Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut pettymään uudendeitin kanssa?

Vierailija
07.07.2024 |

Kun olet tavannut hänen kanssaan ensikerran.

Olin kirjoitellut muutamia viestejä ensin ja sitten soitellut parikertaa uudendeitin kanssa ja saanut sen tuntemuksen, että voisimme myös tavata.

Tässä ei ole mitään niin ihmeellistä vaikka olisi kyse vaikka niin arkisesta asiasta kuin - seksiä uuden ihmisen kanssa. Ei siinäkään mitään ihmeellistä.

Kun se sitten tapahtui - tapasimme ensikerran.

Olin kyllä aluksi ihan hyvillä mielin ja aattelin, tästä voisi tapahtua niitä hyviä yhteisiä kokemuksia ja jäädä hyviä muistoja molemmille. Kun sitten alkoi päästä vähän pintaa syvemmälle sen uudendeitin kanssa niin selvisikin: jouduin pettymään pahasti.

(En ala tässä mihinkään yksityiskohtiin paneutua.)

Haluan vain kuulla kokemuksia kun olet tavannut sen uudendeitin kanssa ja miten olet joutunut pettymään? (Miten mikään ei voi tuntua itsestä niin pahalta..) 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti, todella monta kertaa. Pahinta tietysti se, että itse on innoissaan mutta toisesta paistaa se että ei kiinnosta. Eli en kelvannut. Siinä sitten vaan kerätä itsensä ja jatkaa eteenpäin. 

Vierailija
2/5 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.. Mies liioitteli kaikkea, mutta ei ollut valmis kohtaamaan toisen tunteita tai haluja. Mies tykkää päinvastaisista asioista kun itse ja on painostava. Miestä ei kiinnosta naisen halut. Ei ole käynyt koskaan seksitautitesteissä vaikkaa kumppaneita on ollut paljon.

Lisäksi mies vaikuttaa epärehelliseltä :/ sänkyjutuista ei nouse hyvä fiilis vaan ahdistava, painostava jossa en tule kuulluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti, todella monta kertaa. Pahinta tietysti se, että itse on innoissaan mutta toisesta paistaa se että ei kiinnosta. Eli en kelvannut. Siinä sitten vaan kerätä itsensä ja jatkaa eteenpäin. 

no toi on kurjaa kyl ja itelki niin tutulta kuulostavaa..

Vierailija
4/5 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei olis joutunut pettymään? Esimerkit kahdesta viimeisestä deitistä, joita hain periaatteella "viihdettä vähäksi aikaa".

Neiti 1) Eronnut vuoroviikkovanhempi, jolla omien sanojensa mukaan oli edelleen "naisen tarpeet". Ihan simpsakka neiti kuvan perusteella ja myös livenä kun tavattiin. Naisen tarpeita oli hoitamassa myös herrat 1 ja 2, joten minua, herra 3:sta tarvittiin vaan kävely- ja terapiakeskusteluseuraksi.

Neiti 2) Naimisissa oleva, minua 15v nuorempi rouva. Oikein nätti kuvassa, mutta kun tapasimme niin oli minua ainakin 50 kg painavampi. Seksiä ei ollut, mutta kävimme muutaman kerran kahvilla.

Neiti 3:sta ei ole vielä löytynyt, mutta ei tässä odotukset kovin korkealla ole kahden edellisen tapauksen perusteella. Voin siis jopa yllättyä positiivisesti.

Vierailija
5/5 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yrittänyttä ei laiteta.. (sanotaan.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi