Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsella ruskeat silmät mutta ei kummallakaan vanhemmalla

Vierailija
06.07.2024 |

Onko tämä yleistäkin? Meidän lapsella on ihan ruskeat silmät. Tosin omat silmäni on vihreä-ruskeat, mutta lapsen isällä siniset.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Pettämisesi tulee ilmi. Sitä et voi estää mitenkään. Olen itse nähnyt isovanhempien, ja isoisovanhempien terveystietoja, kuolinsyytietoja jne.Ja, ihan pelkkä uteiliaisuus riittää. Sinä kuvittelet että koska itse olet sääntöjä noudattava lammas, muuallakin oltaisiin pikku virkaintoja. Sinun terveystiedot luetaan, kaikki salaisuutesi tulee ilmi. Laki laki laki, hoe vaan, ei mitään väliä, onneksi.

Taitaa se koira älähtää johon kalikka pahiten kolahtaa! hhahah

Vieläpä ruumiitta nostetaan haudoista jos huvittaa, Kukaan ei voi estää kaivamasta isovanhemman luita , tiedätkö että ne on siellä hautuumailla levällään jokatapauksessa. Ja sinunkin kudoksia säilytetään tällä hetkellä jossain. Niistä saadaan kyllä dna.

Mikä pettäminen?

Johan on väitteitä. Vai että ihan uteliaisuudesta saa toisten terveystietoja, laeista viis ja vaikka luita kaivella? Just joo.

Omia terveystietojani ei taida olla sellaisia joita säilytettäisi yli 12 vuotta kuolemani jälkeen. Niitä tosin kukaan ei varmaan edes haluaisi lukea, kun siellä on pelkkää tylsää tekstiä. Dna-näytteenkin saaminen voi olla aika vaikeaa, koska minut tuhkataan ja sirotellaan mereen.

Vierailija
142/144 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Pettämisesi tulee ilmi. Sitä et voi estää mitenkään. Olen itse nähnyt isovanhempien, ja isoisovanhempien terveystietoja, kuolinsyytietoja jne.Ja, ihan pelkkä uteiliaisuus riittää. Sinä kuvittelet että koska itse olet sääntöjä noudattava lammas, muuallakin oltaisiin pikku virkaintoja. Sinun terveystiedot luetaan, kaikki salaisuutesi tulee ilmi. Laki laki laki, hoe vaan, ei mitään väliä, onneksi.

Taitaa se koira älähtää johon kalikka pahiten kolahtaa! hhahah

Vieläpä ruumiitta nostetaan haudoista jos huvittaa, Kukaan ei voi estää kaivamasta isovanhemman luita , tiedätkö että ne on siellä hautuumailla levällään jokatapauksessa. Ja sinunkin kudoksia säilytetään tällä hetkellä jossain. Niistä saadaan kyllä dna.

Et taida olla ihan terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä isovanhemmilla? Jos sinullakin ruskeaa silmissä, niin ehkä joku isovanhempi on ollut ruskeasilmäinen, ja periytynyt sitten sukupolven tai -polvien yli? Sikäli kun mahdollista, kai se on.

Tutustuhan hieman perinnöllisyyteen.

Jos molemmat vanhemmat ovat sinisilmäisiä on myös lapsi sellainen. Ruskeasilmäinen saattaa saada sinisilmäisen lapsen. 

Väärin! Mun kaikki isovanhemmat sinisilmäisiä, vanhemmat sinisilmäisiä, veljeni sinisilmäinen, minä vihreäruskeasilmäinen. Mitäs nyt??? Onko mutsi käyny vieraissa? Tuskinpa, koska mulla on paljon muita piirteitä isältä ja isänäidiltä. 

Johan tämä käytiin läpi. Tuo on vanhaa tietoa, että sinisilmäiset saisivat automattisesti sinisilmäisiä lapsia. Jotain vanho

No ei selkeästi ole hänelle mennyt perille. 

Vierailija
144/144 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista, mutta mahdollista.