Uutta tietoa Tampereen perhepuukotuksesta
Motiivi edelleen hämärä
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä oli kuitenkin omakin alle 10-vuotias lapsi ja omakotitalo Kangasalla.
Mun mielestä tämä on hurja ajatus. Eikö siinä lapsia satuttaessa ole ollenkaan tullut se oma lapsi mieleen? Jotenkin vaikea ajatella, että on nähnyt ne kauhistuneet, ehkä kirkuvat, lapset ja silti ei epäröi lainkaan. Ja vielä kun vaikuttaa ns tavallisella tunneskaalalla varustetulta tyypiltä.
Kun ihminen sekoaa, siinä ei ajatella järkevästi. Onhan noita tapauksia, jossa pistetään omatkin lapset kylmäksi erolla uhkaamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä oli kuitenkin omakin alle 10-vuotias lapsi ja omakotitalo Kangasalla.
Mun mielestä tämä on hurja ajatus. Eikö siinä lapsia satuttaessa ole ollenkaan tullut se oma lapsi mieleen? Jotenkin vaikea ajatella, että on nähnyt ne kauhistuneet, ehkä kirkuvat, lapset ja silti ei epäröi lainkaan. Ja vielä kun vaikuttaa ns tavallisella tunneskaalalla varustetulta tyypiltä.
Kun ihminen sekoaa, siinä ei ajatella järkevästi. Onhan noita tapauksia, jossa pistetään omatkin lapset kylmäksi erolla uhkaamisen jälkeen.
No totta tuokin. Ja eihän normaalin ihmisen kuulukaan oikeastaan ymmärtää mitä tuollaisen tekijän päässä liikkuu tai on liikkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi ei näytä yhtään siltä, miltä tällaisen tekijän olettaisi näyttävän. Millaisessakohan kunnossa loukkaantunut perhe on? Toivottavasti selviävät mahdollisimman vähin vaurioin.
Minkänäköinen olisi sopinut, äijällähän on tosi synkkä energia silmissä tuossa firma kuvassa.