Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikeepaidat pojilla

Vierailija
08.07.2024 |

Poika halua Ralph Laurenin pikeepaidan. Maksaa satasen . Samaan hintaan saa kolme-neljä normipaitaa. Mikä juttu tää on, että teinipojat ylipäätään käyttää pikeepaitoja? Ite oon pitäny niitä pappavaatteina ja jonain 80-luvun naurettavien juppien juttuina😵

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin karsea vaatemuoti nuorilla. Pojat kulkee college_PUVUISSA_, joiden housuissa lukee jotain munien kohdalla. 

Joo, ja sitten nämä toisten miesten nimillä varustetut pelipaidat. Huoh...

Vierailija
22/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://kidsbrandstore.fi/pojat/t-paidat-hihattomat-topit/pikeepaitoja/…

joo osta lapselle prismasta vitosen T-paita, eka pesun jälkeen kelpaa autonkiillotukseen!

Jos ostat Sokokselta 120 euron merkkipaidan aikuiselle miehelle, yhden pesun jälkeen kelpaa autonkiillotukseen. Kangas on niin ohutta että näkyy läpi eikä pidä muotoaan vaikka pesisi 40 asteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis maku nuorella. Itse ostin justiinsa kärkkäiseltä tarjouksesta pikeepaidan 20e, normi hinta 34,9e. Mutta on vaan tosi ohutta kangasta ja kestävyys mietityttää.

Vierailija
24/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihalle ei kelpaa muut kuin 150 euron Adidas lenkkarit jotka kestää sen käytössä yhden kesän ja laskitteluyakki pitäis olla 300 euron takki jota käytetään vain kun laskettelemaan mäessä..lippinsenkin piti olla 50 euron arvoinen..

Ei näille nuorille näytä kelpaavan kuin kalliit merkkivaatteet..

Itse ostan vaatteeni jotain alelaarista ja kuljen 10 vuotta vanhoissa vaatteissa

Vierailija
25/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis maku nuorella. Itse ostin justiinsa kärkkäiseltä tarjouksesta pikeepaidan 20e, normi hinta 34,9e. Mutta on vaan tosi ohutta kangasta ja kestävyys mietityttää.

Itse melkein pärjään noilla yrityksen sponsori vaatteilla..kaikki muut olen saanut ilmaiseksi paitsi housut..

Pikeepaitoja ja t paitoja jaellaan mainostuotteina yrityslahjoina ja fleece takkeja.,pipoja,hanskoja,sukkia

Vierailija
26/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että pikee paita. Sano nyt vielä että pojallasi on se typerä kihara tuppo pään päällä niinkuin 90% teinipojista tällä hetkellä.

Vierailija
27/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että pikee paita. Sano nyt vielä että pojallasi on se typerä kihara tuppo pään päällä niinkuin 90% teinipojista tällä hetkellä.

Itse en kehtaa laittaa oikee paitaa päälle..kaapissa on yksi oikee paitaa sellainen Puma merkkinen golf paita jossa on erittäin miellyttävä materiaali ja siksi olen pitänyt paidan 

Vierailija
28/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikeepaita on taas muodissa. 

Ja hyvä että on, sehän on aivan loistava kesävaate. Yhtä mukava ja viileä kuin t-paita, mutta istuu paremmin ja kaulukset kehystävät kasvot. Yhdistää kauluspaidan ja t-paidan hyvät puolet.

Lisäksi pikee elevoittaa tavallisen kesäasun kummasti viimeistellymmäksi. Siistit shortsit ja pikeepaita on ihan hyvä asu vaikka kaupungin keskustaan terassilounaalle, mihin herrasmies ei ikinä menisi T-paidassa.

Hätätilassa pikeen voi heittää vaikka pikkutakin allekin, mutta itse en siitä yhdistelmästä pidä vaan käytän takin kanssa mielummin joko oikeaa mittojen mukaan valmistettua kauluspaitaa tai hyvälaatuista yksiväristä T-paitaa.

