Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miksi miehet aina olettavat, ettĂ€ olen vegaani? En ole😡

Vierailija
07.07.2024 |

Nyt jo kolmas tapaus. Onko se niin yleistÀ, vai nÀytÀnkö jotenkin riutuneelta? Olen kyllÀ hoikka ja vÀhÀn kalpea, kun oli rauta alhaalla. Olen siis rautakuurilla ja todellakin syön ihan kaikkea. Miten pÀÀsisin eroon tÀstÀ vegaanin habituksesta? Joku printtipaita, jossa olisi grillikyljyksen kuvia ehkÀ?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa vaatteissa kuljet? Millainen tyylisi on?

Hyvin tavallinen, farkut, suorat housut, nike tossut, paita tms, eli en pukeudu ituhippimÀisesti edes. 12 tusinassa tyyli. Ap

Haiskahtaa nyt todella pahasti trollilta koko vinkuminen, tai ap on vaan totaalinen tampio itsekin. 

t. techwear-tyyliÀ kÀyttÀvÀ ihminen jolle on kolesterolin kohoamisen takia mÀÀrÀtty elÀintuotteet pois (= vegaaniruokavalio)

Vierailija
42/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa lihansyönti on cis-heteroille, erityisesti miehille, identiteettijuttu. VÀhÀn niin kuin tietyissÀ uskonnoissa naisen tÀytyy peittÀÀ itsensÀ pÀÀstÀ varpaisiin niin suomalaisen cis-heteron tÀytyy syödÀ lihaa, muuten niitÀ alkaa hÀvettÀÀ ja ne ei enÀÀ tiedÀ, ketÀ ne on. Omaa elÀmÀÀnsÀhÀn ei voi mitenkÀÀn elÀÀ itse, vaan tÀytyy mahtua tiettyyn muottiin ja toimia aina sen mukaan.

Vegaanit ovat juuri niitĂ€ ahdasmielisiĂ€ tiukkaan muottiin itsensĂ€ sulloneita laumaelĂ€imiĂ€. 

Me muut vaan ollaan ja elellÀÀn.

Ai niin, cis-hetero? MitÀ v.....?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tavallinen, farkut, suorat housut, nike tossut, paita tms, eli en pukeudu ituhippimÀisesti edes. 12 tusinassa tyyli. Ap

Haiskahtaa nyt todella pahasti trollilta koko vinkuminen, tai ap on vaan totaalinen tampio itsekin. 

t. techwear-tyyliÀ kÀyttÀvÀ ihminen jolle on kolesterolin kohoamisen takia mÀÀrÀtty elÀintuotteet pois (= vegaaniruokavalio)

KetÀÀn ei mÀÀrÀtÀ kolesterolin vuoksi vegaaniksi.

Rasvainen kala muuten on kolesterolin kannalta erinomainen lÀÀke. 

Vierailija
44/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihatuotteet ei todellakaan ole ainoita kolesterolia nostavia noin muutenkaan. Kannataa tarkkailla, mitÀ rasvoja kÀyttÀÀ. Ja esim kahvin rasva nostaa kolesterolia paljon, jos ei juo suodatinkahvia vaan esim pressokahvia, tai pannukahvia. Suodattaminen suodattaa rasvan veks.

Vierailija
45/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ muuten mÀÀrÀtÀÀn, eikÀ ollut mikÀÀn perus tk lÀÀkÀri vaan erikoissairaanhoidon klinikka. Oli harvinaisen selvÀ ohje ettÀ KAIKKI elÀinperÀinen pois.

Vierailija
46/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten hoikan voi kukaan sekoittaa vegaaniin?

Vegaanin tunnusomaiset piirteet kimeÀ ÀÀnisyys ja huomattava ylipainoisuus.

Piilovegaaneja ei ole olemassa sillÀ veganismiin kuuluu olennaisena osana sÀÀnnöllisesti suoritettavan " OLEN VEGAANI!" lauseen tuottaminen.

