Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syottekö aina sen vuoksi että ruoka on hyvää vai vaan sen vuoksi että saatte tarvittavat kalorit?

Vierailija
07.07.2024 |

Itse syön silloin kun tuntuu siltä ja sitä mitä on tarjolla (saatavilla) ja voin helposti olla päivän syömättäkin. Kahvia ja muuta juotavaa kuluu, mutta mökillä puuhastellessa ei kyllä mitään giurmee ruokia siinä ehdi tekemään. Nälän tunnetta ei oikein tule, mutta huomaan kyllä kun alkaa voimat ehtymään, joten sitten joku 2000kcal pikalounas ja hommat jatkuvat. 

Tietty kun on aikaa, niin sitten kunnon pihviä tjms. mikä oikeastikin on maukasta. Just tässä mietin että edellinen viikko on kyllä mennyt melkoisen mauttomilla valmis, pika ym. ns. mättö ruoilla.

Ps. Ja en ole mikään ylipainoinen vaan bmi on alle 22, enkä myöskään syö karkkeja juurikaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain elääkseni ja vain sen verran kuin on tarpeen.

Vierailija
2/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun on nälkä. En ole koskaan piitannut kaloreista sen suuremmasti vaan ihan hyvinvoinnin ja terveyden vuoksi olen syönyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söisin hyviä maukkaita ruokia, jos olisi varaa. Nyt mennään pasta, riisi ja peruna linjalla.

Vierailija
4/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön silloin kun on nälkä ja just sitä mitä haluan. Jos esimerkiksi kaapissa ei ole juustoa, jätän leivät syömättä koska ei ne vaan ole hyviä ilman juustoa. Tai jos ei ole kuin makaronia ja mieli tekee nuudeleita, olen ennemmin syömättä. Rakastan kuitenkin kokkaamista ja leipomista. Olen hoikka keski-ikäinen, en kuitenkaan niin hoikka, että pitäisi väkisin syödä jos ei maistu.

Vierailija
5/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000:n kalorin lounas? Tsiisös. Enemmän kaloreita kun mä saan ja/tai tarvitsen koko päivänä.

Vierailija
6/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön siksi koska täysi vatsa tuntuu hyvältä. Nälkäisenä nukkumaan joutui elämään aika kauan.

Vierailija
7/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön koska ruoka on hyvää. Tunnen nälkää aika harvoin. 

Vierailija
8/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeetikkona en voi olla syömättä kovinkaan kauaa. Eli syön elääkseni. 

Vierailija
9/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samoin . Ei minulla ole mitään ruoka- aikoja, syön kun on nälkä. Kerran oli erikoinen kommentti : Kello oli  noin 14 iltapäivällä ja tuttuni soitti ja sanoin juuri syöväni kaurapuuroa, hyvä ettei lankoja pitkin tullut kun sanoi ettei tähän aikaan puuroa syödä, se syödään aamulla. Miksi minun pitää syödä jos ei ole nälkä.

Vierailija
10/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vain hyvää ruokaa.

Vierailija
11/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos vain laiskottelen, pärjään hyvin vähällä ravinnolla.

Työpäivänä on pakko syödä kunnon lounas, muuten ei jaksa liikutella rautaa. Toki isompien kappaleiden ja kokonaisuuksien käsittelyssä on konevoimaa käytössä, mutta lihasvoimallekin on tarvetta.

Vierailija
12/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaakaa katsoo, niin syön saadakseni nautintoa ja saadakseni liikaa kaloreita.

Vierailija
13/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000:n kalorin lounas? Tsiisös. Enemmän kaloreita kun mä saan ja/tai tarvitsen koko päivänä.

Normaali mies tarvitsee noin 2500kcal per päivä vaikka ei tekisi mitään fyysistä, nainen pärjää 2000kcal:lla. Siinä josheiluttelet moottorisahaa tai kirvestä niin 1000kcal tarvitaan lisää. Normaalipainoinen ihminen alkaa laihtumaan, jos jää paljon alle tuon.

Vierailija
14/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ehdi gurmeeta tekemään niin tekee sitten karmeeta. Kaloreita siinäkin on.

Vierailija
15/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön elääkseni.

Vierailija
16/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruualla temppuilu on vain naisilla syömishäiriö? AP ei sitten näe mitään muuta syytä syödä kuin kalorit tai maku?

Vierailija
17/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on vaan polttoainetta silloin kun ei ole juhlat. Kaloreita en kyttää vaan syön tarvittavat protskut, hiilarit, vitamiinit ja rasvat.

Vierailija
18/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pitääkseni itseni hengissä.

Vierailija
19/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samoin . Ei minulla ole mitään ruoka- aikoja, syön kun on nälkä. Kerran oli erikoinen kommentti : Kello oli  noin 14 iltapäivällä ja tuttuni soitti ja sanoin juuri syöväni kaurapuuroa, hyvä ettei lankoja pitkin tullut kun sanoi ettei tähän aikaan puuroa syödä, se syödään aamulla. Miksi minun pitää syödä jos ei ole nälkä.

Kaurapuuroa voi syödä vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu. E ole olemassa mitään VAIN aamu/päivä/iltaruokaa.

Vierailija
20/45 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina hyvää ruokaa, jos vaan itsestä on kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä