Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle jäänyt nuoruudesta mieleen joku säätö/ihastus, jota edelleen vuosien jälkeen ajattelet kaihoisasti?

Vierailija
07.07.2024 |

Mistä se johtuu?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, on..

Vierailija
2/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä niin kaihoisasti. Mutta lämmöllä muistelen kaikkia ihastuksiani. 

Vierailija
4/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jota en saanut. Ei voi tietää, oisko me oltu hyvä pari. Jos ja jos.

Vierailija
5/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ole mitään "säätöjä"!

Oksettava nimitys🤮

Vierailija
6/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kyllä muistelen edelleen lämmöllä.

Vierailija
7/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitäkin jotka ovat ignooraneet sinut? 

Vierailija
8/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin  au pairina Englannissa. Tutustuin siellä kivaan poikaan ja ihastuimme toisiimme. Meillä oli kivaa yhdessä. Siitä on hirvittävän kauan aikaa, mutta jos muistelen Englantia muistan myös hänet. En ehkä kaihoisasti, mutta hänessä oli jotakin joka sai minut hurjan onnelliseksi ja turvallisen tuntuiseksi. Minulla on ollut paljon poikaystäviä nuorena ja myöhemminkin ennen kuin tapasin mieheni, mutta se ihana nuoren naisen onnellisuus on ehkä se mitä kaipaan. Se oli niin vilpitöntä molemmin puolin.

Vierailija
9/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaksi eikun kolme todella eroottisia kestäviä rakastajia. Kaikki aivan erinäköisiä ja erityylisiä. Yhteistä oli luontevuus, hellyys, hauskuus,  puheliaisuus ja aito halu, että minä nautin.

Halusivat, että nautin.

Miehiä ollut paljon, mutta nuo kolme tapausta jääneet mieleeni. Aivan ihania.

Vierailija
10/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo unohtanut, miltä yksi amk-aikainen ihastus näytti, mutta muistan edelleen sen tunteen. 

Vierailija
11/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kaksi eikun kolme todella eroottisia kestäviä rakastajia. Kaikki aivan erinäköisiä ja erityylisiä. Yhteistä oli luontevuus, hellyys, hauskuus,  puheliaisuus ja aito halu, että minä nautin.

Halusivat, että nautin.

Miehiä ollut paljon, mutta nuo kolme tapausta jääneet mieleeni. Aivan ihania.

Miten ei heistä kestään aviomiestä tullut?

Vierailija
12/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen aina sitä miestä jonka kanssa olen. Jos suhde ei onnistunut saatan kuitenkin vähän aikaa jumittua eli ajattelen edellistä exääni. Muita en kaihoisasti mieti. 

Vierailija
13/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitäkin jotka ovat ignooraneet sinut? 

Miksei? Muuttuuko ihminen kamalaksi ja pahaksi, jos ei ole sinusta kiinnostunut? 

Vierailija
14/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
15/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ihastuin vasta kun kuulin vitosluokalla juoruja hänen olleen ihastunut minuun. En ikinä tehnyt sen eteen mitään, mutta näen vieläkin näin kolmekymppisenä söpöjä ala- ja yläasteaikaisia unia tästä pojasta.

Kerran näin hänet kaupassa ja komea mies oli hänestä kasvanut. :)

Vierailija
16/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin pitkään jollain tavalla kaihoisasti, mutta en enää. Olimme väärät toisillemme ja löysimme molemmat onnemme muualta. 

Vierailija
17/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä edelleen muistan lämmöllä ensi-ihastukseni. Mutta hänen jälkeensä tapasin ensirakkauteni, jonka kanssa ollaan oltu yhdessä teini-ikäisistä saakka.

Vierailija
18/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Yläasteella olin ihastunut poikaan, joka oikeasti näytti paljon Oscar-voittaja Cillian Murphyltä. Hän oli muutenkin cool, suosittu tyyppi ja halusi isona armeijaan lentäjäksi. Hän oli myös ihastunut minuun. Mutta minä idiootti torjuin, koska en halunnut olla helppo. Että joku tumma komistus voisi muka minut tuosta vaan ottaa kun haluaa, ei käy. Sitä paitsi oli vähän liian lyhytkin minun makuuni, kun itse olen hyvin pitkä nainen (182 cm). No, minä torppasin, ja olen vielä nelikymppisenäkin vanhapiika joka en kelvannut lopulta kellekään. Ja tuo tyttöjen parissa supersuosittu mies olisi ollut kiinnostunut aikoinaan minusta ja minä ohitin =(

Vierailija
19/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kovin vanha mutta on jäänyt mieleen pari miestä, sellaisia jotka vaan kolahti. En saanut heitä. Tulen muistelemaan noita miehiä loppuikäni.

Vierailija
20/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kovin vanha mutta on jäänyt mieleen pari miestä, sellaisia jotka vaan kolahti. En saanut heitä. Tulen muistelemaan noita miehiä loppuikäni.