Argh, vatkuli soikoon. Uskotteko näihin ostajien selityksiin? OV
Olen myynyt kolmen viikon sisään 20 huutonet kohdetta ja 12 kauppaa meni hyvin.
Mutta olen odottanut noiden loppujen maksua nyt viikon ja laitoin heille eilen viestin, missä ilmoitin odottavani vielä maanantaihin asti maksua ja sitten perun kaupat.
Tänään tuli parilta ostajilta vastaus ja vastaukset olivat nämä:
1. ostaja: Ei ole saanut huutonetiltä voittoviestiä, myöskään kohde ei näy omissa voitetuissa kohteissa + mun viesti ei ole tullut perille.
2. ostaja (jolla oli 2 kohdetta): Ei ole saanut huutonetiltä voittoviestiä, kohteet eivät näy voitetuissa + mun viesti ei ole tullut perille.
3. ostaja: Tismalleen sama vastaus kuin kahdella edellisellä.
Miten tuo voi olla mahdollista? Kaikki muut ovat kylläkin saaneet viestini ja kaikkien muiden viestit ovat kyllä tulleet perille. Tuo on kyllä mahdollista, ettei kohteet näy heidän voitetuissa kohteissa (koska mullakin on monta sellaista kohdetta omissa huudetuissa kohteissa). Ja myös tuo on mahdollista, että tuota voittoviestiä ei ole tullut. Mutta tuo on kyllä hieman liian paksua, että kolmella ihmisellä on tismalleen sama selitys.
Kommentit (4)
jos on huutiksessa on jotain ongelmia?
Uskottavampaa se mielestäni että kaikki kolme ilmoittavat samasta ongelmasta..
Sillä en usko että nämä 3 ostajaa tuntevat toisensa ja haluavat vaan kiusata sinua.
Eli minä tässä tapauksessa laittaisin ystävällisen viestin että ei näytä huutonet pelittävän ihan niin kun pitää, mutta hyvä että saadaan yhteys nyt pelittämään ja sitten ilmoittaisin tilitietoni ja odottaisin nyt ainaskin viikonlopun yli, että kuinka moni on maksanut.
Ja sitten ottaisin myös yhteyttä huutonettiin että onko heillä nyt jotain häikkää tekniikan kanssa kun noin pääsi käymään.
Kannattaa yrittää jotenkin selvittää onko voittoviestit jääneet tosiaan menemättä perille.
tuommoinen on.
Minulla ei joulukuussa päivittynyt huutonetissä omat huudot ollenkaan. Niissä kohteissa huudot kyllä näkyi, mutta omaa sivua kun tarkastelin niin siellä ei ollut mitään joulukuun huutoja. Sähköpostit sentään tuli perille.