Onko sinulle jäänyt nuoruudesta mieleen joku säätö/ihastus, jota edelleen vuosien jälkeen ajattelet kaihoisasti?
Kommentit (45)
Tunsimme vetovoimaa nuorina toisiamme kohtaan ja edelleen 20.v jälkeen kohdatessamme. Mitään ei tapahtunut tietenkään. Hän oli varattu.
Kyllä. Taisin jäädä siihen pitkään komeaan hymypoikaan, nuoruudenrakkauteeni (hän ei ollut mikään ensi-ihastus) jollain tapaa sisimmässäni kiinni iäksi.
Erostamme on aikaa yli 30v, hän särki sydämeni tosi pahasti, tavalla josta on ollut seurauksia koko ikäni. En ymmärrä vieläkään miten siinä niin kävi, 2 toisiinsa rakastunutta ja toisensa haluavaa ihmistä päätyy kuitenkin erillen. Oltiin kai ihan liian kakaroita ja minä ihan liian ylpeä ja periaatteellinen, josta sain sitten maksaa. Hän kuitenkin oli se joka viimeksi sanoi haluavansa kanssani naimisiin, perustaa perheen ja saada lapset, kaipasi minua kuullemma vielä 6v eron jäkeen. Hän päätyi kuitenkin naimisiin (ehkä jopa huijatuksi tulleena) laastarisuhteensa kanssa minua odottaessaan. Sydämeni meni pieniksi sirpaleiksi viimeistään silloin.
Kukaan ei ole katsonut minua niin kuin hän katsoi, kukaan ei ole sanonut minulle rakastavansa minua niin kuin hän sanoi.
Nyt kun taas näemme satunnaisesti kaikki vanhat muistot nousee mieleen ja kyllä se kyynelkin silmäkulmaan kirpoaa edelleen, koska hän ei ole enää minun vaan elää sen kakkosvaihtoehtonsa kanssa. Mietin usein että mahtaako hän muistella minut nähdessään niitä nuoruusvuosia ja sitä että minä olin se kenet hän oikeasti halusi. Kaipaako hän koskaan minua?
Tällä on menty koko aikuisikä....
Ei. Otin aikuisena yhteyttä kaukoensirakkauteeni, josta en ollut koskaan päässyt kunnolla yli. Tavattiin, juteltiin, sain pakit. Silloin se kirpaisi mutta vaikutti sen, että en jäänyt enää haikailemaan perään. Yritin parhaani, ei natsannut, totesin ettemme sitten kuuluneet yhteen. Pääsin yli.
En nuoruuden ihastukseen, mutta aikuisiän ihastukseen olen yhä "jumissa".
En tiennyt hänen olevan varattu ja ei hänkään tuonut ilmi sitä ennenkuin tunnustin tunteitani.
Nyt kärsin lopun elämääni.
Olen ikisinkku.
Heitä oli kaksi, mutta kummankaan kanssa emme olisi olleet sopivia toisillemme loppuelämän tähtäimellä.