En tiedä miltä tuntuu oikeesti hyvä yhdyntä, vaikka olen harrastanut paljon hyvääkin seksiä
Ajattelin tässä kertoa teille, että tällaisiakin elämäntarinoita on. Takana kaksi pidempää suhdetta, joissa kummassakin seksi huonoa. Toisella miehellä aivan liian suuri kalu, ei ollut nautinto kertaakaan. Harrastimme muita asioita sängyssä. Toisella todella pieni, ja mies ei ollut kiinnostunut nautinnostani oikein millään tavalla. Liian kauan olin suhteessa en tiedä miksi.
Sitten lyhyempiä suhteita. Yhden miehen kanssa keskityttiin seksissä enemmän kaikkeen muuhun kuin yhdyntään. Muutamia kertoja toki sitäkin, mutta en oikein aidosti tykännyt miehestä niin ei se tuntunut juuri miltään. Kaikki muu seksi oli todella tyydyttävää.
Toisen kanssa harrastettiin lähinnä peppuseksiä, joka oli aivan ihanaa. Hän ei ollut kiinnostunut pillusta, joten se jäi hänen kanssa kokematta.
Sitten lukuisat ihan yksittäiset kerrat eri miesten kanssa, en vaan saa siitä oikein mitään irti.
Olen aivan valtavan seksuaalinen ja halukas nainen, mutta tämä yhtälö on hyvin hämmentävä. En siis vieläkään tiedä mistä puhutaan, kun sanotaan että nussiminen on taivaallisen ihanaa. Panetus on kova kaiken aikaa, ja masturbointi on melkeinpä pakollista että pystyisi edes jotenkin keskittymään muuhunkin.
Näinköhän tämä jää minulle ikuiseksi arvoitukseksi. Olen ollut sinkkuna vuoden päivät, treffaillut, mutta ei ole löytynyt miestä jonka kanssa kiinnostaisi kokeilla yhtä kertaa useammin.
Onkohan yhtäkään toista ihmistä maailmassa, joka olisi harrastanut hyvääkin seksiä yhtä paljon kuin minä, mutta ei tiedä miltä se jumalaisen ihana pano tuntuu?
N41
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Oon aivan hlvetin tyytyväinen että mulla ei oo minkäänlaista "panetusta" mikä pitäisi hoitaa alta pois. Toki haluja on, mut ne lähtee ylä-, ei alapäästä. Tältä osin ei siis haittaa vaikkei miestä löytyisi koskaan. Henkisellä tasolla sitten voisi harmittaa enemmän. Halipula on siis tuttu tunne minullekin.
N32
Itse kokisin valtavaksi menetykseksi panetuksen puutteen ja henkisen ja fyysisen tyydytyksen jonka sen hoitamisesta kunnon panolla saa. Etenkin kun sen voi tehdä rakastamansa ja himoitsemansa miehen kanssa. Halu elää molemmissa päissä, ei sitä voi typistää pelkäksi jalkovälin kutinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aivan hlvetin tyytyväinen että mulla ei oo minkäänlaista "panetusta" mikä pitäisi hoitaa alta pois. Toki haluja on, mut ne lähtee ylä-, ei alapäästä. Tältä osin ei siis haittaa vaikkei miestä löytyisi koskaan. Henkisellä tasolla sitten voisi harmittaa enemmän. Halipula on siis tuttu tunne minullekin.
N32
Itse kokisin valtavaksi menetykseksi panetuksen puutteen ja henkisen ja fyysisen tyydytyksen jonka sen hoitamisesta kunnon panolla saa. Etenkin kun sen voi tehdä rakastamansa ja himoitsemansa miehen kanssa. Halu elää molemmissa päissä, ei sitä voi typistää pelkäksi jalkovälin kutinaksi.
Näin se on. Olen ollut koko ikäni sellaisen naisen kanssa, joka himoitsee minua ja kulliani ja joka saa fyysisen ja henkisen tyydytyksen panolla. Muunlaisen naisen kanssa en edes olisi parisuhteessa. Olen saanut koko ikäni nauttia kullinkipeästä halukkaasta pillusta ja naisesta. Mitä muuta mies voi toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Ehkä en vain ole löytänyt sitä omaa tyyppiä. Ja ilmaisin itseni ehkä vähän "väärin", kyllä se fyysinen halu tulee siinä henkisen halun yhteydessä, muttei koskaan ykisisteen siten että pitäisi pelkkä panotarve tyydyttää, no matter kenen kanssa.
