Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miltä tuntuu oikeesti hyvä yhdyntä, vaikka olen harrastanut paljon hyvääkin seksiä

Vierailija
06.07.2024 |

Ajattelin tässä kertoa teille, että tällaisiakin elämäntarinoita on. Takana kaksi pidempää suhdetta, joissa kummassakin seksi huonoa. Toisella miehellä aivan liian suuri kalu, ei ollut nautinto kertaakaan. Harrastimme muita asioita sängyssä. Toisella todella pieni, ja mies ei ollut kiinnostunut nautinnostani oikein millään tavalla. Liian kauan olin suhteessa en tiedä miksi.

Sitten lyhyempiä suhteita. Yhden miehen kanssa keskityttiin seksissä enemmän kaikkeen muuhun kuin yhdyntään. Muutamia kertoja toki sitäkin, mutta en oikein aidosti tykännyt miehestä niin ei se tuntunut juuri miltään. Kaikki muu seksi oli todella tyydyttävää.

Toisen kanssa harrastettiin lähinnä peppuseksiä, joka oli aivan ihanaa. Hän ei ollut kiinnostunut pillusta, joten se jäi hänen kanssa kokematta. 

Sitten lukuisat ihan yksittäiset kerrat eri miesten kanssa, en vaan saa siitä oikein mitään irti. 

Olen aivan valtavan seksuaalinen ja halukas nainen, mutta tämä yhtälö on hyvin hämmentävä. En siis vieläkään tiedä mistä puhutaan, kun sanotaan että nussiminen on taivaallisen ihanaa. Panetus on kova kaiken aikaa, ja masturbointi on melkeinpä pakollista että pystyisi edes jotenkin keskittymään muuhunkin.

Näinköhän tämä jää minulle ikuiseksi arvoitukseksi. Olen ollut sinkkuna vuoden päivät, treffaillut, mutta ei ole löytynyt miestä jonka kanssa kiinnostaisi kokeilla yhtä kertaa useammin. 

Onkohan yhtäkään toista ihmistä maailmassa, joka olisi harrastanut hyvääkin seksiä yhtä paljon kuin minä, mutta ei tiedä miltä se jumalaisen ihana pano tuntuu?

N41

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen saanut jumalaista seksiä, mutta sitä yhdyntää...siitä en kyllä saa mitään. Mutta jälleen kerran , hyväksy asia ja nauti seksistä niillä keinoin millä saat!

En ymmärrä tätä vouhotusta yhdynnästä ollenkaan. Antaa miesten panna kun haluavat, mutta sitten saavat antaa naiselle myös kuten haluavat. SE on 50% ja 50% se.

Vierailija
2/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap ei ole vain saanut niin hyvää esileikkiä ja kohtelua mieheltä että olisi ollut pakottava tarve saada kullia sisäänsä ja saada yhdynnässä. Yksikään mies ei ole saanut niin kiimaan ja voittanut luottamusta, että olisi voinut heittäytyä kiiman vietäväksi ja heittää aivot narikkaan.  Sinun sisäistä eläintä ei ole kukaan vielä kaivanut esille.  Itse onnistuin vaimoltani avaamaan bandoran lippaan ja päästämään sisäisen eläminen ulos, keskittymällä pitkään täysin vaimon kiihoittamiseen ja nautintoon. Rakensin luottamusta  pitkään vedättämällä yhdynnän aloitusta. Stategia onnistui yli odotusten ja ollaan oltu koko ikä yhdessä. 

Siten jatka etsimistä ja yritä löytää mies joka sinun lukkosi avaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jumalauta naiset  saa saada orgasmeitaan kuten haluavat!? Mikä helvetti siinä on, että saatava miesten tavalla? Itsekästä!

Vierailija
4/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap ei ole vain saanut niin hyvää esileikkiä ja kohtelua mieheltä että olisi ollut pakottava tarve saada kullia sisäänsä ja saada yhdynnässä. Yksikään mies ei ole saanut niin kiimaan ja voittanut luottamusta, että olisi voinut heittäytyä kiiman vietäväksi ja heittää aivot narikkaan.  Sinun sisäistä eläintä ei ole kukaan vielä kaivanut esille.  Itse onnistuin vaimoltani avaamaan bandoran lippaan ja päästämään sisäisen eläminen ulos, keskittymällä pitkään täysin vaimon kiihoittamiseen ja nautintoon. Rakensin luottamusta  pitkään vedättämällä yhdynnän aloitusta. Stategia onnistui yli odotusten ja ollaan oltu koko ikä yhdessä. 

Vierailija
5/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki naiset eivät välttämättä tunne mitään "pakottavaa tarvetta saada kullia sisäänsä" ! Uskokaa jo.