Vegaanin tunnistaa helposti myös siitÀ, ettÀ hÀn puuttuu toisten ihmisten ruokailuun joko kotkottamalla, motkottamalla tai vain naaman vÀÀntelemisellÀ toinen toistaan irvokkaimpiin ilmeisiin.

Vierailija
47/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Seurustelin kerran erÀÀn vegaanin kanssa. Seurustelu kesti kaiken kaikkiaan noin tunnin ja viisitoista minuuttia kun sain hÀnestÀ tarpeekseni ja pyyhin kaluni verhoihin,vedin housut jalkoihini ja poistuin.

Vierailija
48/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suosittelen kÀyttÀmÀÀn nahkatakkia tai nahka hansikkaita.

Vierailija
49/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos ne ovat olleet yksinkertaisia sovinistimiehiÀ? HeillÀ on mielessÀ hyvin yksiuloitteinen kuva naisista, luulevat kaikkien naisten olevan keskenÀÀn samanlaisia. EivÀt siis nÀe naisia ihmisyksilöinÀ, vaan tosiaan kuvittelevat vÀhÀn kuin elÀinlajiksi, joista kun on nÀhnyt yhden, tuntee kaikki.

Ei ole mikÀÀn menetys olla tapailematta sellaisia miehiÀ. PÀinvastoin hyvÀ keino erotella jyvÀt akanoista ja löytÀÀ mies, joka nÀkee sinut henkilönÀ.

Vierailija
50/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hoikan voi kukaan sekoittaa vegaaniin?

Vegaanin tunnusomaiset piirteet kimeÀ ÀÀnisyys ja huomattava ylipainoisuus.

Piilovegaaneja ei ole olemassa sillÀ veganismiin kuuluu olennaisena osana sÀÀnnöllisesti suoritettavan " OLEN VEGAANI!" lauseen tuottaminen.

Vegaanin tunnistaa helposti myös siitÀ, ettÀ hÀn puuttuu toisten ihmisten ruokailuun joko kotkottamalla, motkottamalla tai vain naaman vÀÀntelemisellÀ toinen toistaan irvokkaimpiin ilmeisiin.

Onko omakohtaista kokemusta ihmisten reaktioista kun kerta kuvittelet tietÀvÀsi noin tarkasti?

Vierailija
51/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedĂ€, mutta minusta on hauskaa, kun ravintolassa kasvissyöjĂ€mieheni ruoka-annos yritetÀÀn aina tuoda mulle. 

TĂ€llainen on hauskaa. :D

On, ja joskus tarjoilija nÀyttÀÀ jopa hetken hÀmmÀstyneeltÀ, kun sanon, ettÀ liha-annos tuleekin mulle.

MissÀ ihmeen ravintoloissa kÀytte? Ravintolatarjoilijat (siis oikeasti sellaiset) tietÀvÀt kyllÀ mikÀ annos tulee kenellekin. EivÀt he aloita arpomista pöydistÀ tai annoksista kenellekÀÀn.

Vierailija
52/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ hyvin hoikasta tulee usein kasvissyöjÀvibat.

Pumppaa itsellesi vÀhÀn lihaksia, niin sitten taas ei tule kasvissyöjÀviboja.

Toisaalta ei kasvissyönnissÀkÀÀn mitÀÀn vikaa ole, eli eipÀ se kovin haitallinen mielikuva ole vÀÀrinkÀÀn oletettuna.

Viljassa on enemmÀn kaloreita kuin lihassa,aika epÀloogista tuo laihuusoletus.

Vierailija
53/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ruma otsis ja isot pyöreÀt silmÀlasit, sotkuinen tukka ja mummon kuolinpesÀstÀ hankitut vaatteen, lisÀksi olet kalpea ja haiset kannabikselta.

Vierailija
54/54 |
07.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua luullaan usein kasvissyöjÀksi ja miesten taholta juurikin. Varmaan mun kohdalla sen tekee hippimÀinen pukeutumistyyli ja olemus. Muita oletuksia absolutismi ja lesbous. Kaikki virhekuvitelmia.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kolme neljÀ