N32
Harvemmalla naisella sellaista tarvetta onkaan että sen hoitamiseen kuka tahansa kelpaisi, tuskin olet poikkeustapaus siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki naiset eivät välttämättä tunne mitään "pakottavaa tarvetta saada kullia sisäänsä" ! Uskokaa jo.
Suurimmalla osalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki naiset eivät välttämättä tunne mitään "pakottavaa tarvetta saada kullia sisäänsä" ! Uskokaa jo.
Suurimmalla osalla on.
Oletko haastatellut kaikki naset, vai mihin väitteesi perustuu?
Orgasmin tarve on ja seksin, mutta ei siihen välttis kalua tarvita. Ja miksi nainen joka ei saa yhdynnässä, sitä himoitsisikaan.
Mutta kiva että mies silti himoaa pannaminua, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmin tarve on ja seksin, mutta ei siihen välttis kalua tarvita. Ja miksi nainen joka ei saa yhdynnässä, sitä himoitsisikaan.
Sekoitat tapasi mukaan taas kaksi eri asiaa naisen orgasmin ja panetuksen. Jälkimmäisen tarve ei poistu kuin naimalla. Orgasmin tarve poistuu muillakin keinoilla. Mutta toki, ethän sitä voi tietää, jos ei koskaan panettanut.
Tutkimusten, Finsex ja muut, mukaan enin osa naisista haluaa yhdyntää. Vain vähemmistö naisista ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat tapasi mukaan taas kaksi eri asiaa naisen orgasmin ja panetuksen. Jälkimmäisen tarve ei poistu kuin naimalla. Orgasmin tarve poistuu muillakin keinoilla. Mutta toki, ethän sitä voi tietää, jos ei koskaan panettanut.
Tutkimusten, Finsex ja muut, mukaan enin osa naisista haluaa yhdyntää. Vain vähemmistö naisista ei halua.
Ja sinä, tapasi mukaan, et hyväksy muuta kuin sen, että jokaisen naisen pitää haluata hulluna kalua, ja että orgasmi pitää tulla naimalla. Kaikki muu on täysin väärin, ja nainen joka ei näi tee kuten sinä haluat, on kelvoton. Älä sinä tule äitiäs neuvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä, tapasi mukaan, et hyväksy muuta kuin sen, että jokaisen naisen pitää haluata hulluna kalua, ja että orgasmi pitää tulla naimalla. Kaikki muu on täysin väärin, ja nainen joka ei näi tee kuten sinä haluat, on kelvoton. Älä sinä tule äi
En ole koskaan sanonut niin, eikä ole tarvetta sanoa. Korjannut vain sinun väärän väitteesi ettei naiset halua kullia sisäänsä ja ettei naisia paneta. Jokainen saa haluta orgasminsa ja tyydytyksen miten haluaa, ihan oma valinta. Mutta fakta nyt vain on se, että naiset joita ei paneta tai pillussa tunnu mitään ovat vähemmistö. Oma vaimoni ollut sinun täysi vastakohta, häntä on panettanut koko ikänsä eikä orgasmeja tule tai panetus poistu ilman emättimen sisäistä kiihoitusta ja jotain sisällä hieromassa. Klitoriksen kiihoitus yksinään ei vaan ole koskaan riittänyt. Kun hän ollut kunnolla kiimassa on hänen sormet ahmineet jo malttamattomana sormia kuten olen niin monesti kirjoittanut. Vaimoni saanut joku tuhat orgasmia myös suuseksillä ja pillun sisältä sormettaen, joten en ole koskaan asettanut yhdyntäorgameja paremmiksi, koska ei ole hänkään. Minulle on merkinnyt vain ja ainostaan se, että vaimo on saanut sillä tavalla kuin on kulloinkin halunnut. Vaimon tyydyttäminen ja orgasmit olleet minulle aina seksin suola ja tärkeintä, oma paras nautinto tullut aina sen yhteydessä. Yhdyntä orgasmia saavan tai orgasmin saanee kiimaiset naisen kanssa on taivaallista, kun tietää, että on onnistunut miehenä. Siitähän miehisyys on kiinni, tyydytätkö naisesi vai et.
Siis vaimon pillu ahminut sormiani....
Vierailija kirjoitti:
Ai, no oletkos kieltänyt sen toiminnon, senhän piti ahmia sun kaluasi vaan, ei sormia. Hyi hyi tuhma vaimo.
Ettei naiset halua...en ole ikinä kuunaan väittänyt ettei naiset halua! Vedät, taas tapasi mukaan mutkata suoriksi. Sanonut olen, ettei kaikki naiset halua hulluna kullia sisään, jotta panetus (mitä se kellekkin on) poistuisi,
Minä haluan orgasmeja ja saankin niitä paljon, mutta en pelkällä yhdynnällä - onko tämä miehille tai miehelle hebreaa?
