Äitini on alkanut epäillä että mieheni on kiinnostunut hänestä
Äitini on vähän päälle 60v ja sanoo usein, että mieheni katsoo "häntä silllä silmällä". Näin ei kuitenkaan ole ja mieheltäni olen kysynyt asiaa, ja sanoo että äitini on keksinyt koko jutun.
Kommentit (22)
Siis luuletko tosiaan että joku mies sanoisi ja tunnustaisi että "katsoin silleen". Ei kukaan tunnusta tai sano niin, koskaan. En nyt silti ekana epäile että mies katsoisi niin. Ehkä äidillä on mielikuvitusta. Miksi viet miehen sinne vai tuleeko äiti teille. Miksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis luuletko tosiaan että joku mies sanoisi ja tunnustaisi että "katsoin silleen". Ei kukaan tunnusta tai sano niin, koskaan. En nyt silti ekana epäile että mies katsoisi niin. Ehkä äidillä on mielikuvitusta. Miksi viet miehen sinne vai tuleeko äiti teille. Miksi.
No mieheni on aika rrehellinen kaikessa
Äippä vaan toivoo että olisi näin.
Voi tosiaankin olla muistisairauden ensimmäisiä merkkejä
Vierailija kirjoitti:
Äippä vaan toivoo että olisi näin.
Syy se etten usko tähän on se, että olen ollut jo mieheni kanssa kauan enkä huomannut mitään tälläistä käytöstä mieheni puolelta. Lisäksi äitini tuntuu olevan miehenkipeä ja kommentoi aina miehiä outoon tyylliin ja keksii ulkonakin juttuja, että tuo ja tuo mies oli nyt kiinnostunut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Ne nai
Tämä tuli ekana mieleen minullakin.
Ei ap
Käsket vaan lakata sekoilemasta. Mun äitini luulee tavanneensa Robin Williamsin Tampereen verotoimistossa. Kieltäydyn kuuntelemasta puutaheinää.
Hyi. Eli äitisi on sinulle kateellinen ja keksinyt kiusan. Itse en varmaankaan enää olisi tekemisissä. Äitisi on ilmeisesti ihastunut. Inhottavaa.
Jotain äitisi päässä on alkanut tapahtua, koska kertoo sinulle tällaisia. Muuten pysyisi hiljaa, vaikka olisi tottakin.
Minä olen 56v kaunotar
Olen tässä miettinyt
60v kukaan ei katso?
Kuinka nopeasti kaunis ihoni rypistyy?
Painan saman kuin aina 60kg /170 cm?
Vierailija kirjoitti:
Voi tosiaankin olla muistisairauden ensimmäisiä merkkejä
Kukaan ei halua 60 vuotiasta mummoa?
Hoivakotiin vie!
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri..äijä panee äitiäs
Mul on 49vee fuckboy.
Irma60v
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 56v kaunotar
Olen tässä miettinyt
60v kukaan ei katso?
Vai että ihan kaunotar, niin just, kaikkihan me ollaan.
Nykyajan pienimunaiset ilman testoa kasvaneet androgyyniset nuoret miehet ovat hulluina vanhoihin naisiin(milf/gilf), he luulevat antavansa näille kyydit, ymmärtämättä, että ne ovat saaneet aikanan oikeaa miestä kilometritolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri..äijä panee äitiäs
Mul on 49vee fuckboy.
Irma60v
Et ole mikään "Irma60", olet joku Oidipus-kompleksinen reppana. Kukaan 60v ei käytä sanaa "fuckboy".
Tönäise horisko lähimpään koskeen, oppiipahan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 56v kaunotar
Olen tässä miettinyt
60v kukaan ei katso?
Et sinä enää mikään kaunotar ole, vaikka itsellesi niin selität.
Äitini oli aikoinaan aivan liekeissä, kun meidät kuulemma sekoitettiin toisiimme. Ikäeroa 25 vuotta, ihmettelin ja naureskelin onko hän törmännyt johonkin puolisokeaan huru-ukkoon.
Jälkikäteen ilmeni, että äitini käytti kauppareissuilla kiltahuppariani, joka oli jäänyt kotiin... sellainen persoonallisuushäiröinen tyyppi, jolla myöhemmin todettiin harhaluuloisuushäiriö.
Äidilläsi on todennäköisesti Alzheimer. Mun edesmennyt appiukko alkoi myös keksimään minusta kaikenlaista.