Pastelliväreistä en itse perusta pikeepaidoissa. Käytän mielummin yksivärisiä tyyliin valkoinen, navy, musta. 

Pikeepaidoissa kannattaa maksaa laadusta, mutta brandimerkki ei aina ole laadun tae. Huonolaatuiselle paidalle käy pesun jälkeen kuten halvalle t-paidalle, eli paita menettää muotonsa ja kaulus menee oudoksi lörpöksi. 

Itselläni on etupäässä Hugo Bossin paitoja koska ne sopivat omalle kropalle, mutta niissäkin on laatuvaihtelua. Hugon paita on palvellut jo monta vuotta mutta toinen meni puolessa vuodessa muodottomaksi. 

Vierailija
29/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika tahtoo kalliin merkkivaatteen, poika tekee ensin töitä ja siitä saaduilla rahoilla ostaa sellaisen. Muuten käytetään niitä mamman ostamia tokmannin paitoja. 

Vierailija
30/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen on aika normihinta hyvästä pikeepaidasta. Ehkä vähän yläkanttiin omasta mielestäni. 

Omat pikeeni ovat varmaan hintaluokassa 60-120€. Kallein on tehty mittojen mukaan mutta se onkin kolmen vuoden käytön jälkeen edelleen kuin uusi. 

Vierailija
31/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, minkälainenkohan täydellisyys siellä kirjottelee, kun on varaa parjata muiden ulkonäköä / tyyliä? 

Vierailija
32/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://kidsbrandstore.fi/pojat/t-paidat-hihattomat-topit/pikeepaitoja/…

joo osta lapselle prismasta vitosen T-paita, eka pesun jälkeen kelpaa autonkiillotukseen!

Jos ostat Sokokselta 120 euron merkkipaidan aikuiselle miehelle, yhden pesun jälkeen kelpaa autonkiillotukseen. Kangas on niin ohutta että näkyy läpi eikä pidä muotoaan vaikka pesisi 40 asteessa.

Sokokselta ostettu merkkipaita ei todennäköisesti ole mikään laatupaita. Markettimerkit kannattaa kiertää kaukaa.Varsinkin jos niissä on värilliset napit tai kukkapainatus kauluksen sisäpuolella. 

Hyvä laatuisia pukupaitoja ovat oman kokemukseni mukaan ainakin Eton Signature Twill, Olymp signature sekä Bruun & Steengade. Varmasti muitakin on mutta noista on omia positiivisia kokemuksia.

Suomalaisen miehen garderoobissa on usein sellainen erikoisuus että on vain ääripäitä, eli Mika Häkkinen t-paitoja ja sitten hautajaisiin ostettu musta puku ja formaali valkoinen kauluspaita.. Ns casual puvut ja kauluspaidat loistavat usein poissaolollaan, vaikka juuri niille luulisi olevan eniten käyttöä.

Itselläni on yhtä formaalia kauluspaitaa kohden 2-3 rennompaa paitaa kuten nappikauluksisia Oxford paitoja, pikeepaitoja tai pellavapaitoja.Joku tuollainen paita näyttää myös hyvältä esim siistien farkkujen ja pikkutakin kanssa, toisin kuin se suomalaisen myynti-insinöörin vakio asiakastapaamisasu eli hautajaispuvun musta takki, valkoinen pukupaita, lököttävät farkut ja linttaan astutut juoksulenkkarit  

Esimerkiksi pellava kauluspaita on näillä helteillä aivan loistavan mukava vaate, jopa mukavampi kuin t-paita (jotka usein hengittävät huonosti ja kastuvat hikoillessa) ja 100 x tyylikkäämpi.

Vierailija
33/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, minkälainenkohan täydellisyys siellä kirjottelee, kun on varaa parjata muiden ulkonäköä / tyyliä? 

Suu kiinni läski.

Vierailija
34/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojalla on mahaa niin musta pikee. Musta hoikistaa

Vierailija
35/35 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nyt muotia ja Ralph Lauren suosittuja merkkejä. Näihän se muoti aina kiertää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan