Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kesämekkoja te yli 40v käytätte?

Vierailija
06.07.2024 |

Oon ihan hukassa tyylillisesti. Erosin ja nyt haen itseäni uudestaan. Haluaisin pukeutua naisellisesti olematta liian tyrkky tai laittautunut

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljiä.

Vierailija
2/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumalliset imartelee monenlaista kehoa ja punainen on puoleensa vetävä väri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vaikea kysymys koska siis... kaikenlaisia. En omista housuja, mulla on aina mekko tai hame. Pitkiä, lyhyitä, liehuvahelmaisia, suoria, kellohelmaisia, mitä ikinä. Mikä vaan omalle vartalolle sopii. Paha neuvoa kun en tunne Sinua.

Vierailija
4/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita burkha ettei miehet kato himokkaasti.

Vierailija
5/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean vaikea kysymys koska siis... kaikenlaisia. En omista housuja, mulla on aina mekko tai hame. Pitkiä, lyhyitä, liehuvahelmaisia, suoria, kellohelmaisia, mitä ikinä. Mikä vaan omalle vartalolle sopii. Paha neuvoa kun en tunne Sinua.

No esim mulla yksi Ralph Lauren merkkinen paitamekko kellohelmalla ja mietin missä sitä voi käyttää? Tuntuu liian hienolta. En tiedä onko tyyliäni. Oon aiemmin tykännyt aika klassisesta tyylistä mutta en enää tiedä mikä olisi tyyliäni

Ap

Vierailija
6/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaisia.

Itselleni sopii parhaiten suunnilleen polvimittaiset, koska olen aika lyhyt. Myös vyötäröllä oleva leikkaus näyttää hyvältä, koska olen kuitenkin vyötärön kohdalta suht kapea. Sen olen huomannut, että mitkään spagettiolkaimiset ei näytä enää hyvältä päälläni, koska allien kohdat on aika paksut.

Se on melkein pakko sovitella erilaisia mekkoja, niin huomaa millaiset mekot sopii itselle parhaiten.

Vierailija
7/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kietaisumalliset imartelee monenlaista kehoa ja punainen on puoleensa vetävä väri.

Yli nelikymppiset naiset tunnistaa jo kaukaa punaisista vaatteista.

Vierailija
8/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi yritin välttää punaisia vaatteita, koska se kalskahtaa hieman tätien väriltä, ja en näköjään ole ainoa joka on samaa mieltä.

Vierailija
9/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt vaan sattuu sopimaan ja on kivaa materiaalia, mutta välttelen spagettiolkaimia koska ne ovat rasittavat, ja liian lyhyt on epämukava. Kaikki on kyllä niin lyhyttä nyt!

Vierailija
10/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse. 

Vierailija
11/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaisia, kaiken mittaisia, hihallisia ja hihattomia. Mutta väreistä tykkään, niitä pitää olla. En voi sietää mustaa, se ei sovi edes blondille. 

Vierailija
12/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maammekaupan mekoista olen haaveillut. Siellä on tähän ikään sopivia ja nimenomaan mekkoja. Niitä tunikoita en voi sietää. Osa kuoseista ei nappaa, mutta osa on kivoja. Aina pitää olla jonkinlainen hiha tai hihattomassa kunnon olkaosa, ei siis mitään naruja. 

Polven alapuolelle, joustava kangas - paitsi Pellava kelpaa, hieman kellomainen helma ja hillityt värit. Kuvioita saa olla, kunhan on hillitty. Mielivärejäni on sinisen, sävyt, tummat punaiset, violetti, fuksia ja sammalen vihreä, itse olen vaaleaihoinen ja hiukset hieman punertavaan taipuvat mutta sellaiset maantien ruskeat kuitenkin. 

Vierailija
13/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikenlaisia, kaiken mittaisia, hihallisia ja hihattomia. Mutta väreistä tykkään, niitä pitää olla. En voi sietää mustaa, se ei sovi edes blondille. 

Ole sietämättä. Minulle ei sovi muu kuin musta.

Vierailija
14/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim mulla yksi Ralph Lauren merkkinen paitamekko kellohelmalla ja mietin missä sitä voi käyttää? Tuntuu liian hienolta. En tiedä onko tyyliäni. Oon aiemmin tykännyt aika klassisesta tyylistä mutta en enää tiedä mikä olisi tyyliäni

Ap

Mulla on noita paitamekkoja pellavasta ja niitä mä käytän ihan kaikkialla, yleensä kuumalla ilmalla. Ne on vähän rennomman mallisia, paitsi yksi Hilfiger on vähän hienomman oloinen, mutta kyllä mä sitäkin pidän töissä ja vapaalla. Nää on yksivärisiä.

Lisäksi on erilaisia puuvillamekkoja, ei kuitenkaan trikoota. Näissä on kukkakuoseja ja ehkä jotain muutakin. Joitakin viskoosimekkojakin löytyy, mutta ne on jääneet vähemmälle käytölle. Mun mekot on joko maksi- tai midipituisia. 

Vierailija
15/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laita päälle vaan.

Vierailija
16/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on paras väri, kesällä ehdottomasti spagettiolkaimet. Lyhyt tai pitkä, kunhan ei polvipituinen.

Vierailija
17/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, kun tissit on liian isot.

Käytän isoa t-paitaa ja hametta.

Vierailija
18/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tiukkaa vartalonmyötäistä kesämekkoa josta näkyy aavistuksen läpi. Ilman rintsikoita ja pikkareita.

Tiina41

Vierailija
19/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tiukkaa vartalonmyötäistä kesämekkoa josta näkyy aavistuksen läpi. Ilman rintsikoita ja pikkareita.

Tiina41

Siis Pertti 56 vuotta.

Vierailija
20/34 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Cropp liikkeestä ihanan pitkän halkiollisen ja spagettiolkaimisen mustan mekon. Tää ehkä lemppari nyt. On viskoosia. Ainut vaan että viileämmillä päivillä kylmä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi