Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, jos nainen blockaa jonkun miehen tutustumasta hänen tuttuunsa/ kaveriinsa?

Vierailija
06.07.2024 |

Itselle käynyt näin muutaman kerran elämän aikana, tai ehkä enemmänkin, mistä näitä baarissa tapahtuneita ikinä edes muistaa.

Mutta ne mitkä muistan, on toinen joka tapahtui lukiossa abivuonna, ja toinen vuosia myöhemmin, kolmekymppisenä erään kurssin yhteydessä. Molemmilla kerroilla tämä blockkaajanainen oli sellainen "menotäti" ja tiukka miestennielijä ja äänekäs ekstrovertti, ja hänen kaverinsa/ tuttavansa vähemmän ekstrovertti ja vähemmän bilettävä, ehkä myös vähän "vähemmän hot" kuin tämä ekstrovertti kaveri. Itsehän en ole myöskään mikään kuumis mies. Mutta siis, molemmilla kerroilla oli tällainen vähän hiljaisempi ja rauhallisempi nainen, jonka kanssa tulin hyvin toimeen ja katseitakin vaihdeltiin, ja sitten tämä ekstroverttinainen - joka muuten oli molemmilla kerroilla suhteessa omilla tahoillaan - ensinnäkin piti kaveriaan erossa minusta, ja sitten myös kun olin kahden kesken ekstroverttinaisen kanssa, niin kyseli/ vihjaili olenko kiinnostunut tästä rauhallisemmasta naisesta ja kun epämääräisesti myöntelin tai keskustelin aiheesta, niin rupesi ivaamaan minua ja sanoi ettei minulla olisi ikinä mahdollisuutta tähän rauhallisempaan naiseen. 

Jälkimmäisestäkin tapauksesta on useampi vuosi, mutta nämä ovat jääneet minulle mieleen, koska molemmissa tapauksissa tämän ekstrovertin menotädin jutut ja käytös oli yksi yhteen toisen tapauksen kanssa, vaikka naiset olivat eri. Jälkikäteen olen myös tajunnut, että olisin varmasti oikeasti voinut saada suhteen alkuun molemmissa tapauksissa, jos en olisi välittänyt näiden ekstroverttinaisten jutuista ja käytöksestä. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen joskus "kieltänyt" kaverimiestä lähestymästä ystävääni, koska se mies oli ihan hirveä ja en halunnut kaverin astuvan miinaan. 

Millä tavalla hirveä?

Vierailija
22/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni teki tätä joskus muinoin, oli itse ihastunut siihen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen joskus "kieltänyt" kaverimiestä lähestymästä ystävääni, koska se mies oli ihan hirveä ja en halunnut kaverin astuvan miinaan. 

Millä tavalla hirveä?

No, mä en ole ite niinku tykänny ziittä  tiätsä sillai. Ja kun mä haluun et jotain tehään niin se sit tapahtuu kans

Vierailija
24/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"niin rupesi ivaamaan minua ja sanoi ettei minulla olisi ikinä mahdollisuutta tähän rauhallisempaan naiseen."

Jonkinlainen narsismi tai pershäiriö tuollaisen käytöksen taustalla pakko olla. Ei ole normaalia.

Vierailija
25/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet inhottava. 

Vierailija
26/26 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla hirveä?

Antoi pakit?