Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin parisuhteellisena "tarkistaa tasoni"?

Vierailija
07.07.2024 |

Ei ole mitään aikomusta aloittaa sivusuhdetta, mutta ihan silkasta mielenkiinnosta haluaisin tietää, olisiko vientiä enää. Arjessa sitä on aika mahdotonta arvioida kun työyhteisö on naisvaltainen ja harrastukset yksilölajeja. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on aina vientiä niin kauan, kun antavat

Vierailija
2/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät vanhan keskustekun, jossa kysesetiin miksi pitkään sinkkuna olo on joilkekin red flag mahd. kumppanissa,, niin saanet ainakin ymmärtää, että on ihmisiö, jotla arvottavat minkä tahansa psrisuhteessa olenisen korkeamnalle kuin sen, että olisi syystä tai toisesta ollut (pidempää)n sinkkuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilia deittipalstalle. Itse pönkitän egoa kalastelemalla tykkäyksiä, mutta en ikinä aloita edes keskustelua (tai vastaa, jos joku nainen aloittaa).

Yli 1000 tykkäystä lämmittää kyllä mieltä ja kertoo, että vientiä olisi. Tämä oikeasti toimii itsevarmuuden kasvattamisessa.

Varmaan ärsyttää niitä naisia, jotka eivät ikinä saa kontaktia minuun, mutta sepä ei ole minun ongelmani. Enkä varmasti ole ainoa, joka näin tekee.

M50

Vierailija
4/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa oleminen tuo olemukseen varmuutta, jos suhde on hyvä, joten se kohentaa varsinkin miesten tasoa. Sinkkuna sitten paljastuu totuus eli siitä että naiset katsovat kadulla ja vastaavat flirttiin on vielä pitkä matka seksiin ja suhteeseen.

Naisten kohdalla ratkaisevaa on se minkä tasoisen miehen saa parisuhteeseen, joten parisuhteessa olevana sen tietäminen ei onnistu mitenkään. Seksiä saa aina, flirttiä ja katseita myös ja salasuhteen, mutta sellaiset parisuhteessa eivät tilannetta ratkaise.

Olen tullut siihen tulokseen näkemäni perusteella, että oma taso selviää aiemman kysynnän perusteella. Jos kysyntää on aina ollut paljon, ei se vähene tai lopu koskaan, ellei ole jotain merkittäviä ja dramaattisia muutoksia ulkoisesti tai sisäisesti. Vielä hyvinkin vanhana parisuhdeihmiset löytävät parin helposti, jos ovat löytäneet sellaisen ennenkin helposti. Toisille taas parin löytäminen on hankalaa kaiken ikäisenä.

Siksi että pariutuminen perustuu pitkälti sosiaaliseen statukseen, joka on tutkitusti hyvin pysyvä.

Vierailija
5/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi.987

Vierailija
6/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pitkään sinkku ilman jatkuvia satunnaissuhteita olet alatasolla.

Vierailija
7/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilia deittipalstalle. Itse pönkitän egoa kalastelemalla tykkäyksiä, mutta en ikinä aloita edes keskustelua (tai vastaa, jos joku nainen aloittaa).

Yli 1000 tykkäystä lämmittää kyllä mieltä ja kertoo, että vientiä olisi. Tämä oikeasti toimii itsevarmuuden kasvattamisessa.

Varmaan ärsyttää niitä naisia, jotka eivät ikinä saa kontaktia minuun, mutta sepä ei ole minun ongelmani. Enkä varmasti ole ainoa, joka näin tekee.

M50

Ainahan tykkäyksistä hyvä mieli tulee hetkellisesti, mutta itsevarmuuden kasvattamiseen tuo menetelmä ei sovellu, koska itsevarmuus syntyy sisäisestä varmuudesta ja tyytyväisyydestä omaan itseen. Muiden varaan rakennettu itsetunto ajaa toimimaan kuten kerrot eli se ei ole pysyvää.

Sosiaalinen status ei synny yksipuolisesti, vaan vasta aidossa kontaktissa muihin, siksi esimerkiksi tasoteoria ei tavoita täysin sitä mistä joidenkin ihmisten korkea kysyntä syntyy. Itseluottamus on yksi suurimpia tekijöitä siinä ja sehän syntyy jo lapsesta alkaen ja rakentaa aseman yhteisössä (sosiaalinen status).

Vierailija
8/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helkkarissa tarvitsisi?

Hanki itsetunto.

Vierailija
9/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kuvaa jakoon niin aletaan arvostelemaan. Eiköhän tuo kohta selvinne miten korkealle palstan yyhhoo mam..naiset arvostavat.

