Selluliitin häätöön vinkkejä - löytyisikö?
Kolmen lapsen jälkeen vatsa nahka on mitä on ja niiden jatkeena on selluliittiset reidet ;) Nyt on tsemppi päällä ja kiloja pitäisi karistaa, mutta miten selluliitista pääsisi eroon? Olen juuri sitä reisistä ensimmäisenä pullistuvaa tyyppiä ja nyt kun kiloja on lähtenyt appelisiini-iho senkun kukoistaa.
Onko kenelläkään huomattavasti painoaan tiputtaneella kokemusta saada kuitenkin unelmareidet takaisin...?
Vai onko vain toivossa hyvä elää ;-/
Kommentit (4)
linkousvaiheessa pylly vaan koneen kulmaa vasten. :D
Itselläni selluongelma katosi melkein kokonaan, tai hävisi ainakin niin paljon, ettei itseä enää häirinnyt, kun tiputin reilusti painoa ja lisäsin liikuntaa. Huomaa, kun lenkkeily uuden raskauden myötä väheni hieman (varmaan vaikuttaa myös muut hormonaaliset syyt), on selluliittiä tullut taas takaisin. Ja minulla sitä siis aiemmin oli paljon. Eli laihdutus ja liikunta auttoi erittäin hyvin minulla.
kuivaharjaus auttaa, silottaa ihoa ja hävittää pikkuhiljaa niitä jumittuneita pahkuroita, hajoittaen sitä koteloitunutta nestettä, läskiä ja muuta kuonaa. Suosittelen!!
Olen myös kolmen lapsen äiti, jolla vielä kolmekymppisenä oli unelmareidet, joilla kehtasi esiintyä mikrosortseissa ja bikineissä... vaan mitä kävikään...
Vielä reilu vuosi sitten reiteni olivat tyyppiä " YÖK" ja kävin hädissäni jopa imumuokkaushoidossakin päästäkseni selluliitista eroon. Pääsin eroon rahoistani ja sain kaupan päälle hurjat mustelmat. Selluliitti istui ja pysyi.
Nyt olen liikkunut syyskuusta lähtien säännöllisesti, vesijuoksua, sauvakävelyä... ja pudottanut samalla 10kg. Tällä viikolla katsoin itseäni pitkästä aikaa peilistä " sillä silmällä" ja olin pudottaa silmät päästäni: takareisissä on vain hiukan muhkuraista, etureidet ovat silonneet jo täysin! Matkaa tavoitteeseeni painon suhteen on vielä 10-15kg ja suurin toiveeni matkallani onkin, että saisin " huippusääreni" takaisin! Vatsa onkin sitten jo oma juttunsa...
Emo