Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tietoa, että miehet kertovat muille intiimeistä seksikokemuksistaan.

Vierailija
06.07.2024 |

Minulla oli parina iltana seksiä kapakassa tapaamani miehen kanssa. Loukkaannuin syvästi, kun kuulin, että mies oli kertonut intiimejä yksityiskohtia rakastelustamme muille.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut miesten puhuvan mitään yksityiskohtia. Naiset niitä juoruilee.

Kutsutko sinä ap yhden yön juttua rakasteluksi. Miehelle olis varmasti kelvannut kenen reikä tahansa paineiden purkuun.

Oiskohan siten niin ettei miehet puhuu sulle, eikä naiset anna.

Kyllä ne miehet silti juoruaa, ja valitsee seksiin naiset jotka viehättää. Siinä ei ole sukupuolten välillä eroa.

Vierailija
62/66 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en luota miehiin enää, kun tein kerran syrjähypyn. Mies kertoi jälistäpäin, minkälainen olin sänkyssä. Oma miehenikin sai kuulla syrjähypystäni.

Olipa ikävä juttu. Tuli mieleeni yksi vanha kokemus. Kun olin nuori mies, päädyin kerran sänkyyn naispuolisen työkaverini kanssa. Seuraavana päivänä hän kertoi työpaikan kahvihuoneessa kaikille ääneen olleensa sängyssä kanssani ja sanoi, ettei se ollut kummoinenkaan kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että miehet kertovat intiimeistä seksikokemuksistaan kavereilleen. Olen tullut varovaiseksi miesten suhteen. Harkitsen tarkkaan kenen kanssa menen sänkyyn.

Vierailija
64/66 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että miehet kertovat intiimeistä seksikokemuksistaan kavereilleen. Olen tullut varovaiseksi miesten suhteen. Harkitsen tarkkaan kenen kanssa menen sänkyyn.

Etkä harkitse. Sulla ei ole varaa sellaiseen ylellisyyteen.

Vierailija
65/66 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vain kerran syrjähypyn. Mies kerskui nussimisestamme yksityiskohtaisesti joka paikassa ja vielä liiotteli tapahtumia. Siitä aiheutui minulle monenlaisia ongelmia. Avioliittonikin ajautui kriisiin.

Vierailija
66/66 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leuhki kavereilleen, että minä olin ihastunut häneen ja että juoksin hänen perässään, vaikka en ollut hänestä ollenkaan kiinnostunut. Kaiken lisäksi olin parisuhteessa toisen miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme