Perustaisitko perheen miehen kanssa, jolle on tullut ero miehen alkoholinköytön takia?
Kommentit (10)
Mieheni isä vannoi lopettavansa alkoholin käytön, kun sai jotenkin iskettyä itselleen 20 vuotta nuoremman, superkauniin naisen. Viina on alkanut taas maistumaan ja heidän esikoisensa on 3v vanha. Sääliksi käy tätä menestyvää naista, kun on kusihousuinen juoppo rinnalla.
Itse estäisin kyllä, jos kaveri yrittäisi.
olen oman isäni tiimoilta katsonut sitä elämää mitä kuningas alkoholi teettää, viinasta ei ole kuin haittaa...
Ei kannata pistää käsiään paskaan, jos se on vielä tiedossa
Jos ongelma on jo takanapäin niin voisin ainakin vakavasti harkita. Asiaa ei tarvitsisi edes miettiä, jos pullo kiinnostaisi edelleen.
Itse olen ollut naimisissa alkoholistin kanssa jo reilut 5 vuotta. On juonut viimeksi 7 vuotta sitten.
Kyllä alkoholismistakin voi parantua, vaikkakin se on vaikeaa.
Mutta minä en kuulukaan niihin, jotka av:lla valittavat paskaukoistaan, minä valkkasin kauan ja tarkkaan ja sainkin valioykilön.
Elämä tasii. Ihminen voi muuttua. Vastoinkäymiset voivat yllättää.
Niin positiivisesti kuin negatiivisestikin.
Varautua voi ja harkita kannattaa, muttei se poista sitä, että sullekin voi tulla ikäviä ylläreitä elämässä. Tai jollekulle raitistuneen alkoholistin naivalle tulla kiva elämä ja parisuhde.
Se on ihan hirveetä, viis siitä vaikka mies muuten hyvätuloinen, fiksu, koulutettu, kulissit kunnossa. Tiedän, mistä puhun, koska tein sen virheen itse.
Jos mies ei juo nykyään, ni asia on toinen.