Miksi miehet aina olettavat, että olen vegaani? En ole😡
Nyt jo kolmas tapaus. Onko se niin yleistä, vai näytänkö jotenkin riutuneelta? Olen kyllä hoikka ja vähän kalpea, kun oli rauta alhaalla. Olen siis rautakuurilla ja todellakin syön ihan kaikkea. Miten pääsisin eroon tästä vegaanin habituksesta? Joku printtipaita, jossa olisi grillikyljyksen kuvia ehkä?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa lihansyönti on cis-heteroille, erityisesti miehille, identiteettijuttu. Vähän niin kuin tietyissä uskonnoissa naisen täytyy peittää itsensä päästä varpaisiin niin suomalaisen cis-heteron täytyy syödä lihaa, muuten niitä alkaa hävettää ja ne ei enää tiedä, ketä ne on. Omaa elämäänsähän ei voi mitenkään elää itse, vaan täytyy mahtua tiettyyn muottiin ja toimia aina sen mukaan.
Vegaanit ovat juuri niitä ahdasmielisiä tiukkaan muottiin itsensä sulloneita laumaeläimiä.
Me muut vaan ollaan ja elellään.
Ai niin, cis-hetero? Mitä v.....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa vaatteissa kuljet? Millainen tyylisi on?
Hyvin tavallinen, farkut, suorat housut, nike tossut, paita tms, eli en pukeudu ituhippimäisesti edes. 12 tusinassa tyyli. Ap
Haiskahtaa nyt todella pahasti trollilta koko vinkuminen, tai ap on vaan totaalinen tampio itsekin.
t. techwear-tyyliä käyttävä ihminen jolle on kolesterolin kohoamisen takia määrätty eläintuotteet pois (= vegaaniruokavalio)
Ketään ei määrätä kolesterolin vuoksi vegaaniksi.
Rasvainen kala muuten on kolesterolin kannalta erinomainen lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tavallinen, farkut, suorat housut, nike tossut, paita tms, eli en pukeudu ituhippimäisesti edes. 12 tusinassa tyyli. Ap
Haiskahtaa nyt todella pahasti trollilta koko vinkuminen, tai ap on vaan totaalinen tampio itsekin.
t. techwear-tyyliä käyttävä ihminen jolle on kolesterolin kohoamisen takia määrätty eläintuotteet pois (= vegaaniruokavalio)
Lihatuotteet ei todellakaan ole ainoita kolesterolia nostavia noin muutenkaan. Kannataa tarkkailla, mitä rasvoja käyttää. Ja esim kahvin rasva nostaa kolesterolia paljon, jos ei juo suodatinkahvia vaan esim pressokahvia, tai pannukahvia. Suodattaminen suodattaa rasvan veks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten määrätään, eikä ollut mikään perus tk lääkäri vaan erikoissairaanhoidon klinikka. Oli harvinaisen selvä ohje että KAIKKI eläinperäinen pois.
Miten hoikan voi kukaan sekoittaa vegaaniin?
Vegaanin tunnusomaiset piirteet kimeä äänisyys ja huomattava ylipainoisuus.
Piilovegaaneja ei ole olemassa sillä veganismiin kuuluu olennaisena osana säännöllisesti suoritettavan " OLEN VEGAANI!" lauseen tuottaminen.
Vegaanin tunnistaa helposti myös siitä, että hän puuttuu toisten ihmisten ruokailuun joko kotkottamalla, motkottamalla tai vain naaman vääntelemisellä toinen toistaan irvokkaimpiin ilmeisiin.
Seurustelin kerran erään vegaanin kanssa. Seurustelu kesti kaiken kaikkiaan noin tunnin ja viisitoista minuuttia kun sain hänestä tarpeekseni ja pyyhin kaluni verhoihin,vedin housut jalkoihini ja poistuin.
Suosittelen käyttämään nahkatakkia tai nahka hansikkaita.
Jos ne ovat olleet yksinkertaisia sovinistimiehiä? Heillä on mielessä hyvin yksiuloitteinen kuva naisista, luulevat kaikkien naisten olevan keskenään samanlaisia. Eivät siis näe naisia ihmisyksilöinä, vaan tosiaan kuvittelevat vähän kuin eläinlajiksi, joista kun on nähnyt yhden, tuntee kaikki.
Ei ole mikään menetys olla tapailematta sellaisia miehiä. Päinvastoin hyvä keino erotella jyvät akanoista ja löytää mies, joka näkee sinut henkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Miten hoikan voi kukaan sekoittaa vegaaniin?
Vegaanin tunnusomaiset piirteet kimeä äänisyys ja huomattava ylipainoisuus.
Piilovegaaneja ei ole olemassa sillä veganismiin kuuluu olennaisena osana säännöllisesti suoritettavan " OLEN VEGAANI!" lauseen tuottaminen.
Vegaanin tunnistaa helposti myös siitä, että hän puuttuu toisten ihmisten ruokailuun joko kotkottamalla, motkottamalla tai vain naaman vääntelemisellä toinen toistaan irvokkaimpiin ilmeisiin.
Onko omakohtaista kokemusta ihmisten reaktioista kun kerta kuvittelet tietäväsi noin tarkasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta minusta on hauskaa, kun ravintolassa kasvissyöjämieheni ruoka-annos yritetään aina tuoda mulle.
Tällainen on hauskaa. :D
On, ja joskus tarjoilija näyttää jopa hetken hämmästyneeltä, kun sanon, että liha-annos tuleekin mulle.
Missä ihmeen ravintoloissa käytte? Ravintolatarjoilijat (siis oikeasti sellaiset) tietävät kyllä mikä annos tulee kenellekin. Eivät he aloita arpomista pöydistä tai annoksista kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvin hoikasta tulee usein kasvissyöjävibat.
Pumppaa itsellesi vähän lihaksia, niin sitten taas ei tule kasvissyöjäviboja.
Toisaalta ei kasvissyönnissäkään mitään vikaa ole, eli eipä se kovin haitallinen mielikuva ole väärinkään oletettuna.
Viljassa on enemmän kaloreita kuin lihassa,aika epäloogista tuo laihuusoletus.
Ruma otsis ja isot pyöreät silmälasit, sotkuinen tukka ja mummon kuolinpesästä hankitut vaatteen, lisäksi olet kalpea ja haiset kannabikselta.
Minua luullaan usein kasvissyöjäksi ja miesten taholta juurikin. Varmaan mun kohdalla sen tekee hippimäinen pukeutumistyyli ja olemus. Muita oletuksia absolutismi ja lesbous. Kaikki virhekuvitelmia.