Onko tietoa, että miehet kertovat muille intiimeistä seksikokemuksistaan.
Minulla oli parina iltana seksiä kapakassa tapaamani miehen kanssa. Loukkaannuin syvästi, kun kuulin, että mies oli kertonut intiimejä yksityiskohtia rakastelustamme muille.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on toisaalta kohteliaisuus, että mies kertonut kavereilleen parhaita paloja seksistänne. Ainakin mies on tykännyt seksistä. Jos olisi ollut pettynyt niin ei varmasti olisi kertonut.
Suosittelee sinua myös kavereilleen.
Ehkä tuo sana kapakka jo kertoo kaiken. Itse en miehenä semmoiseen eksy, koska oma elämäni on balanssissa ja minulla on tietyt arvot.
Jos löytäisin itseni kapakassa, en voisi luottaa kenenkään. Mielestäni rehellisyys ja oikeamielisyys ja kapakka eivät ole asioita, jotka sopivat yhteen.
Minä en luota miehiin enää, kun tein kerran syrjähypyn. Mies kertoi jälistäpäin, minkälainen olin sänkyssä. Oma miehenikin sai kuulla syrjähypystäni.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuo sana kapakka jo kertoo kaiken. Itse en miehenä semmoiseen eksy, koska oma elämäni on balanssissa ja minulla on tietyt arvot.
Jos löytäisin itseni kapakassa, en voisi luottaa kenenkään. Mielestäni rehellisyys ja oikeamielisyys ja kapakka eivät ole asioita, jotka sopivat yhteen.
Aivan normaalit ihmiset, käyvät toisinaan oluella tai drinkillä ja tapaamassa tuttuja ravitsemusliikkeissä joissa niitä tarjoillaan. Eivät he automaattisesti muutu astuessaan baarin ovesta sisään.
Mikä keskenkasvuinen idiootti ollut kyseessä.
Ei mitään tarvetta ollut huudella näistä asioista
"Kylillä". Eikä ole kyllä kellään kaveripiirissä.
Eli ei ole ollenkaan normaalia puhua intiimeistä asioista julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaalit ihmiset, käyvät toisinaan oluella tai drinkillä ja tapaamassa tuttuja ravitsemusliikkeissä joissa niitä tarjoillaan. Eivät he automaattisesti muutu astuessaan baarin ovesta sisään.
Ravitsemusliike on juoppojen ammattisanastoa.
Samoille henkilöille sana toisinaan tarkoittaa jatkuvasti.
Tuttu tarkoittaa heille ryyppykaveria
Eivät muutukaan, koska ovat sitä.
Ja normaalit ihmiset eivät juo kapakassa vaan baarissa tai ravintolassa.
Se mikä on normaalia sinulle, ei ole sitä muille.
Ravitsemusliike on juoppojen ammattisanastoa.
Samoille henkilöille sana toisinaan tarkoittaa jatkuvasti.
Tuttu tarkoittaa heille ryyppykaveria
Eivät muutukaan, koska ovat sitä.
Ja normaalit ihmiset eivät juo kapakassa vaan baarissa tai ravintolass
Oletko itse juoppo kun olet niin tarkka juoppojen sanojen merkityksestä?
Kapakka, baari, ravintola, ravitsemusliike...eivät nämä sanat tee kenestäkään epäluotettavaa juoruilijaa. Normaalit ihmiset käyttää näitä sanoja kuka mitenkin ja juovat missä ja milloin juovat sen mitä juovat itse valitsemassaan seurassa.
En ole kuullut tuollaista kovin usein. Kerran satuin kuitenkin olemaan paikalla, kun veljeni kaveri kertoi veljelleni harrastamastaan seksistä. Ei kauhean yksityiskohtaisesti, mutta että jotain sitomisleikkejä oli ollut.
Tapasin vieraan miehen ja pääryimme nussimaan. Mies kertoi jälkikäteen yksityiskohtia tekemisistämme. Häpesin ja sen jälkeen, kun kaipasin kalua tyydytin itseäni parin kuukauden ajan vain dildolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en luota miehiin enää, kun tein kerran syrjähypyn. Mies kertoi jälistäpäin, minkälainen olin sänkyssä. Oma miehenikin sai kuulla syrjähypystäni.
Mitäs läksit?
Jos ajattelen niin mitä noista voi mies kertoa? Korkeintaan jos joku kysyy saitko p-a niin voi vastata sain tai että itse kertoo sain (p-a). Aika köyhää. Ja mitä kukaan tekee tommoisilla tiedoilla.
Eri juttu jos jotain pitkiä sessioita jonkun kokeneen kanssa ja tehty vaikka mitä.
Itselläni on yksi kaveri, joka on puhunut hyvinkin estottomasti seksielämästään. Itse en kyllä osaisi, puhumattakaan että menisin ihan yksityiskohtaiselle tasolle.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit?
Samaa voisi kysyä kaikilta muiltakin jotka ovat jonkun matkaan lähteneet. Sinäkö et koskaan lähtenyt?
Vierailija kirjoitti:
Turussa näin ainakin jopa seniori-ikäiset 60+ miehet juoruavat kuin pikkupennut toisten pildebisneksiä.
Mutta Turkuhan onkin lokaatioltaan maamme a n u s .
Juuri turkulainen salasuhteeni kertoo ainakin luottoystävälleen anaalitouhuistamme. Ihan sama, kerron itsekin yhdelle kaverille.
En ole koskaan kuullut miesten puhuvan mitään yksityiskohtia. Naiset niitä juoruilee.
Kutsutko sinä ap yhden yön juttua rakasteluksi. Miehelle olis varmasti kelvannut kenen reikä tahansa paineiden purkuun.
Teen rakennuksilla töitä! Kuulisittepa mitä vaimoista ja tyttöystävistä puhutaan...Huh huh. Tietty tulee mieleen, et ei meidän Kari mutta 😶
On todella törkeää kertoa muille yhtään mitään seksistä jonkun toisen kanssa. Herrasmies kunnioittaa naista ja yhteistä hienoa hetkeä tämän kanssa.
Sekä kouluttautuneet että kouluttautumattomat miehet juoruavat naistensa seksikäyttäytymisestä. Monet havannollistavat naisen seksitaitoja antamalla pisteitä. 4 on huono ja 10 erittäin hyvä.
Mies osoittaa tyhmyytensä, jos hän leuhkii panemisillaan. Tällaisia miehiä on valitettavan paljon.
Tuo on toisaalta kohteliaisuus, että mies kertonut kavereilleen parhaita paloja seksistänne. Ainakin mies on tykännyt seksistä. Jos olisi ollut pettynyt niin ei varmasti olisi kertonut.