Miehisyydestäkö tässä onkin loppupeleissä kyse, siis ei sillä väliä mitä tai mistä se nainen nauttii, sen pitää nautti kuten mies haluaa, jotta tuntis olevansa mies! Hallelujaa!
Ja sanavalmiit naiset, jotka uskaltavat sanoa mitä ja kuinka haluavat. lytistetään, tai ainakin yritys on kova.
Minä olen niin seksuaalinen nainen kuin vain olla voi, ja mies kovilla kun haluan aina..mutta hän tykkää siitä ja tekee "työnsä" iloisena ja onnellisen siiitä että saa minulle orgasmeja tuottaa. Olen todella ylpeä miehestäni. On vielä pirun komeakin.
Ja kyllä. saa sitä pillua, suuta ja kättä milloin vain haluaa, ja kyllähän tuo haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, no oletkos kieltänyt sen toiminnon, senhän piti ahmia sun kaluasi vaan, ei sormia. Hyi hyi tuhma vaimo.
Mitä taas sekoilet. En ole koskaan kieltänyt enkä sanonut etten haluaisi vaimon pillun ahmivan sormiani. Sehän ollut juuri tarkoituskin saada vaimo niin kiimaan, että himoissaan pillukin ahmii jo sormia. Jatkanut loppuun asti jos vaimo halunnut, mutta eniten hän on siinä vaiheessa vetänyt minut väkisin päällensä ja halunnut kullia kiimaiseen pilluunsa.
Sinä muutat tapasi mukaan toisten kirjoituksia. Väitin, että vaimon orgasmit ja nautinto on parasta miehellä ja miehen miehisyydelle. Olen siitä itsekäs mies, että haluan vaimoni nauttivan ja saavan orgasmeja tavalla jota vaimo itse haluaa. Muiden mielipiteillä ei ole paskankaan väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä taas sekoilet. En ole koskaan kieltänyt enkä sanonut etten haluaisi vaimon pillun ahmivan sormiani. Sehän ollut juuri tarkoituskin saada vaimo niin kiimaan, että himoissaan pillukin ahmii jo sormia. Jatkanut loppuun asti jos vaimo halunnut, mutta eniten hän on siinä vaiheessa vetänyt minut väkisin päällensä ja halunnut kullia kiimaiseen pilluunsa.
Sinä muutat tapasi mukaan toisten kirjoituksia. Väitin, että vaimon orgasmit ja nautinto on parasta miehellä ja miehen miehisyydelle. Olen siitä itsekäs mies, että haluan vaimoni nauttivan ja saavan orgasmeja tavalla jota vaimo itse haluaa. Muiden mielipiteillä ei ole paskankaan
Kiimaisella naisella on märkä pillu. Sun vaimollasi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me harrastetaan miehen kanssa välillä pelkkää suu- tai käsiseksiä. Ihan molempien orgasmiin asti. Ja kyllä se meillä poistaa panetuksen. Aina ei tosiaankaan tarvitse panna. Ihan sen saman yhteyden ja yhdessäolontunteen saa muutenkin. Jos sun vaimolle se ei riitä, se on ihan ookoo, mutta älä ala sen perusteella yleistämään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me harrastetaan miehen kanssa välillä pelkkää suu- tai käsiseksiä. Ihan molempien orgasmiin asti. Ja kyllä se meillä poistaa panetuksen. Aina ei tosiaankaan tarvitse panna. Ihan sen saman yhteyden ja yhdessäolontunteen saa muutenkin. Jos sun vaimolle
Meillä myös näin! Aivan ihanaa ja estotonta seksiä. Mikä pakko on tehdo kuten joku muu tekee, jokainen taaplaa tyylillään. Ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me harrastetaan miehen kanssa välillä pelkkää suu- tai käsiseksiä. Ihan molempien orgasmiin asti. Ja kyllä se meillä poistaa panetuksen. Aina ei tosiaankaan tarvitse panna. Ihan sen saman yhteyden ja yhdessäolontunteen saa muutenkin. Jos sun vaimolle
Hyvä jos ja kun itse kukin tekee sen mikä riittää, mutta yhteyden ja yhdessäolon tunne ei ole se mikä poistaa panetuksen. Panetus nimensä mukaisesti on tarve panna ja lähtee panemalla. Jos ei ole tarvetta panna, ei ole panetusta.
Ota homo bestikseksi.