Miten saavuttaa elämässä yli 4000 euron kuukausipalkka?
Kommentit (150)
1) Hanki osaamista jolla voit tuottaa jollekulle toiselle taloudellista lisäarvoa, ja josta ei ole ylitarjontaa.
2) Hanki kyseisen alan yliopistotutkinto
3) Hakeudu töihin kasvavaan yritykseen jossa valitsemasi osaaminen on kasvun kannalta oleellista, kerää 3-5v työkokemusta
4) Ole työssäsi keskivertokolleegaa parempi
5) Hakeudu aktiivisesti vaativampiin tehtäviin, esihenkilöksi, ulkomaan komennukselle, vetämään tärkeää erikoisprojektia jne.
Tällä reseptillä olen kasvattanut oman palkkani viimeisen 20v aikana noin 2300€sta noin 9000 €:oon kuussa.
Sanotaanko näin että minulla käynyt mäihä. Normaali kk palkka ja viikonloput vapaat ja pyhät myös. Homma tavallista myyntityötä ja palkka lähemmäs 4000€ jota pidän kyllä hyvänä kun en edes ole esimiesasemassa. Eikä ole väliä myynkö tonnilla vai kahdella päivässä.
En osaa kertoa, mutta ahkeralla työllä sain kasaan € 4000 kk eläkkeen.
Mikäs järki olisi puolittaa palkkansa ? En ainakan itse ryhtyisi niin hölmöön hommaan.
Yrittäjäksi,sillä varman tiedon mukaan saa nostaa verovapaita osinkoja 150 tuhatta euroa vuodessa,eiks se tee jo vähän ylikin sun haaveen.
Rupea yrittäjäksi, niin voit ihan itse päättää. Tai siis mulle sanoi kirjanpitäjä, että pudotetaan sun palkkatulo neljään tonniin, käykö?
Palomestari hva:la, 4400e/k lisineen päivätyöstä. Työaika vapaasti päätettävissä ja työ on itsenäistä. Itse päätän kalenterini.
Ja sä et varmaan tiedä, että ne 10 lasta ei elä pelkällä pyhällä hengellä. Jos yhdelle hengelle riittäis 4000 e/kk bruttotulot, niin 11 henkeä ei kyllä elätetä 1700e/kk nettotuloilla.