Se, että haluatko nyt välttämättä tietää mitä mieltä puolitoistametriset satakiloiset loppuun ajetut yh hoo luntut sinusta ovat, on tietysti eriasia. Se nyt kuitenkin on varmaa, että kovin naisellisia saati kauniita he eivät ole.

Vierailija
10/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin kummoisella itsetunnolla varustettu tämänkään ketjun aloittaja.

Jotenkin säälittävää että ihminen on niin epävarma itsestään että pitäisi "kelpaavuutensa" testata  jotenkin!

Todella ulkoaohjautuva täytyy olla, muitten mielipide sanelee mitä ja kuka olet?

Ehkä olet kovin nuori ja epävarma?  Itselle ei tuollainen  olisi tullut mieleen.

Tiedän ihan tasan tarkkaan "arvoni" eikä se ole tippaakaan pienempi tai isompi kuin yhdenkään muunkaan ihmisen arvo.  Olen turvallinen itseni kanssa ja rakastan itseäni juuri minuna enkä missään tapauksessa alkaisi enkä haluaisi muuttaa itseäni mitenkään.

Yks hailee "kelpaisinko"  sille  komealle adonikselle, se ei maailmaani eikä elämääni mihinkään suuntaan heilauta.

Kun nyt on kylmä totuus että pieni osa ihmiskunnasta pitää sinusta, pienelle osalle olet ihan ok.  Sitten voi olla niitä jotka eivät sinusta pidä, ehkä jopa inhoavat mutta sitten on se kaikista suurin osa  joille olet täysin yhden tekevä. 

Tämän takiako sitten pitäisi epätoivoisesti testailla ja hakea hyväksyntää?  Kun koskaan et tule hyvin suuren osan  mielestä  olemaan se vetävä ja haluttava?

Eikö olisi helpompi olla onnellisesti sinä itse ja nauttia siitä mitä sinulla on?

Vierailija
11/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen miesvaltaisella alalla, eikä siellä todellakaan tarkisteta mitään tasoja. Miksi sinulla on tuollainen tarve? Huono itsetunto? 

Vierailija
12/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fiksu, komea, perhekeskeinen, rakastava mies. Muut miehet eivät ole kiinnostuneet, mutta en minäkään heistä, joten mitä väliä? Miksi sillä olisi väliä mitä tasoa on tuntemattomien mielestä? 

Vierailija
13/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä. Jos olet nainen niin varmasti joku sinua panisi. Mitä se sitten todistaisi. 

Vierailija
14/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Itsevarmuutesi perustuu Tinder tykkäyksiin 😳  

Vierailija
15/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Ei pelkästään siihen (eikä muuten ole Tinder kyseessä), kyllä elämä on muutenkin mallillaan, ja on oikeastaan aina ollut. Sori siitä. Mutta kyllä se kutkuttaa mieltä tässä iässä (50), kun tietää, että tuolla olisi ainakin tuhat naikkosta, joita kiinnostaisi vähintäänkin tutustua meikäläiseen, jos tarvetta olisi. Eipä tarvi rouvallekaan olla liikaa mielin kielin, kun tiedostaa, että voin viheltää pelin poikki heti, jos käy liikaa hermoille.

Vierailija
16/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa: Olen vastenmielinen jankkaaja. Skaala ei riitä noin alas.

Vierailija
17/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Ei pelkästään siihen (eikä muuten ole Tinder kyseessä), kyllä elämä on muutenkin mallillaan, ja on oikeastaan aina ollut. Sori siitä. Mutta kyllä se kutkuttaa mieltä tässä iässä (50), kun tietää, että tuolla olisi ainakin tuhat naikkosta, joita kiinnostaisi vähintäänkin tutust

Naikkosta? Kuulostat vahvasti setämiesukkelille. 

Vierailija
18/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Miten voi ns "aikuinen" olla noin epävarma itsestään? Huonolla itsetunnolla varustettu?

Vierailija
19/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, vaikutat niin tollolta kysymyksinesi.

Vierailija
20/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Ei pelkästään siihen (eikä muuten ole Tinder kyseessä), kyllä elämä on muutenkin mallillaan, ja on oikeastaan aina ollut. Sori siitä. Mutta kyllä se kutkuttaa mieltä tässä iässä (50), kun tietää, että tuolla olisi ainakin tuhat naikkosta, joita kiinnostaisi vähintäänkin tutust

Naikkosta? Kuulostat vahvasti setämiesukkelille.

Pahoittelut sanavalinnasta. Piti sanoa "tuhat muikkelia".

Ja kyllä, olen vahva setämies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän