Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahan riittävyys stressaa, vaikka mitään huolta ei pitäisi olla

Vierailija
06.07.2024 |

Käyn töissä lähes kokoaikaisilla tunneilla, asun suht halvassa asunnossa puolison kanssa, joten kulut menevät puoliksi, en osta mitään turhaa ja säästössäkin on jonkin verran. Eli huolta ei ole periaatteessa.

Silti murehdin jatkuvasti rahan riittävyydestä. Pelkään, että joku päivä ei olekaan rahaa maksaa vuokraa, ostaa ruokaa tai muuta pakollista. En ole myöskään raaskinut ostaa uusia vaatteita varmaan vuoteen, vaikka ehkä olisi tarvetta.

Onko muilla vastaavanlainen tilanne? Miten tästä pääsisi eroon? Olen lapsesta asti tottunut vaatimattomaan ja niukkaan elämään, joten luulen että siitä kumpuaa tämä huoli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama.

Nyt on säästöjä 75 000 (ja velaton asunto) ja vieläkään en turhia tuhlaile, kun pelkään että jotain yllättävää tulee eteen. Oon kyllä yrittäny järkeillä, että noi säästöt kyllä riittää pitkäksikin aikaa.

Välillä mietin että onkohan ees niin suurta summaa, että tuntisi olonsa turvalliseksi.

Vierailija
2/3 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroiden selustahan on aina turvattu. Köyhyys koskee suomalaisessa yhteiskunnassa vain yksin asuvia, joilla puuttuu se seksuaalinen suuntaumus, josta tämä yhteiskunta ihmisiä jatkuvasti palkitsee. Teet vaikka lapsia ja tukia ja lisiä lentää ovista ja ikkunoista loputtomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteroiden selustahan on aina turvattu. Köyhyys koskee suomalaisessa yhteiskunnassa vain yksin asuvia, joilla puuttuu se seksuaalinen suuntaumus, josta tämä yhteiskunta ihmisiä jatkuvasti palkitsee. Teet vaikka lapsia ja tukia ja lisiä lentää ovista ja ikkunoista loputtomasti.

Höpö höpö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi