Onko tietoa, että miehet kertovat muille intiimeistä seksikokemuksistaan.
Minulla oli parina iltana seksiä kapakassa tapaamani miehen kanssa. Loukkaannuin syvästi, kun kuulin, että mies oli kertonut intiimejä yksityiskohtia rakastelustamme muille.
Kommentit (66)
Sain tietää että oma mieheni oli kertonut meidän asioita kavereilleen ja oli samalla kuullut toisten kavereidensa juttuja. Ovat jo 50 vuotiaita että pikkasen pisti vihaksi tuollainen käytös... Ihan kuin olisivat jotain teinejä juttujensa perusteella. Mies siis kertoili niitä minulle!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jonkun yhdenyön pubiruusun polkemisesta kerrotaan mehukkaimmatkin yksityiskohdat
Ja milläs nimellä sitä baarista kenen tahansa mukaan lähtevää miestä sopisi kutsua?
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jonkun yhdenyön pubiruusun polkemisesta kerrotaan mehukkaimmatkin yksityiskohdat
Ja milläs nimellä sitä baarista kenen tahansa mukaan lähtevää miestä sopisi kutsua?
Kova panomies, sankari, tosi äijä, kova jätkä, panokuningas esim.
Eivät naiset ainakaan tuolla nimellä kutsu, ehkä miehet sitten toisiaan.
Turussa näin ainakin jopa seniori-ikäiset 60+ miehet juoruavat kuin pikkupennut toisten pildebisneksiä.
Mutta Turkuhan onkin lokaatioltaan maamme a n u s .
Toivottavasti ap oli ns. hyvä pano. Jos sua on nyt haukuttu, niin se on vähän huonompi juttu.
Kuullut, että kaikki yhdenyön jutut ovat kertoilleet eteenpäin. Lopetin sitten kokonaan, eivätpä enää pääse ainakaan mun sänkyyn juoru-ukot. Varokaan naiset, kun miehen mukaan lähdette, siitä saa kuulla koko kaupunki.
Poikien illassahan käydään näitä läpi ja toki katsellaan niitä kotivideoita myös. Omat seikkailuni eivät ole painokelpoisia ja en yksityiskohtiin mene.
Miesten juoruilutaipumus onkin naiselle yksi hyvä syy muiden muassa jättää seksiseikkailut sikseen ja ostaa mieluummin hyvä dildo.
Monet miehet kertovat seksikokemuksistaan kavereilleen ja naistuttavilleen. Innokkaimmin juttuja levittävät toiset naiset. Pitää tarkoin valita kenelle antaa, ettei koko kaupunki saa tietää saatko helposti orgasmin vai etkö.
En juurikaan kertoile. Eikä oikeastaan minullekaan kerrota. Toki se voi olla, että joillakin on tarve mainita, jos tapahtuu jotain niin harvinaista, että saa.
Ei me miehet kehuskella tai kertoilla toisille mitä sen ja sen naisen kanssa teimme. Toki heitäkin löytyy, mutta he ovat poikkeuksetta kuspäitä joista kaikki tervejärkiset miehet pysyvät erossa.
Jos on kapakassa pantu, niin siitä juoruaa koko kylän väki.
Tiedän paljon tapauksia, joissa miehet auliisti kertovat yksityiskohtaisesti seksitempuistaan ja tekevät pilaa, jos nainen on liian innokas. Olen kantapään kautta oppinut, että kannattaa tekeytyä mahdollisimman etäiseksi.
Jos nainen antaa vähänkin aihetta, niin miehet kerskuvat seksitaidoillaan ja kaiken lisäksi liioittelevat ja valehtelevat kokemuksistaan.
Olen miehenä sitä mieltä ettei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Olen miehenä sitä mieltä ettei kuulu muille.
Jätin muuten yhden 18 vuotiaan väliin, kun se juorus kaiken eteenpäin, baarissa oli töissä.
Ei naiset tuollaisia juoruajia ole, tuskin kenellekään kertovat säädöistään.
Gentlemen don't kiss and tell (ja sama koskee leidejä).
Naiset etsivät pelimiehen, jonka ego rakentuu valloituksille. Tottakai tämä kertoo kaiken toisille vastaaville. Itse en ole kertonut yhtäkään yksityiskohtaa neljäkymmenvuotisen seksielämäni ajalla. Eipä niitä seksikumppaneitakaan ole ollut kuin kymmenen, mutta sekin on oma valinta.
Nuorempana saatto kuulla esim. jonkun yhdenillan yksityiskohdista mutta en ole itse tai kukaan tuttavapiirissä omasta puoliskostaan kertonut tarinoita.