että sen merkitys onkin juuri siinä, koska niin se varmaan onkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko äiti tai joku ajatellut, että isä saattaisi tehdä niin. Nyt ei tiedetä minkälainen isä on, koska isää ei ole kohdattu.
On mahdollista, mutta ei tiedossa, että isällä olisi tuollainen ajatus.
Up