Vierailija
6/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on siis vielä se, että haluaisin kyllä nauttia yhdynnästä. Tuntuu että himoitsen kaiken aikaa kalua sisääni. Mut en vaan ole vielä saanut sellaiselta, jonka kanssa asiat mätsää, ja se olisi siksi niin ihanaa.

Ap

Vierailija
7/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en himoitse kullia sisääni. Nautin kaikesta muusta seksissä. Ei se paneminen epämiellyttävääkään ole, joten harrastetaan sitäkin.

Vierailija
8/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen saanut jumalaista seksiä, mutta sitä yhdyntää...siitä en kyllä saa mitään. Mutta jälleen kerran , hyväksy asia ja nauti seksistä niillä keinoin millä saat!

En ymmärrä tätä vouhotusta yhdynnästä ollenkaan. Antaa miesten panna kun haluavat, mutta sitten saavat antaa naiselle myös kuten haluavat. SE on 50% ja 50% se.

Ei nainen tunnottomalla pillulla panemisesta mitään saakaan. Hyvä, jos olet itsekin asian ymmärtänyt.

Vierailija
9/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitti tulla piilohomo saarnaamaan, kun heterot yirttää keskustella.

Vierailija
10/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen tunnottomalla pillulla panemisesta mitään saakaan. Hyvä, jos olet itsekin asian ymmärtänyt.

Mutta ei ole tunnoton! Saa jumalaisia orgasmeja ja monia.

Mutta tulithan taas tänne ylimielisenä miehenä jakamaan pahaa paskaa mieltäsi, kuten aina.

Vierailija
11/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut peräti kaksi miestä joiden kanssa tuo pakottava tarve saada kullia sisään, täyttyä miehestä, on tullut tyydytetyksi, ja se tyydyksen tunne on jotain aivan kertakaikkisen syvää. Ovat olleet fyysisesti ja mieltymyksiltään yhteensopivia minulle nämä miehet. Elättelen toivetta vielä yhden löytymisestä, saas nähdä.

Vierailija
12/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on ollut ihan v*tusti seksiä. Mitä valitat.

Vierailija
13/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ole tunnoton! Saa jumalaisia orgasmeja ja monia.

Mutta tulithan taas tänne ylimielisenä miehenä jakamaan pahaa paskaa mieltäsi, kuten aina.

Kukaan jumalallisia orkkuja saava ei ole noin pahalla päällä. Se on fakta.

Vierailija
14/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syytä voisi lähteä hakemaan ap:stä itsestään. Eipä muuta, kun munaa mekkoon ja kohti uusia kokemuksia.

Vierailija
15/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osaa ja haluaa,  antaa paljon orgasmeja minulle, se on aivan upeeta!  Ääliömiehet eivät ymmärrä siitä mitään.

Vierailija
16/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä syytä voisi lähteä hakemaan ap:stä itsestään. Eipä muuta, kun munaa mekkoon ja kohti uusia kokemuksia.

Enhän mä tässä mitään syyllisiä hae hyvänen aika, kunhan pohdin että mahdanko olla ainut joka haluaisi mutta ei vaan ole kokenut 😅 Ikää ja kokemusta kuitenkin jo aika lailla.

Ap

Vierailija
17/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni osaa ja haluaa,  antaa paljon orgasmeja minulle, se on aivan upeeta!  Ääliömiehet eivät ymmärrä siitä mitään.

Hyvä hyvä. Menisit sitten vaan panemaan, etkä täällä raivoais taas.

Vierailija
18/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin täällähän saa pelkästään miehet puhua kuinka naiset ei saa orgasmeja tai kuinka naiset saa orgasmeja!!!

Tulee pakostakin palstaa silmäillessä mieleen, onko kukaan palstalle kirjoittava mies koskaan harrastanut seksiä? Maksullisia naisia jotka feikkaavat että on nautinnollista ei lasketa.. 

Vierailija
19/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan hlvetin tyytyväinen että mulla ei oo minkäänlaista "panetusta" mikä pitäisi hoitaa alta pois. Toki haluja on, mut ne lähtee ylä-, ei alapäästä. Tältä osin ei siis haittaa vaikkei miestä löytyisi koskaan. Henkisellä tasolla sitten voisi harmittaa enemmän. Halipula on siis tuttu tunne minullekin.

N32

Vierailija
20/64 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin täällähän saa pelkästään miehet puhua kuinka naiset ei saa orgasmeja tai kuinka naiset saa orgasmeja!!!

Tulee pakostakin palstaa silmäillessä mieleen, onko kukaan palstalle kirjoittava mies koskaan harrastanut seksiä? Maksullisia naisia jotka feikkaavat että on nautinnollista ei lasketa.. 

Vai palstaa silmäillessä. Älä naurata. Sähän päivystät täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi