Miksi miehet aina olettavat, ettĂ€ olen vegaani? En oleđĄ
Nyt jo kolmas tapaus. Onko se niin yleistÀ, vai nÀytÀnkö jotenkin riutuneelta? Olen kyllÀ hoikka ja vÀhÀn kalpea, kun oli rauta alhaalla. Olen siis rautakuurilla ja todellakin syön ihan kaikkea. Miten pÀÀsisin eroon tÀstÀ vegaanin habituksesta? Joku printtipaita, jossa olisi grillikyljyksen kuvia ehkÀ?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, mutta minusta on hauskaa, kun ravintolassa kasvissyöjÀmieheni ruoka-annos yritetÀÀn aina tuoda mulle.
Et siis ole homomies-puoliso kuten osalla kansanedustajiamme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, mutta minusta on hauskaa, kun ravintolassa kasvissyöjÀmieheni ruoka-annos yritetÀÀn aina tuoda mulle.
Miten seksuaalinen suuntautuminen vaikuttaa ruokavalioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀÀkseni ole "homomies-puoliso", ja olen muuten kuullut, ettÀ semmoisia saattaa olla muillakin kuin osalla kansanedustajistamme!
MissÀpÀin vegaanit on nykyÀÀn laihoja ja kalvakoita? MÀkun tunnen vaan pyöreitÀ ja eloisia, ihan tavallista toimistovÀkeÀ. Sipsarit kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on vissiin jotain miesten logiikkaa? Vegaanit on homoja? Miesten ei kannattaisi olettaa niin paljon, kun usein ovat vÀÀrÀssÀ. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkÀÀn mutta nyt olikin puhe puolisoista ja sukupuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on vissiin jotain miesten logiikkaa? Vegaanit on homoja? Miesten ei kannattaisi olettaa niin paljon, kun usein ovat vÀÀrÀssÀ. Ap
MÀ oletan ettÀ olet vihainen viivapillu, ap. Kunnes toisin todistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin meni sitten pieleen. Lihaisa on alakertakin. đĄ Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin meni sitten pieleen. Lihaisa on alakertakin. đĄ Ap
SehÀn on vaan luonnollinen asia. 56% vulvista on ulkonevia.
Vegaanit ilman muuta parempia esim. anaaliseksiinkin, kuin lihan ja raatojen syöjÀt (yök)
Nyt en miehenÀ kyllÀ ymmÀrrÀ.
Keneen ihmeeseen sinÀ olet oikein törmÀnnyt?
Vierailija kirjoitti:
Nyt en miehenÀ kyllÀ ymmÀrrÀ.
Keneen ihmeeseen sinÀ olet oikein törmÀnnyt?
Aloittaja on sÀhköpotkulautailija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on vissiin jotain miesten logiikkaa? Vegaanit on homoja?
"Miesten ei kannattaisi olettaa niin paljon, kun usein ovat vÀÀrÀssÀ. Ap"
Jos sinulla on tuollainen suhtautuminen miehiin, niin en ihmettele, jos sinulle vinoillaan.
Usein naisetkin ovat vÀÀrÀssÀ olettamineen ja sinÀ puhut vain miehistÀ ja siitÀ, kun he ovat usein vÀÀrÀssÀ.
NÀytÀt varmaan takkutukkaiselta hipiltÀ. Nahkaa pÀÀlle niin ihmiset tajuaa jo ulkonÀöstÀ, ettÀ et ole vegaani.
Suomessa lihansyönti on cis-heteroille, erityisesti miehille, identiteettijuttu. VÀhÀn niin kuin tietyissÀ uskonnoissa naisen tÀytyy peittÀÀ itsensÀ pÀÀstÀ varpaisiin niin suomalaisen cis-heteron tÀytyy syödÀ lihaa, muuten niitÀ alkaa hÀvettÀÀ ja ne ei enÀÀ tiedÀ, ketÀ ne on. Omaa elÀmÀÀnsÀhÀn ei voi mitenkÀÀn elÀÀ itse, vaan tÀytyy mahtua tiettyyn muottiin ja toimia aina sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehiĂ€ kiinnostaa? Ne on kaikki lĂ€hes poikkeuksetta olleet huolissaan, ettĂ€ painostan heitĂ€ myös kasvisruokaan. Viimeisin piti kunnon puheenvuoron siitĂ€, miten ei sitten saisi riittĂ€vĂ€sti proteiinia. En edes viitsinyt keskeyttÀÀ sanoakseni EN OLE VEGAANI.!đĄAp
En keksi muuta jÀrkevÀÀ syytÀ kuin se, ettÀ olisit anorektikko, mutta itse en usko edes tÀhÀn vaihtoehtoon.
Vierailija kirjoitti:
NÀytÀt varmaan takkutukkaiselta hipiltÀ. Nahkaa pÀÀlle niin ihmiset tajuaa jo ulkonÀöstÀ, ettÀ et ole vegaani.
Joo semmoinen nahkainen BDSM asu pÀÀlle ja kapula suuhun seuraaville treffeille. Voi ojentaa miehille paperilapun jossa lukee PS En ole vegaani.
On, ja joskus tarjoilija nÀyttÀÀ jopa hetken hÀmmÀstyneeltÀ, kun sanon, ettÀ liha-annos tuleekin mulle.